Siemens SN63D001EU - Reviews

4,8

• Slecht

Tine2 15-01-2015 Product paar dagen in bezit

1,8
Dit is een extreem slechte vaatwasser. Vaak zijn lage scores voor producten onzin en ongenuanceerd maar in dit geval: Wij kregen de vaatvasser kado bij onze keuken. De keuken is ongeveer vier maanden geleden geplaatst. Wat een enorme fout. De vaatwasser is erg belangrijk voor mij. We zijn een gezin van 5. Drie kleine kindjes dus de vaatwasser moet om de dag aan. In ons vorige huis hadden we een 6 jaar oude miele. Die deed het altijd prima. Alleen het wasbakje was lamgeraakt.

Deze Siemens: Al vanaf het begin gaat het wasbakje niet open. Wordt de vaat niet schoon als je er hem normaal vult. Dit ondanks een wasprogramma dat bijna twee uur duurt. De vaat wordt niet droog. Glazen houden een vieze aanslag met prut. Ik was gewend om mijn vaatwasser lekker vol te proppen. Dan is het logisch dat niet alles even schoon wordt maar het grootste deel wel. Bij deze vaatwasser wordt echt helemaal niets schoon. Het bestek niet, de glazen niet. Wil je het enigszins schoonhouden moet je iedere keer het hele filter reinigen. Tot slot is deze vaatwasser te klein voor ons gezin. Maar daar had ik zelf beter op moeten letten bij de aanschaf. Laat je niet verleiden om deze vaatwasser bij een keuken te kopen/krijgen. Wij hebben heel veel spijt! Een mooie nieuwe keuken met een heel vervelend effect

vanderLinde 09-12-2014 Product maand in bezit

Jammer dat er maar 3 programma's op zitten, waarvan 1 spoelen is. Beide programma's duren erg lang. Ik had liever ook een snelprogramma gehad