Bosch SMI84L05EU

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

G.Durinck 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zuinige afwasmachine met vele mogelijkheden.

Zuinige en zeer stille machine.
Door de verschillende programma`s zijn er vele extra mogelijkheden.
De extra droogknoop is een goede aanvulling.

Veer 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

De vaatwasser maakt goed schoon en maakt niet veel geluid, wat prettig is als hij in de buurt van de woonkamer aanstaat. De bediening is makkelijk en voldoende keuze uit programma's. Ik ben zeer tevreden over de vaatwasser

Super vaatwasser 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Solide

Dit is onze tweede Bosch vaatwasser, waardige opvolger van de eerste Bosch die na 17 jaar trouwe dienst de geest gaf. Deze is een stuk stiller, en geen draaiknop meer maar prettige toetsen. De rekken zijn niet zo slap als ik ze wel eens zie bij anderen, een stevige constructie en er kan veel in. De bakken zijn zelfs in hoogte verstelbaar en het bestekrekje schuift over de bordenrekjes heen als je die wilt verplaatsen. Een paar rekjes zijn inklapbaar. De timer is ook handig. Wij zijn er heel blij mee! De service was ook geweldig. Binnen een week aangesloten en wel.

Pluspunten

• Eco programma
  • Timer
  • In hoogte verstelbaar bovenrek
  • Handig verschuifbaar bestekrek door inkepingen
  • Weinig lawaai

Minpunten

henk46 01-12-2016

stil

moest even wennen aan andere indeling, maar went zeer snel. Wast goed en is zeer stil . Heb hem pas en gebruik hem om de andere dag. blij dat ik weer een vaatwasser heb.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Bis - Henk 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Laat je nooit in de steek

onze oude Bosch vaatwasser van 8 jaar oud was aan vervanging toe.
We hebben weer voor bosch gekozen, omdat wij er goede ervaringen mee hebben.

Pluspunten

• doet het altijd

Irma 10-04-2016

Voor een schone vaat

Heel prettig in gebruik, ik heb niet hoeven wennen aan de indeling van de nieuwe vaatwasser, vele opties qua indeling.
Maakt goed schoon en is heel doet zijn naam eer aan "silenceplus"
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Thera Hanse 05-12-2015 Product paar weken in bezit

Na maanden met een kapotte vaatwasser is deze vaatwasser heerlijk in gebruik. Alles is weer super schoon.

Wilco 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijke machine,solide materiaalkeuze. Doet wat ie moet doen, erg stil. Verademing tov oude machine. Wasprogramma's zijn in orde, maar Door de eco standen duren ze wat langer dan voorheen

geen 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wast prima, maakt in open keuken relatief weinig geluid.Heeft programma van 60 min.
helaas wel omslachtige procedure voor aanvragen verlengde garantie, 2x digitaal alles invullen....

Anoniem 28-11-2015 Product maand in bezit

Goede programma's van lange tot korte duur incl. extra droog functie en vario speed functie. harde goede waterstralen maken de vaat goed schoon zonder al te veel herrie.

bOSCH SMI84L05EU 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

vaatwasser staat in open keuken en maakt relatief weinig geluid.
vaatwasser heeft een programma van 60 min , dus snel met goed resultaat.

fam bosman 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

tot dusver niks te klagen nette degelijke nette machine met uitstekende uitstraling wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen dan komt het helemaal goed denk dat wij hier weer jaren genot van hebben net als de vorige

PeveHa 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Doet goed wat hij moet doen. Geen uitgebreid programma keuze, maar daar is de prijs ook naar.
Duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen. Indeling zoals bij Bosch gebruikelijk, lukt altijd wel om de vaat er in te krijgen.

Rob 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

het is een betrouwbaar produkt ikheb mijn vorige vaatwasser van bochs 16 jaar probleemloos gebruikt en heb weer een nieuwe bochs gekocht en die bevalt prima

Leni 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk, bijna geluidloos apparaat. Praktische indeling en geweldig afwasresultaat. Bovendien heel mooi om te zien. Hoop er weer jaren mee vooruit te kunnen.

Wilco2015 01-09-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben wel tevreden over deze machine. Hij verving bij ons een oude Indesit vaatwasser, die het overigens 13 jaar heeft volgehouden. Ja, de programma's duren langer dan bij de Indesit. Maar natuurlijk is dat iets van deze tijd. Zuinig wassen met lage temperaturen. En Ja, goede isolatie bespaart energie en vermindert het geluid, maar is nadelig voor het drogen. Oftewel, meteen na het wassen de klep open zetten. Vaat is in notime droog. Voorlopig meer dan tevreden!

ralph40 15-10-2014 Product half jaar in bezit

5,6
Sinds 10 maanden in ons bezit !
En wij zijn zeer teleurgesteld met deze vaatwasser !
Hij haalt het niet bij onze oude vaatwasser ,die 16 jaar trouwe dienst gedaan heeft !
Alles komt er nat eruit bij 65 graden en extra droog instelling !De glazen zijn blind en moeten met de hand opnieuw afgewassen worden .
Bij de eco 50 graden draait hij 3,25 uur belachelijk ,wat dat voor stroom kost .
In één woord Bosch ,dat is :Kein deutsche Gründlichkeit .Es ist eine kastrophe Spülmachine ,schaemt Euch !!

mkraan 06-07-2014 Product paar dagen in bezit

Met deze machine zijn ook wij niet echt tevreden. Al twee keer is er iemand bij geweest maar steeds lag het aan de wijze van ons gebruik. Al die keren de tips aangewend maar nog steeds geeft deze machine niet wat we er van verwachten. Smerige theeglazen (bij oude atag nooit een probleem!) Wel eens een natte vaat, wel eens smerige borden, soms een wazige glans over de vaat. Als ik het geweten had, dan had ik hiervoor niet gekozen. Wij willen wel een andere wij zijn zeker niet tevreden over dit apparaat

ralph40 02-04-2014 Product kwartaal in bezit

Aangezien deze storing aan niet goed werkende stroomkabel lag ,volgens Adrie van EP Zwirs !
Wil ik Bosch mijn excuses aanbieden en zeggen ,dat alles weer werkt !Hij heeft mij deze nu ook beter uitgelegd .Alleen kon hij mij niet zeggen of dit model ook voorspoelen had !Dat is nog onduidelijk !!

ralph40 01-04-2014 Product kwartaal in bezit

2,2
16,5 jaar hadden wij een siemens vaatwasser fantastisch !!
Sinds 25 jan.2014 deze Bosch vaatwasser ,wat een ramp toestel .
Gisteren gebruikt met programma's 65 graden en extra dry anders komt alles nat eruit .
Na einde programma's sloeg hij automatisch af na 0000.
Vanmorgen glazen dof ,de vaatwasser vol met vies water en om hem dit af te pompen gaat niet !!Hij reageert niet en de display blijft zwart !!
Na 3 maanden is te gek voor woorden !!