Bosch SMV93M20NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gianni 08-02-2015

Goede vaatwasmachine

Apparaat net in huis en slechts paar keer gewassen, installatie was vrij eenvoudig, wasresultaat erg goed zo (b)lijkt, wel redelijk stil maar toch luidruchtiger dan ik had verwacht mede naar aanleiding van ervaring met vorige toestel (Neff) maar dat was ook een erg duur apparaat indertijd (2000). Zoveel mogelijk 's nachts laten werken en een superschone vaat is toch het meest belangrijk naast de economisch gebruik van energie en water.

Jetze 07-09-2014

Jetze

Ik heb sinds kort deze vaatwasser en het is werkelijk een verrijking met hetgeen ik had. Zowel het gewone als het eco programma werkt uitstekend en ideaal ook dat je kan zien of hij aan of uit is. Ook het water verbruik is minimaal en de vaat is heerlijk schoon. En je hoort hem amper. Kortom een heerlijk apparaat en een aanrader voor een ieder

M. Hartog007 23-12-2013 Product kwartaal in bezit

De indeling van deze machine is fijn; ik kan meer kwijt per wasbeurt dan in mijn ouden machine. De verkorte wasbeurten geven prima resultaat. Dat de machine automatisch uitschakelt vind ik ook een pré. Ik ben er goed op vooruit gegaan.

jphotting 05-11-2013 Product paar weken in bezit

Maakt de vaat in elk programma goed schoon. Droogt streep loos, zonder druppels . Bestek la is door slimme inkepingen op meerdere plaatsen neer te zetten zodat er voor grote pannen ruimte wordt gecreëerd.
Makkelijk in te bouwen dankzij duidelijke bijgeleverde mal voor de voorplaat.
Is stil tijdens gebruik.
Door handige lichtprojectie op de vloer te zien of programma nog actief is.

Enkele weken in gebruik en zeer tevreden over

Aad van Gent 04-09-2013 Product paar weken in bezit

Verrassend goed, een hele verbetering t.o.v. de eerdere keuze. Een stille machine die makkelijk te vullen is. Glazen, bekers en kommen van verschillend formaat laten zich makkelijk een plaats vinden. Fijn is ook de bestekbak die je een eigen plaats kan geven.
Het mindere waterverbruik en de lage energiekosten waren een bewuste keus en zijn mooi meegenomen.
Ga ervan uit dat de machine de juiste keuze blijft en we er nog heel veel plezier mee gaan beleven. Ga hem zo weer aanzetten, fijn ook het rode lampje om te zien dat hij echt werkt.

Beter dan te wachten op de eerste geluiden, nog maals bedankt voor dit fijne product

simoen 19-10-2013

hoe is het droogresultaat?

Aad 29-08-2013

Prachtige vaatwasser

Prachtige volledig geïntegreerde vaatwasser die vrij stil is. De speciale bestekmand in de bovenkorf is praktisch voor het langere keukengerei en vleesmessen. Verder is de eco functie ook handig. De vaatwasser is gemakkelijk te monteren.