Siemens SN64M080EU - Reviews

Maximale belading
14 couverts

Dhr. Klerx 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime vaatwasser

Deze vaatwasser doet alles wat ie beloofd, is zeer zuinig en wast perfekt schoon. Door de extra besteklade heeft deze daardoor veel ruimte onderin. Heeft een indicatielicht op de grond waaraan je kunt zien hoe lang de vaat nog duurt. Heeft een aluminium binnenkant waardoor deze ipv een kunststof binnenkant erg schoon blijft. Echt een zeer goede aankoop gedaan bij 123. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• super snelle levering en plaatsing
  • stil,zuinig,ruim, met indicatie-vloerlicht

Albert 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Na 10 jaar Siemens met tevredenheid, nu weer een Siemens. De wasresultaat is prima en droog erg goed. Niet erg still maar okk niet storend. De was opties zijn beperkt maar toch voldoende voor dagelijks gebruikt. De bestek lade is erg handig. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar na 3 weken so far so good.

Marcel 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasmachine. Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Mooie vaatwasmachine met veel mogelijkheden en programma opties. Ik ben lang op zoek geweest naar een goede vaatwasser die ook nog betaalbaar is. Erg handig is de besteklade. Hiermee heb je iets meer ruimte in de vaatwasser. De vaatwasser is erg stil en wast en droogt uitstekend!

Pluspunten

• Veel opties
  • prijs/kwaliteitverhouding
  • handige besteklade

fernandofaber 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs kwaliteit

Nu 3 weken in gebruik, super fijne machine, door besteklade extra ruimte voor pannen e.d. Vaat komt mooi schoon uit de machine, erg blij mee.