Exquisit EGSP1090E/B - Reviews

tile-Max. belading
9 couverts maximale belading
Geluidsniveau
49 dB

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Noordhollander 09-02-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben deze machine een paar weken in huis, zelf vervangen voor een defecte Bosch vaatwasser.
De vervanging was makkelijk te doen, mede door een heel doordachte constructie, Mn het op hoogte stellen van de achterste stelschroeven aan de voorzijde van de machine.
De machine doet rustig zijn werk en het resultaat uitstekend.
Bij de eerste keren gebruik bleven de lampjes branden voor zowel spoelglans als zout. Hierover per mail contact gezocht met de leverancier die nagenoeg onmiddellijk reageerde en aangaf dat dit na een paar keer gebruiken over zou zijn en inderdaad bij de derde of vierde keer gebruik bleven de lampjes uit.
Vermeldenswaardig vindt ik dat de gebruiksaanwijzing van Exquisit vermeld dat 3 in één blokjes prima gebruikt kunnen worden in de standaardprogramma's maar dat deze tot een slecht afwasresultaat kunnen leiden in korte programma's, simpel omdat ze dan nog niet toe zijn aan de laatste fase van het smeltproces en je de zeepresten spoelglans in je kopjes terug vindt.