Pelgrim GVW780ONY - Reviews

Maximale belading
14 couverts

Hoge Noorden 04-03-2016 Product jaar of meer in bezit

5,4
Na vier jaar gebruik ziet mijn review er toch wat anders uit. Voor wasresultaat geef ik een onvoldoende omdat de vaat vrijwel altijd kletsnat uit de machine kwam. Ik zeg 'kwam' omdat wij binnen 4 jaar namelijk al weer afscheid hebben moeten nemen van dit product. Van de één op de andere dag brandde het apparaat volledig door. Water bij de elektronica en de stoppen eruit. Maar goed ook, want hij bleef maar door pompen. De reparatiekosten zouden dusdanig oplopen, dat we beter een nieuwe konden kopen.
Ook de lange programma's vielen ons tegen en na verloop van tijd begon de Pelgrim steeds meer lawaai te maken.
We hebben de machine altijd goed behandeld en wassen onze vaat altijd voor.
Een apparaat in deze prijsklasse zou toch langer mee moeten gaan dan 4 jaar!
Geen Pelgrim meer voor ons dus...

Hoge Noorden 26-04-2012 Product kwartaal in bezit

Pelgrim vaatwassers krijgen in de reviews op deze site niet al te hoge cijfers. Toch bevalt dit type ons erg goed. Dat kan ook komen doordat onze oude vaatwasser al bijna 15 jaar oud was. Er is in die tijd veel verbeterd. Zo is dit nieuwe apparaat veel stiller en zuiniger. De vaat lijkt schoner en de mogelijkheden zijn veel groter.
Ook wat de indeling betreft, bevalt deze bordenwasser ons goed. Je kunt zelf wat vakken indelen en de kopjes en glazen blijven goed overeind staan.
Natuurlijk blijft er soms water staan in diepe richels van vaatwerk, daar ontkom je niet aan.
Na een paar maanden zijn wij in ieder geval nog steeds positief over deze Pelgrim!