ETNA OM971RVS

70 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
59 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM971RVS op Kieskeurig.be.

Marion 23-08-2020

Oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Deze over is wat minder diep dan de oven die ik eerst wilde kopen. Door een verborgen leiding achter tegen de muur was dit de enige keuze die ik had. Keurig omgeruild. Echte service. Met het boekje in de hand aan de slag gegaan. Een prima naslagwerk. Reuze makkelijk ook met informatie over de plek waar je product moet staan ( boven, onder of midden). Het is dan ook jammer om te zeggen dat het bedieningspanel niet of nauwelijks te lezen is. De temperatuurknop omdat tussen de knop en de cijfers op de oven, het bijna onmogelijk is de juiste temperatuur in te stellen en de bedieningsknop, je moet echt de informatie van het bedieningspanel uit je hoofd kennen.
Tip 1 : zorg voor duidelijke icoontjes op het bedieningspaneel. Tip 2 maak de temperatuur-streepjes groter en geef ze tenminste een kleur en trek een streep op de temeratuurknop zodat deze "verbinding" kan maken met de temperatuur-streepjes.

Pluspunten

• compleet met rooster en bakblik
  • goed naslagwerk, duidelijk leesbaar

Minpunten

• je kan moeilijk de juiste temperatuur instellen
  • het bedieningspanel is moeilijk leesbaar

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Marion,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je de bediening nauwelijks kunt aflezen. De icoontjes op het bedieningspaneel kunnen wij niet aanpassen, maar uw feedback waarderen wij zeer en nemen we mee. Wij wensen u veel kook en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Evert 28-07-2020

Mooi afgewerkte o=en

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

als vervanging van oude ATAG oven op voorstel vanatagomruiladvies. Het product voldoet goed. De bedieningspaneel eenvoudig voor handmatige werking als tiptoets bediening problemen op zou leveren. Tiptoets bediening werkt na enige oefening ook goed.

Pluspunten

• Installatie in oude keukens
  • Mogelijkheid handmatige werking

Minpunten

• schoonmaken uitneembare glazen
  • Oven met uitneembare rails

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Evert,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je nog veel kook en bak plezier toe.
Groet, Alice Webcareteam, ETNA

Familie Cairo 19-11-2019

Grote oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Prima oven met heel veel mogelijkheden.
Doet zijn werk prima en geeft ons heel veel mogelijkheden.
We zijn er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heel veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, wat leuk dat jullie keuze op ETNA apparatuur is gevallen en dat jullie zo tevreden zijn over de gebruiksvriendelijkheid en de vele mogelijkheden van de oven. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Adrie Winkelaar 10-09-2019

Goede oven met een leukie uitstraling

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

De oven hebben we in combinatie met een nieuwe keuken aangeschaft. De oven heeft dezelfde uitstraling als de combi magnetron. Hierdoor is een mooi strak uiterlijk ontstaan. De roosters en bakblikken zijn onderling uitwisselbaar.
De werking van de oven is goed, het bediengemak is snel aan te leren met de gebruiksaanwijzing als leidraad.
De eerste resultaten uit de oven waren zeer goed. Een gelijkmatig bruiningsgraad op de appeltaart gaf een mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Strak uiterlijk
  • Bakblik en rooster uitwisselbaar met magnetron

Officiele reactie van Atag 11-09-2019

Beste Adrie,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Ik wens u veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA