Siemens iQ700 CS656GBS2

Inbouwhoogte
55 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CS656GBS2 op Kieskeurig.be.

aheidari 23-06-2020

Stoomoven voor sappig eten

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

gewone oven gecombineerd met stoom. je kunt kiezen voor zowel kalssiek grillen of gebruik van oven voor bakken en braden. ook kun je stoom bij toevoegen of puur stomen. We hebben overheerlijke sappige kip gekookt die we normaal niet konden!

enige nadeel is de overtollige stoom welke je achteraf moet schoonmaken. deze moet je of met droogfuntie(10min) afdrogen of zelf als het afgekoeld is afdrogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lilian R. 16-06-2020

Fijne stoomoven, fijne heteluchtoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Ik ben zeer contant met mijn stoomoven en gebruik deze met grote regelmaat. Wat ik jammer vind is dat je de oven na gebruik met de hand moet uitdrogen en vervolgens het droogprogramma moet draaien. Best bewerkelijk en je moet het niet vergeten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

aanwinst in onze keuken 05-05-2020

een aanwinst!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

het apparaat is makkelijk te bedienen en met name de groente is fantastisch. Een nieuwe wereld opende zich na de komst van het bijbehorende kookboek. Een aanwinst in mijn keuken en na deze korte tijd gebruiken kan ik hem al niet meer missen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

tom 22-02-2020

top produkt

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

super makkelijk in gebruik, alles staat goed aangegeven. enige minpuntje is dat deze niet rechtstreeks op de waterleiding kan worden aangesloten.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • heerlijk eten

Minpunten

• wateraansluiting

Adrianus 24-12-2019

Prima combi stoomoven!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Wij vinden het een ideale combi stoomoven. Hij werkt heel snel. Stoom toevoegen aan het bakproces geeft iets extra's. Alle producten komen er goed uit. Het vullen van het waterreservoir is wat omslachtig. Het schoonmaken vraagt ook wat extra aandacht nadat er gestoomd is. Groenten zijn veel lekkerder van smaak dan als ze gekookt worden. Ik vind het formaat prettig compact.

Pluspunten

• werkt snel
  • goede resulaten
  • makkelijke bediening met menu's

Minpunten

• schoonmaken is een ding, nadweilen
  • bijvullen waterrreservoir is een ding

Ronald 1981 13-07-2019

Zeer eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Super te vreden heerlijk eten maken we hierin en het is allemaal super eenvoudig te bedienen, en met het boek van siemens wordt het nog eens extra leuk

Marianne Moerdijk 15-12-2018

Mijn droom oven en beste keuken vriend

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Ik houd enorm van koken, mijn nieuwe beste vriend is de combi stoom oven, maakt elke dag een kook feest, of ik nu een heerlijke visje stoom, groenten stoom, die erna ook nog steeds smaken naar groente en geen waterige hapje worden. Broodjes oppiepen, gaat ook als een malle. Lasagna in de oven met toegevoegde stoom, maakt de Lasagna smaakvol en smeuïg. Het opwarmen van een hele rijsttafel met regeneratie was ook top. Kip was ook heerlijk, een top oven met veel mogelijkheden, die ook nog eens super makkelijk uit te voeren zijn.

gerard1908 30-11-2018

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Naast de combi oven/magnetron hebben wij ook een stoomoven aangeschaft.
Wat een fantastisch apparaat!
Met de handige tips en bakstanden uit het boekje en de programma's op de oven bereid je heel gemakkelijk heerlijke gerechten.