Siemens iQ700 CS656GBS2

Inbouwhoogte
55 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CS656GBS2 op Kieskeurig.be.

Adrianus 24-12-2019

Prima combi stoomoven!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Wij vinden het een ideale combi stoomoven. Hij werkt heel snel. Stoom toevoegen aan het bakproces geeft iets extra's. Alle producten komen er goed uit. Het vullen van het waterreservoir is wat omslachtig. Het schoonmaken vraagt ook wat extra aandacht nadat er gestoomd is. Groenten zijn veel lekkerder van smaak dan als ze gekookt worden. Ik vind het formaat prettig compact.

Pluspunten

• werkt snel
  • goede resulaten
  • makkelijke bediening met menu's

Minpunten

• schoonmaken is een ding, nadweilen
  • bijvullen waterrreservoir is een ding

Ronald 1981 13-07-2019

Zeer eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Super te vreden heerlijk eten maken we hierin en het is allemaal super eenvoudig te bedienen, en met het boek van siemens wordt het nog eens extra leuk

Marianne Moerdijk 15-12-2018

Mijn droom oven en beste keuken vriend

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Ik houd enorm van koken, mijn nieuwe beste vriend is de combi stoom oven, maakt elke dag een kook feest, of ik nu een heerlijke visje stoom, groenten stoom, die erna ook nog steeds smaken naar groente en geen waterige hapje worden. Broodjes oppiepen, gaat ook als een malle. Lasagna in de oven met toegevoegde stoom, maakt de Lasagna smaakvol en smeuïg. Het opwarmen van een hele rijsttafel met regeneratie was ook top. Kip was ook heerlijk, een top oven met veel mogelijkheden, die ook nog eens super makkelijk uit te voeren zijn.

gerard1908 30-11-2018

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CS656GBS2

Naast de combi oven/magnetron hebben wij ook een stoomoven aangeschaft.
Wat een fantastisch apparaat!
Met de handige tips en bakstanden uit het boekje en de programma's op de oven bereid je heel gemakkelijk heerlijke gerechten.