Siemens iQ700 CB635GBS3

Boven -en onderwarmte
Kleuren
zwart, roestvrijstaal
A+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CB635GBS3 op Kieskeurig.be.

karin 12-06-2020

Super fijne oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Fijne oven en makkelijk mee te werken. Vanaf dag 1 veelvuldig gebruikt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karin 12-06-2020

Super fijne oven

anoniem 12-06-2020

siemens oven met een luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Ik vind dit product een topper het heeft verschillende standen (boven- en onderstand/pizza stand/grill stand/eco stand enzovoort.) en graden waaronder de pizza stand (200 graden standaard je kan het ook zelf handmatig veranderen naar minder of meer graden) dat is perfect ,zo hoef je niet achter de verpakking te lezen op hoeveel graden de oven ingesteld moet worden.Nadat je op de on/off toets klikt om de oven uit te doen zie je een lange rode streep en dat wordt steeds minder als de warmte in de oven afneemt zo weet je precies wanneer de oven weer is afgekoeld. minimale stand 30 graden tot maximale stand 300 graden kortom echt een topper :)

Pluspunten

• verschillende standen en graden
  • min 30 graden - max 300 graden
  • verschillende braadhoogtes
  • makkelijk schoon te maken

Niekwii 03-05-2019

Super handig

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Ik ben super blij met deze oven, heel gemakkelijk in gebruik, goede warmteverdeling, goed schoon te houden