Samsung NV75N5641RS

75 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
57,2 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NV75N5641RS op Kieskeurig.be.

Snees 02-02-2019

Zeer praktisch

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Wat een fantastische oven. Heeft alle verwachtingen overtroffen. Heel praktisch voor bv snel broodjes bakken of tegelijk 2 gerechten bakken. Veel beter dan een standaard hetelucht oven. Deur kan ook in delen open. Makkelijk om te installeren.

Pluspunten

• snel opwarmen
  • 2 gerechten tegelijk bakken

Minpunten

• nog niet gevonden

Reza 24-10-2019

HIGH QUALITY

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Thank you! This is a Great Product which we will be using it every single day! Glad to find such a great product!

Ditte 16-07-2019

Geweldige duo oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

De oven is geweldig, is snel, zuinig in energie. En veel gebruikersgemak. Daarbij de optie om middels een stoomprogramma de oven te reinigen is erg gewaardeerd.

Anoniem 26-06-2019

Energie en kostenbesparende tweedelige oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Prachtige oven om te zien in onze keuken. Kosten en energiebesparend door de mogeijke tweedeling. Boven voor het opwarmen van b.v. broodjes en Pizza. Het geheel voor uitgebreidere producten.

Jopp 19-06-2019

geluidarm

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Heb onlangs oven aangeschaft, fantastisch. M.n. de dual deur is helemaal geweldig. Zijn we met zn tweeen dan gebruiken we de kleine oven, zijn de kinderen thuis dan de hele oven. Aanrader!

Berber 08-06-2019

Ideaal flexibel

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Wij hebben deze nu een week in huis en zijn er heel tevreden over.
De flexibiliteit om 2 gerechten tegelijk te bereiden is top.

Anoniem 27-05-2019

Uitstekend Apparaat

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Voor de echte bakfanaten is dit een super geweldig apparaat. Zelfs met de moeilijkste gerechten zoals tulbanden heeft hij geen moeite. Deze waren heerlijk met een perfect mooi egaal resultaat. De mogelijkheid om de oven te splitsen is voor ons erg fijn omdat wij niet altijd de hele oven nodig hebben. Ideaal voor worstenbroodjes en afbakbroodjes.
Kortom een apparaat dat makkelijk te bedienen is en in elke keuken zal passen.

elberth 24-05-2019

ziet er goed uit

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

heb hem vandaag binnen gekregen direct aan de slag eerst even de handleiding gelezen . en toen konden we bakken ben zeer tevreden op dit moment

ChrisSmienk 16-03-2019

Mooie oven, handige bediening en werkt perfect

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Hij styat nu een week, we zijn de mogelijkheden nog aan het uitzoeken en uitproberen. Maar tot nu toe een 10+. Makkelijke bediening, en een zeer mooi uiterlijk en innerlijk. Zeer snel warm, zeker met alleen de bovenkant alleen aan. Een aanrader voor elke keuken.

S.J. Haagsman 12-03-2019

Mooie praktische oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

We hebben de oven gekocht omdat deze in twee compartimenten verdeeld kan worden. Dit is praktisch en energiebewust als je meerder gerechten tegelijkertijd wil klaar maken. De oven heeft daarnaast een mooi design. Hoe duurzaam de oven is zal nog moeten blijken

Pluspunten

• Praktisch
  • Twee compartimenten

Minpunten

• robuurstheid deur

SAM3 11-03-2019

Wauw wat een ervaring!

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Twee ovens in een, wat is het geweldig om verschillende producten op verschillende temperaturen te bereiden. Echt een aanrader voor kookliefhebbers. Tal van mogelijkheden en instellingen die het leven makkelijker maken PLUS een prachtige uitstraling. Iedereen heeft het over de oven inmiddels.

Ruud 01-03-2019

Een grote en 2 kleine ovens inéén

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Supermakkelijk in bediening. Automatisch wordt het overdeel wat ik wil gebruiken snel voorverwarmt. Goede oververlichting. Pyrolactische ovenreiniging heb ik nog niet gebruik (heb hem pas 3 dagen), maar deze functie verbrand de vetresten tot as, waarna deze eenvoudig te verwijderen zijn. Mijn vorige oven kreeg ik op een gegeven moment niet meer goed schoon. Er is slechts 1 minpuntje en dat had ik al gelezen voor de aankoop: De tip toetsen, die buiten het verlichte display zijn geplaatst, zijn in onze keuken niet goed zichtbaar. Er is ondertussen een verbeterd model, maar die paste niet in mijn budget.

Pluspunten

• Bediening
  • oververlichting
  • pyrolactische reiniging

Minpunten

• geen tip toetsen verlichting

monica 18-02-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Werkt perfect 2 verschillende ovens.
Super makkelijk. Verschillende functies,en gewoon 2 aparte gerechten bereiden.

Snezana 02-02-2019

Zeer praktisch

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Super praktisch, makkelijk in bediening. @ verschillende gerechten in oven bakken, met deze oven geen probleem! Snel broodjes bakken dan alleen bovengedeelte aanzetten. Wat ook mooi is dat deze oven ook nog heel zuinig is.

HH 30-01-2019

Handig: twee ovens in één

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Nog maar één keer gebruikt, maar de pizza's waren lekker. Gebakken in de onderste helft. Ik heb deze gekozen om meerder gerechten in één te maken. Dus als hij doet wat hij belooft...
Eén tekortkoming zijn inderdaad de niet verlichte tiptoetsen voor tijd temperatuur etc. Hier heb je als je geen daglicht hebt, echt een lichtje bij nodig. Onhandig.

Pluspunten

• Koken in twee ovens tegelijkertijd
  • Maar ook als één grote oven

Minpunten

• Onverlichte tiptoetsen

Wendy 22-01-2019

Makkelijk in gebruik en mooi design

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

We hebben de oven nu 2 weken, hij is geinstaleerd en dat is allemaal netjes gedaan.
Helaas bleek het net niet helemaal te passen ivm een snoer van de kookplaat die er achter ligt.
Daar moeten we nog een oplossing voor verzinnen.
De oven zelf heeft een mooi design ook de kwaliteit is zeer goed!
De oven heeft veel fucties en die zijn makkelijk te vinden en te bedienen.
2 gerechten te gelijk maken is super makkelijk alles wordt erg lekker.
De zelfreinigingsfuctie doet het ook goed en is ook heel makkelijk in gebruik en het belangrijkste een schone oven.
Ik heb al aardig wat gebakken in de oven van pizza tot gebak.

Eefjayday 21-01-2019

Wat een uitkomst, 2 gerechten tegelijk bereiden!

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Ik heb de dual cook nu een paar weken in huis en ik ben nu al erg enthousiast er over! Met een kind met Coeliakie (glutenallergie) is het vaak lastig koken. Glutenvrij eten mag niet in contact komen met het "gewone" eten dus dat vraagt om veel planning bij het gebruik van de oven. Met de DualCook functie is dat nu gelukkig verleden tijd. Glutenvrije pizza boven in en de gewone pizza onder. Zelfs de verschillende bak temperaturen te gelijk is geen probleem. Met de telescooprail haal je heel makkelijk je gerechten uit de onderste oven zonder je te verbranden. De snel verwarmen optie werkt erg goed. Vooral als je alleen de bovenste oven gebruikt is hij ket een paar minuutjes warm genoeg. Even snel iets opwarmen is dus zo gedaan. Hygiëne is bij Coeliakie zeer belangrijk in verband met kruisbesmetting maar gelukkig blijft de oven erg schoon. Gemorste etenswaren haal je makkelijk weg met een papiertje door het gladde oppervlak en 1x per week de stoomreimigingsfunctie gebruiken en je oven is weer als nieuw. De bediening wijst grotendeels zichzelf. De icoontjes geven duidelijk aan waar ze voor zijn en de verschillende geluidjes maken ook goed duidelijk welk van je gerechten klaar is. Al met al een geweldige oven die uitermate geschikt is voor mensen met speciale diëten die apart moeten koken. Ik kan nu al niet meer zonder!

Koekenbakker 17-01-2019

Perfect!

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Ik heb de oven nu een week in huis en hij bevalt heel goed! De installatie was binnen 5 minuten geregeld en het design was direct wat me opviel. Erg mooi! Heel prettig is dat het een hele grote oven is. Dus je kunt meerdere lagen gebruiken of een hoog gerecht bereiden. Maar prettig is ook dat je de oven ook kunt splitten. In het onderste gedeelte wordt de zelfgemaakt pizza perfect knapperig en in het bovenste gedeelte kan je op een andere temperatuur iets bakken met de grill daarbij aan. Ik ben direct aan de slag gegaan met de recepten die er in staan en de vooraf ingestelde programma's die daarbij horen. De oven is stil en de knoppen en het gebruik is erg intuïtief. Dus daar hoef je niet lang voor in het boekje te neuzen. Erg blij mee en erg blij met de resultaten die er uit komen!

Anna 07-01-2019

Fantastisch, snel leerzaam, prima met verdeling in de helf

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Fantastisch, snel leerzaam, prima met verdeling in de helf.
Met extra korting op BCC is het product een toppertje in zijn klas!

Pluspunten

• makkelijk toegang
  • grootheid
  • kan bekend worden zonder instructie
  • met korting is het beste aankoop
  • duurzaam

Minpunten

• nog niet ondekt

Do 05-01-2019

Slime oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Oven net binnen en gemonteerd. Uiteraard even getest. Bediening is simpel en de dubbele deur is erg goed bedacht. Het gebeurt bij ons toch al eens dat de ene op een ander tijdstip eet dan de ander.
En dan is een halve oven opwarmen goed bedacht. Minder energie en hij is erg snel op temperatuur.
Voorverwarmen is supersnel. Het zelfreinigend heb ik nog niet uitgetest. Maar daar verwacht ik ook veel van. Dit is een stand die je kunt kiezen en dan doet de oven de rest.
De oven heet twee lampjes ingebouwd zodat deze in gedeelde versie in beide delen goed licht geeft.
Maak je er 1 oven van omdat je een kalkoen in de oven wilt doen dan is dat ook mogelijk.
Kortom ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Deelbaar
  • Goed verlicht
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in te stellen
  • Wamt erg snel op