Bosch Serie 8 CMG836NS1

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

estherwijdeven 26-09-2016 Product paar weken in bezit

oven

het is een super goede oven, hij is snel voorverwarmd en je hebt veel keuze mogelijkheden. er is ook genoeg ruimte om meerdere dingen in één keer te bakken. al met al een super oven

Astrid 26-08-2017

prima oven/magnetron

Heb twee ovens van Bosch (andere is grote stoomoven), maar gebruik deze het meest omdat bijna alles ook wel in deze past. Magnetron wordt vaak gebruikt. Had hiervoor een losse magnetron en ben daarom niet gewend een heel menu door te lopen voordat de magnetron aan kan. Maar werkt verder prima. Menu is verder heel duidelijk, maar heeft wel wat tijd nodig om alle mogelijkheden te ontdekken.

Selma 25-07-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne combi met goede oven!

Makkelijk in gebruik, duidelijke display. Over verwarmd snel voor en wordt goed heet. Prettig met de uitschuifbare lade met stop zodat je deze er niet helemaal uittrekt.

Adwm 09-05-2017

Sublieme bakkwaliteit!

Altijd aan zitten modderen met wat nu blijkt inferieure combi ovens!
Wat een heerlijke 'machine' met heerlijk!!! resultaat.

dassel 25-04-2017

Kenmerk compact alles in een

Wat zo bijzonder is dat alles wat je maakt ook lukt van pizza broodje opwarmen deze gingen bijna altijd kapot of droogte uit of ging te hard maar nu helemaal top.cake maken peulen schil alleen jammer dat je niet kan zien hoe jesommige producten moet ontdooien wat diep gevroren is .
Maar het is een super oven ik heb er al drie mensen enthousiast meegemaakt die hem nu ook hebben

Ernst 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie oven maar met vervelende (koude) luchtstroom

Mooie oven met veel mogelijkheden snel warm
Wij hebben de oven op ooghoogte tegenover het kookeiland ingebouwd hierdoor is het een groot nadeel dat er een flinke luchtstroom uit een opening aan de voorkant komt. Zeker bij gebruik van de magnetron is dit vervelend omdat de lucht dan ook koud is

Pluspunten

• Snel warm
  • Bediening

Minpunten

• Luchtstroming
  • Lang naventileren

JanvMile 08-11-2016

Blij net iets meer uitgegeven te hebben

Toegegeven... we waren niet zoveel gewend, maar tot nu toe zijn we erg blij met deze aankoop. We hebben iets meer uitgegeven aan de apparatuur om onze keuken wat luxer aan te kleden. In het verleden hebben we ons laten verleiden tot de aanschaf van apparatuur met 1001 functies... die we niet gebruikten. Nu dus (tegen beter weten in?) wederom gekozen voor een uitgebreider apparaat. De oven gebruiken we niet direct (we hebben separaat de HBG676ES1/05). Maar dat maakt de keuze niet minder: de magnetron is super! Dankzij de assist hebben we tal van mogelijkheden die eenvoudig (zelfs voor iemand die alleen water kan koken) te gebruiken zijn. De magnetron ontdooit bijv. het vlees perfect en geeft goede instructies die, zelfs met de drukte van een jong gezin, de kans op fouten of vergissingen reduceert tot 0. Kortom: voor ons een uitkomst! En ja.... die 1001 mogelijkheden gaan we zeker nog een keer uitproberen. Kerst komt eraan, dus wij zijn er klaar voor!

Addie 02-11-2016

mijn Walhalla

De oven is gekomen ter vervanging van onze 12 jaar oude Atag. Nooit vermoed dat er zoveel mogelijkheden zijn om te stoven, bakken, grillen en verwarmen.
Vanaf dag 1 een regelrechte hit.

Neelie 26-09-2016

Nieuwe toepassingen

Mijn vorige Bosch inbouw combi-magnetron is 17 jaar oud geworden en ik heb hem dagelijks gebruikt. Mijn nieuwe apparaat, dat gelukkig precies op de oude plaats paste, is prachtig om te zien en heeft een enorme innovatie ondergaan t.o.v. het vorige apparaat. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is zeer uitgebreid en redelijk duidelijk. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Bosch en ga er veel gebruik van maken.

phgdekkers 04-09-2016

Top produkt met een gemakkelijke besturing

Erg net produkt wat makkelijk is te bedienen. Compleet uitgerust. Zeer goede koop met onze 2 combi ovens

Marloes 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie combi oven! Fijn in gebruik!

Goede combi oven met magnetron functie. Werkt super en de instellingen zijn heel duidelijk. Door de assist functie kun je heel makkelijk gerechten bereiden omdat alles ingesteld staat. Wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden.

LvN 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

Veel opties

Veel opties voor alledaagse oven. Tips over de instellingen van de oven worden gegeven door de oven. Mooie kleurendisplay.

Pluspunten

• uitgebreide opties

Minpunten

• klein voor 2 ovenschalen

Alice 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie nieuwe keuken gekocht bij van den Boom Keukens in Son

Heb het apparaat nog maar net maar al 2x met veel plezier en gemak gebruikt. Even wennen maar dat ging heel snel, de keukenleverancier heeft hem netjes uitgelegd, en ook aangegeven om de gebruiksaanwijzing zelf nog eens door te lezen. daar staan toch veel handige dingen in. Er kan meer mee dan je denkt.

eschuijl 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Combi oven

Nog niet zolang in bezit, maar wat we er nu mee gedaan hebben bevalt prima. Gaan nog verder met de overige uitgebreide mogelijkheden. Apparaat heeft een mooie uitstraling. De assistent is handig als ruggensteun. Tevreden.

Kievit 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Erg blij met de apparaten van Bosch. Zien er mooi uit en de menu's zijn erg gebruikersvriendelijk.

B 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

bosch combi

Duidelijk display, deze combi is eenvoudig te bedienen door jong en oud. Volwaardige oven en magnetron met een mooie uitstraling.

Ik 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Goeie oven

Prettige oven in gebruik. Veel mogelijkheden tot het verwarmen van producten. Fijne magnetron functie en handige timer. Uitstellen van start ook erg prettig.

Kor Kamminga 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, mooi vormgegeven

gebruikersvriendelijk, mooi vormgegeven. Het opwarmen van de ovenfunctie gaat lekker snel. Magnetronfunctie: keuze tussen 300W, 600W, en maximaal. De vraag is wat maximaal is.

The Godfather 15-07-2016 Product maand in bezit

combi magnetron

Deze strakke design combi magnetron is voor een beginner moelijk te bedienen door zijn uitgebreide mogelijkheden. In de vele voorgeprogrameerde mogelijkheden kan een ieder zijn menu bakken/braden of verwarmen zoals hij dat wil. Na enige tijd, met het boekje erbij, kan iedereen met dit fabuleuze apparaat overweg. Kookwekker aanwezig. Het is echter niet mogelijk om de programma's na afloop nogmaals te verlengen als het menu niet warm genoe is. Raadzaam dus om een langere opwarmtijd in te stellen en de kookwekker te gebruiken. Na afloop duidelijk eindsignaal.

flappie32 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

SUPERAWESOME TOUCHSCREEN!

supervet apparaat als je touchscreens in de keuken ook zo cool vindt. makkelijk bedienbaar en het design staat erg mooi in onze keuken