Bosch Serie 8 CMG836NS1

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

estherwijdeven 26-09-2016

oven

het is een super goede oven, hij is snel voorverwarmd en je hebt veel keuze mogelijkheden. er is ook genoeg ruimte om meerdere dingen in één keer te bakken. al met al een super oven

Romke Prins 10-11-2017

gebruiksvriendelijke display

Deze combi oven/magnetron is makkelijk in het gebruik en voldoet uitstekend. Door de zelf gekozen opstelling is er alleen 1 minpuntje en dat betreft de ventilatietocht tijdens gebruik. De combi zit in een kastenwand recht achter het keukenblad, waardoor je in het midden staande aan het keukenblad bij gebruik koude lucht in je nek voelt. Maar dat is zoals gezegd een opstellingsfoutje waarover door de adviseur van Brugman en mijzelf vooraf niet goed is nagedacht. Kortom, dit wil ik alleen maar even als tip meegeven.

Gijsbert 08-10-2017

Duidelijk beeld

Alles is duidelijk te volgen, dankzij scherm en verlichting. Oven komt snel op de juiste temperatuur. Bediening is erg gemakkelijk.

Wims 05-10-2017

Draaitoets niet handig

Draaitoets wordt door mijn als onprettig ervaren. “ pakt” niet altijd. Ik heb er minder moeite mee. Na een jaar al stuk! Viel mij tegen. Veel mogelijkheden en functies. Er ligt een kruimeltje op de glasplaar van de drielaags deur. Krijgt t niet weg! Irritant zeg. bakresultaten zijn prima. Opwarmen duurt lang.

LJ 02-10-2017

combi oven

mooi design combi oven met makkelijk bedieningspaneel. De oven is erg stil wat handig is in onze open keuken

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• koelt lang na gebruik

Astrid 26-08-2017

prima oven/magnetron

Heb twee ovens van Bosch (andere is grote stoomoven), maar gebruik deze het meest omdat bijna alles ook wel in deze past. Magnetron wordt vaak gebruikt. Had hiervoor een losse magnetron en ben daarom niet gewend een heel menu door te lopen voordat de magnetron aan kan. Maar werkt verder prima. Menu is verder heel duidelijk, maar heeft wel wat tijd nodig om alle mogelijkheden te ontdekken.

Selma 25-07-2017

Fijne combi met goede oven!

Makkelijk in gebruik, duidelijke display. Over verwarmd snel voor en wordt goed heet. Prettig met de uitschuifbare lade met stop zodat je deze er niet helemaal uittrekt.

Adwm 09-05-2017

Sublieme bakkwaliteit!

Altijd aan zitten modderen met wat nu blijkt inferieure combi ovens!
Wat een heerlijke 'machine' met heerlijk!!! resultaat.

dassel 25-04-2017

Kenmerk compact alles in een

Wat zo bijzonder is dat alles wat je maakt ook lukt van pizza broodje opwarmen deze gingen bijna altijd kapot of droogte uit of ging te hard maar nu helemaal top.cake maken peulen schil alleen jammer dat je niet kan zien hoe jesommige producten moet ontdooien wat diep gevroren is .
Maar het is een super oven ik heb er al drie mensen enthousiast meegemaakt die hem nu ook hebben

Ernst 01-12-2016

Mooie oven maar met vervelende (koude) luchtstroom

Mooie oven met veel mogelijkheden snel warm
Wij hebben de oven op ooghoogte tegenover het kookeiland ingebouwd hierdoor is het een groot nadeel dat er een flinke luchtstroom uit een opening aan de voorkant komt. Zeker bij gebruik van de magnetron is dit vervelend omdat de lucht dan ook koud is

Pluspunten

• Snel warm
  • Bediening

Minpunten

• Luchtstroming
  • Lang naventileren

JanvMile 08-11-2016

Blij net iets meer uitgegeven te hebben

Toegegeven... we waren niet zoveel gewend, maar tot nu toe zijn we erg blij met deze aankoop. We hebben iets meer uitgegeven aan de apparatuur om onze keuken wat luxer aan te kleden. In het verleden hebben we ons laten verleiden tot de aanschaf van apparatuur met 1001 functies... die we niet gebruikten. Nu dus (tegen beter weten in?) wederom gekozen voor een uitgebreider apparaat. De oven gebruiken we niet direct (we hebben separaat de HBG676ES1/05). Maar dat maakt de keuze niet minder: de magnetron is super! Dankzij de assist hebben we tal van mogelijkheden die eenvoudig (zelfs voor iemand die alleen water kan koken) te gebruiken zijn. De magnetron ontdooit bijv. het vlees perfect en geeft goede instructies die, zelfs met de drukte van een jong gezin, de kans op fouten of vergissingen reduceert tot 0. Kortom: voor ons een uitkomst! En ja.... die 1001 mogelijkheden gaan we zeker nog een keer uitproberen. Kerst komt eraan, dus wij zijn er klaar voor!

Addie 02-11-2016

mijn Walhalla

De oven is gekomen ter vervanging van onze 12 jaar oude Atag. Nooit vermoed dat er zoveel mogelijkheden zijn om te stoven, bakken, grillen en verwarmen.
Vanaf dag 1 een regelrechte hit.

Neelie 26-09-2016

Nieuwe toepassingen

Mijn vorige Bosch inbouw combi-magnetron is 17 jaar oud geworden en ik heb hem dagelijks gebruikt. Mijn nieuwe apparaat, dat gelukkig precies op de oude plaats paste, is prachtig om te zien en heeft een enorme innovatie ondergaan t.o.v. het vorige apparaat. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is zeer uitgebreid en redelijk duidelijk. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Bosch en ga er veel gebruik van maken.

phgdekkers 04-09-2016

Top produkt met een gemakkelijke besturing

Erg net produkt wat makkelijk is te bedienen. Compleet uitgerust. Zeer goede koop met onze 2 combi ovens

Marloes 31-08-2016

Mooie combi oven! Fijn in gebruik!

Goede combi oven met magnetron functie. Werkt super en de instellingen zijn heel duidelijk. Door de assist functie kun je heel makkelijk gerechten bereiden omdat alles ingesteld staat. Wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden.

LvN 23-08-2016

Veel opties

Veel opties voor alledaagse oven. Tips over de instellingen van de oven worden gegeven door de oven. Mooie kleurendisplay.

Pluspunten

• uitgebreide opties

Minpunten

• klein voor 2 ovenschalen

Alice 04-08-2016

Mooie nieuwe keuken gekocht bij van den Boom Keukens in Son

Heb het apparaat nog maar net maar al 2x met veel plezier en gemak gebruikt. Even wennen maar dat ging heel snel, de keukenleverancier heeft hem netjes uitgelegd, en ook aangegeven om de gebruiksaanwijzing zelf nog eens door te lezen. daar staan toch veel handige dingen in. Er kan meer mee dan je denkt.

eschuijl 28-07-2016

Combi oven

Nog niet zolang in bezit, maar wat we er nu mee gedaan hebben bevalt prima. Gaan nog verder met de overige uitgebreide mogelijkheden. Apparaat heeft een mooie uitstraling. De assistent is handig als ruggensteun. Tevreden.

Kievit 27-07-2016

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Erg blij met de apparaten van Bosch. Zien er mooi uit en de menu's zijn erg gebruikersvriendelijk.

B 25-07-2016

bosch combi

Duidelijk display, deze combi is eenvoudig te bedienen door jong en oud. Volwaardige oven en magnetron met een mooie uitstraling.