Samsung NQ50J3530BS

Inbouwhoogte
44,5 cm
Inbouwbreedte
55,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NQ50J3530BS op Kieskeurig.be.

8,1

AnitaVa 07-02-2016

Een grote/diepe Combi Oven met een mooi design! Gemakkelijk te bedienen, maar idd is het jammer dat toetsen slecht te zien zijn. Handig is dat de twee grote knoppen weg te drukken zijn, zodat je het voorfront makkelijk kunt schoonmaken

Ad 11-04-2016

Is daar iets meer over te vertellen, want op enkele foto's bij de producten zie je toch wel dat op het display de tiptoets start en de klok etc. toch goed te zien zijn.

DaphneND 29-12-2016

Grote inhoud, geen draaiplateau

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Ik wilde graag een combimagnetron zonder draaiplateau. Bevalt uitstekend. Zeer grote inhoud. Makkelijke bediening.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Geen draaiplateau

Minpunten

• Verlichting schermpje zwak

kmekme 01-11-2015

bediening van tiptoetsen is slecht omdat deze zeer slecht zichtbaar zijn.
Verder prima apparaat met voldoende mogelijkheden

Harbi 20-06-2015

Mooi model met grote inhoud 50ltr
Makkelijke bediening
Nadeel tiptoetsen niet verlicht ,deze zijn slecht zichtbaar
Prijs zeer goedkoop combimagnetron met stoomfunktie.

Derks 29-10-2019

Verlicht display

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Een prima oven, eenvoudig in te bouwen. Wel een gemiste kans dat de display niet verlicht is. Je moet nu een lamp aan doen om de tiptoetsen te kunnen zien/bedienen. Een grote tekortkoming. En dat voor de prijs die je voor de oven moet betalen. Erg jammer Samsung en een verkeerde bezuiniging m.i.. Misschien bij een nieuwe oven toch maar even aanpassen.

Henk 20-08-2019

Glazen ovendeur is met tape gemonteerd

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

De oven is prima maar de ovendeur is onderaan met tape bevestigd. Ik ben een vervend koker dus gebruik de oven veel. Maar iedereen kan bedenken dat tape week wordt als deze warm wordt en dan los kan laten, zo geschiede, maar Samsung snapt mijn opmerking niet en normaal contact is ook niet mogelijk

Hmmm

Pluspunten

• Bakken

Minpunten

• Kwaliteit

Hebk 19-08-2019

Als oven prima maar bouw slecht

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Oven en mag werkt als je verwacht echter is de kwaliteit van bouwen erg slecht, ook service van Samsung is ....

De Glasplaat is met tape gemonteerd

Fritske 14-07-2019

Fijne combi-oven, werkt prima

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Oven en magnetron werken prima,goed schoon te houden, en ook zeer vlot op temperatuur, ziet er netjes afgewerkt uit, met mogelijkheid knop in front te laten zakken bij geen gebruik.. mooi..
Alleen jammer van de slechte leesbaarheid van de symbolen (keuze via touch op dit symbool) op het display, deze hadden met een beetje backlight veel duidelijker geweest, een verbeterpuntje voor Samsung, ( ook herhalen van functies pas mogelijk na verdraaien keuze knop), verder duidelijk en goed te bedienen.
De losse timer had ook wel seconden aanduiding mogen hebben, dan is het duidelijker wat de resttijd is (dit is niet het geval met bv. magnetron programma's deze werken wel met seconden) ....ik gebruik de losse timer bijvoorbeeld om een eitje te koken, maar dat is dus lastig zo...
Verder en prima product en eenvoudig te gebruiken

sylvia 07-07-2019

prima oven.

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Combioven werkt prima, is snel op temperatuur, doet wat hij moet doen. leuk deuntje als de bereidingstijd bereikt is. Wel mag de handleiding wat beter worden qua uitleggen welke producten op welke manier goed en beter bereid kunnen worden.

Pluspunten

• stoommogelijkheid
  • snel opgewarmd en afgekoeld
  • design

Minpunten

• slecht zichtbare display
  • handleiding mag duidelijker.

joost78643644 26-06-2019

prima combiapparaat

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Net nieuw. So far so good. Lamp kan tijdens bereiding aan en uit. Handig. Tiptoetsen uiteraard vingerafdruk gevoelig. Jammer dat er geen rooster bij zit voor de volle breedte van de oven

Rianne 24-06-2019

Mooie uitstraling, snel warm, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Ik heb voor dit product gekozen nav de recensies. Mijn oude Siemens ging kapot en de keuze was zeer moeilijk. Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt en het is een top apparaat. Voorverwarmen zeer snel, grotere inhoud, mooie uitstraling en de oven is echt super.

Pluspunten

• snel warm
  • mooie uitstraling
  • makkelijke bediening
  • zeer stil
  • snel afgekoeld

Dick 18-06-2019

Inbouw combi-oven/magnetron van Samsung

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Heeft veel mogelijkheden / programma's om te koken en te bakken. Natuurlijk ook alle mogelijke handmatige instellingen. Ook een schoonmaakstand met stoom is aanwezig.

Pluspunten

• Veel bereidingsopties, geprogrammeerd en handmatig
  • Erg ruim binnenin, goed voor grote gerechten
  • Fraaie vormgeving
  • Eenvoudig te plaatsen met twee sterke mannen
  • Geëmailleerd binnenwerk dus goed schoon te houden

Minpunten

• Tiptoetsen niet verlicht

Fam Baas 16-06-2019

mooi didign

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Dit apparaat heeft als belangrijkse functie een oven en als bij functie een magnetron. De over doet het geweldig. De magnetronfunctie gebruken wij nauwlijks maar doet het prima

Oldie 12-06-2019

Simpele bediening

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Ik heb de oveneins mei gekocht en tot nu tevreden,ventilator is lekker stil en de prestaties zijn prima,zleen het onverlichte display is jammer de oven staat laag opgesteld en dan is het lastig te zien,staat de oven wat hoger zal er geen probleem zijn denk ik

Marielle 09-06-2019

Mooie grote oven

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Lekker veel ruimte voor grote ovenschotels, bediening werkt heel gebruiksvriendelijk. Daarnaast is de oven ook nog mooi vormgegeven.

Pluspunten

• Ruimte en gebruiksgemak
  • Mooie vormgeving

leon21 05-06-2019

lekker gemakelijk koken

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Heb de combi magnatron/over nu 3 weken. tovert de lekkerste gerechten makkelijk uit de oven. de opgewarmde drankje smaken heerlijk. bereid in een zeer korte tijd.
Lijkt wel een keuken princes met deze samsung.

LEON VD WEEZEN 05-06-2019

GEBRUIKS VRIENDELIJKE COMBIMAGNATRON

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

De Samsung combi magnetron/oven. Heel gemakkeldijk te bedienen en al het eten en drinken op perfectre temperatuur. Koken doe je met plezier met dit apparaat.

Pluspunten

• MAKELIJK TE BEDIENEN
  • TOP DESIGN

Minpunten

• NOG NIET GEVONDEN

Pierre 02-06-2019

Zeer ruim

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Deze Samsung gekocht, omdat onze oude Siemens het had begeven. De Samsung is zeer ruim van binnen, dus ook geschikt voor grotere gerechten of pizza.
Zeer eenvoudig te installeren en makkelijk in gebruik. Ons sprak ook aan dat er sledes zijn om de gril of bakplaat in te schuiven ipv dat je gebruik moet maken van een standaard.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Makkelijk te gebruiken
  • Compact, maar ruim van binnen
  • Incl bakplaten en roosters

Kay1 01-06-2019

Ruime oven, prima kwaliteit

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Makkelijk te installeren en snel in gebruik te nemen. Voldoende opties en accessoires voor de gemiddelde kok.
Makkelijk te reinigen van binnen door de uitneembare geleiders!

Henk91 31-05-2019

grote inhoud

Geschreven voor: Samsung NQ50J3530BS

Met een inhoud van 50 liter een van de grotere combi/magnetrons. Eenvoudige bediening maar jammer dat de tiptoetsen niet verlicht zijn.