Siemens CS656GBS1 - Reviews

Inbouwdiepte
55 cm

Asif 16-07-2016 Product maand in bezit

Oven met stoomfunctie

Zeer mooie uitstraling, de touchscreen display werkt ook goed. Heel handige oven met eigenlijk alle functies. Je kunt hem zowel als over, stomen en magnetron gebruiken. Het menu is zeer gebruiksvriendelijk.

Marjan 12-11-2015 Product kwartaal in bezit

Goed apparaat en zeer gebruikersvriendelijk. Wij maken er met veel plezier gebruik van. Echt een aanrader.

JanineS 24-06-2015 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk combi oven. Mooie vormgeving en heel veel mogelijkheden.
Een echte aanrader.

Arthur van Rooij 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke informatie
super mooie vormgeving past erg goed in de keuken. Hierdoor een klasse uitstraling
geweldig veel mogelijkheden die ik zeker allemaal ga uitproberen

Pauline Kraan 25-05-2015 Product paar weken in bezit

De functietoetsen zijn gemakkelijk te bedienen. Het is handig dat er een volledig kookboek in het apparaat staat, waardoor je direct het gerecht kunt aanzetten op de juiste instelling. Het interieur van het apparaat is gemakkelijk schoon te maken, na iedere gebruik is het gemakkelijk om er even een doekje door te halen. De gerechten die er uitkomen zijn heerlijk, tot nog toe is er niets mislukt. Wij gebruiken het apparaat nu al dagelijks en ik zou het niet meer willen missen. In hoofddorp hebben we bij Siemens een kookdemonstratie bijgewoond, waarbij we direct alle vragen over het gebruik aan de kok konden stellen. Wij zijn heel enthousiast.