Siemens HB632GBS1 - Reviews

71 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

Sander 29-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze oven heeft veel mogelijkheden. De bediening is heel even wennen maar wijst zich eigenlijk vanzelf. Taarten en andere gerechten waarbij een constante temperatuur belangrijk zijn lukken zonder probleem.

jaapv 17-08-2015 Product maand in bezit

Mooie strakke oven. Warmt zeer snel op in de snel voorverwarmen functie. Bediening is zeer eenvoudig en alle standen hebben echt een toevoeging. Enige nadeel is dat de rekken die er in zitten snel 'naar voren' klappen als je ze eruit schuift.

Chefkok André 10-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design. Praktisch in gebruik en geweldig resultaat.
Vooral de omschrijving van actie bij instellen menu is bedieningsvriendelijk en prettig om zo overzichtelijk te zien.

H. Krabshuis 23-02-2017 Product paar weken in bezit

fantastisch resultaat

Werkt fantastisch, veel mogelijkheden qua instellingen en programma's. Maaltijden komen er mooi uit met een heerlijk resultaat. Het voorverwarmen is een prima optie om snel aan de slag te gaan. Ziet er fantastisch uit en staat zeer strak in de keuken. Eenvoudig te bedienen zelfs zonder manual hebben we de instellingen en programma's kunnen vinden en gebruiken.

Pluspunten

• zeer snel warm
  • resultaat van maaltijden
  • eenvoudig te bedienen
  • mooi vormgeven en design

ed 22-02-2017 Product paar weken in bezit

gebruiks vriendelijk

Makkelijk in het gebruik , super snel op temperatuur , timer werkt goed , vele mogelijkheden producten komen mooi uit de oven

Oscan 20-02-2017 Product paar maanden in bezit

met 1 woord top product!

Wij zijn al aantal maanden in bezit van deze top oven en dit bevalt ons prima.
1. ziet er strak en luxe uit
2. voorzien van meerdere programma's
3. makkelijk bedienbaar met een full display
4. bakt goed
5. prijs kwaliteit verhouding is prima
deze oven zullen wij aan iedereen bevelen.

Familie den Oudsten 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Top bak resultaten

Het is een fijne oven: maakt weinig geluid, goed temperatuur vast, overzichtelijk menu en uitgebreide opties. Wij zijn blij met de aankoop!

Pluspunten

• eenduidig
  • intuïtief
  • goed bakresultaat

Minpunten

• blaast veel koude lucht uit

Cathrien van Engelen 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille en snelwerkende oven

Deze oven is erg prettig om mee te werken. Het is een zeer stil apparaat dat snel op de juiste temperatuur is. Het bedieningspaneel is heel duidelijk en makkelijk te bedienen. Schoonmaken is ook geen probleem en hij ziet er ook nog eens mooi uit!

Pluspunten

• stil
  • snel op temperatuur
  • makkelijk te bedienen
  • mooi

Wies 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijke instelling

Goed resultaat van ovenschotels e.d. Makkelijk te bedienen. Ja ik beveel dit product aan omdat ik het ook een mooi product vind. Het past goed in mijn keuken en het beantwoordt aan mijn verwachtingen.

Vincent 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote oven

Mooie oven, handige bediening, grote inhoud. Maar voor deze prijs zou het wel mooi geweest zijn als bijvoorbeeld vaste rails standaard zouden zijn meegeleverd.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • grote inhoud
  • handige bediening

Minpunten

• rails niet standaard bijgeleverd

Iva 08-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi

Mooi design, voldoet aan al mijn verwachtingen.Makkelijk te bedienen, stil, groot en ruim. Gebak en koekjes zijn nog lekkerder 😊

Pluspunten

• ruim
  • Makklijk

Arjen 01-08-2016 Product kwartaal in bezit

Prettige oven

Pluspunten
Simpel in gebruik, maakt weinig geluid bij opwarmen, mooi design

Negatieve punten
Menu is wat klein

Fatma 01-08-2016 Product maand in bezit

Super bakoven

Ik heb sinds kort een nieuwe keuken met inbouwapparatuur van siemens. Design is super mooi, maar daarbuiten heb ik verschillende merken ovens gebruikt, maar geen een is te vergelijken met de siemens bakoven. Het ziet er supermooi uit, je hebt verschillende standen en het is digitaal.Voor het bedrag wat je ervoor betaald raad ik het zeker aan. Kortom een super apparaat

Martijn 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima oven met veel mogelijkheden

Het product ziet er mooi uit en past perfect bij de magnetron. We hebben ze boven elkaar hangen in een serie van drie hoge kasten. Daarnaast is het makkelijk te bedienen en doet wat het moet doen. Mijn vrouw bakt de heerlijkste gerechten erin.

rob 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere grote bakoven

Mooi design van deze bakoven. Lekker groot formaat, alles wat we willen bakken past er prima in.
Eenvoudig menu maakt je keuze voor de juiste instelling erg makkelijk. En ook als je meerdere gerechten op verschillende niveaus in de oven plaatst, kun je met de 4D optie alles tegelijk prima bakken.

Nick 11-06-2016 Product maand in bezit

Goede en gemakkelijke oven

De oven is erg gemakkelijk in gebruik. Welke functie je waarvoor moet gebruiken is even uitzoeken, maar als je dat eenmaal weet werkt het allemaal super.
Vooral de koude start functie is erg handig, pizza of afbakbrood (bevroren of ontdooid) in koude oven en komt er goed uit (had dit niet verwacht)

Gerwin Koudijs 06-12-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne oven met prima bakresultaat. Mooi design en mooi display. Display interface is soms wat onduidelijk of niet intuitief, maar heeft wel voldoende functies. Ovendeur wordt niet heet zoals beloofd. Wij zijn er erg blij mee.

Lien 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie oven met handig touchscreen. Zeer makkelijk in gebruik. Oven is zo stil dat je je soms afvraagt of hij het wel doet. Snel warm. Alleen wat jammer dat de glasplaat aan de binnenkant van de deur gebarsten is tijdens het grillen. Hopelijk wordt dat volgende week gewoon gemaakt zonder kosten voor ons.

Pieter 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat in de nieuwe keuken
Makkelijk te bedienen.
Weer lekker aan het bakken van taarten en grillen van kippetjes

Boudewijn 13-11-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb dit product nu elke maanden het de oven bevalt zeer goed. Het aantal mogelijkheden wat de oven heeft is zeer uitgebreid. Daarnaast is hij praktisch in onderhoudt.