Siemens CB635GBS1 - Reviews

47 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

S. Veenstra 13-12-2015 Product maand in bezit

Bij het verwarmen trekt de braadslede zo krom als een hoepel. Navraag bij Siemens leert dat dit zo kan gebeuren (staat ook in de gebruiksaanwijzing) en daarna weer bij het koelen recht trekt. Dit klopt wel, maar voelt wel GOEDKOOP aan. Net een fietsband die lekt en die zich zelf herstelt. Zodra je met de vingers aan het chroomwerk komt zitten er ook afdrukken op en dus weer poetsen. Bij onze vorige Pelgrim was dit niet zo. Duidelijke minpunten.

Hoeven 01-03-2017 Product paar dagen in bezit

Prima bakresultaat, stil in gebruik en mooi design

We hebben deze combi-oven nu enkele dagen in bezit. Voor dit apparaat gekozen vanwege uitgebreide mogelijkheden voor bakken in combinatie met magnetronfunctie. Tot nu toe alleen cakejes in gebakken en die waren goed gelukt. De ervaring is zeer luxe door het mooie design, intuïtieve vormgeving en lage geluidsproductie. Bijkomend voordeel, met name bij aanwezigheid van kinderen, is dat de glazen deur niet heet wordt tijdens gebruik van de oven. Het apparaat blaast koude lucht naar buiten tijdens gebruik.
Toebehoren bestaat uit een braadslede en (magnetron)rooster. Bakplaat zit er niet bij, maar braadslede kan als bakplaat dienen. Ook maakt het in- en uitschuiven van rooster/braadslede redelijke wat geluid, maar dat is te verwachten.

Pluspunten

• Volledige ovenfunctionaliteit
  • Stil in gebruik
  • Intuïtieve vormgeving

Marloes 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne degelijke oven voor een goede prijs

Ik heb de oven inmiddels een week in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. De over warmt snel op, is lekker ruim en heeft alle functies die je van een moderne oven mag verwachten.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Mooi display
  • Warmt snel op

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Robin 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ideale oven. Duidelijke beschrijving in handleiding. Snel warm en goede bediening! Uitgebreide fabrieksgarantie bij aankoop van 5 of meer siemens producten!

S. Veenstra 13-12-2015

Trekt de braadslede bij jullie ook krom bij verwarmen

Koksmaat 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Compacte maar zeer ruime oven. Veel mogelijkheden en strakke vormgeving. Goed schoon te maken. Een enorme verbetering vergeleken met de oude die zo'n 20 jaar mee is gegaan.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom bij het verwaremen

Nath1985 02-07-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze oven nu een aantal weken en zijn erg tevreden over dit apparaat. De oven ziet er mooi strak uit. De oven maakt weinig geluid. Hij is heel erg snel voorverwarmd en snel afgekoeld.
Top!

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als jullie verwarmen

Pijnappel 71826 25-05-2015 Product maand in bezit

Prima oven, met prima bakresultaten. Het kost alleen wat tijd om alle mogelijkheden te ontdekken. Deze zijn namelijk legio. Strakke vormgeving en het oogt allemaal robuust. Bovendien is het schoonmaken van de binnenkant erg eenvoudig. Kortom, een uitstekende aankoop.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als deze wordt verwarmd