Siemens CB635GBS1 - Reviews

47 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

S. Veenstra 13-12-2015 Product maand in bezit

Bij het verwarmen trekt de braadslede zo krom als een hoepel. Navraag bij Siemens leert dat dit zo kan gebeuren (staat ook in de gebruiksaanwijzing) en daarna weer bij het koelen recht trekt. Dit klopt wel, maar voelt wel GOEDKOOP aan. Net een fietsband die lekt en die zich zelf herstelt. Zodra je met de vingers aan het chroomwerk komt zitten er ook afdrukken op en dus weer poetsen. Bij onze vorige Pelgrim was dit niet zo. Duidelijke minpunten.

Bazuin 18-04-2017

Goed werkende oven en magnetron

Al een aantal maanden in huis, oven en magnetron werken prima maar helaas de koude lucht die bij het handvat naar buiten komt is niet prettig als je de oven op oog hoogte hebt gemonteerd.

Mark14S 07-04-2017 Product paar maanden in bezit

Veel mogelijkheden, modern design

Hele fijne combi-oven. Het design is erg strak wat mooi tot zijn recht komt in onze keuken. Erg leuke gimmick is het touchscreen. De menu structuur is erg overzichtelijk en logisch, heb alles gevonden zonder het boekje te lezen.
De instellingen van het apparaat zijn zeer uitgebreid. Ik heb de oven nu 1,5 maand, en ik vind nog iedere keer andere instellingen.
Mijn vorige oven zorgde ervoor dat de achterkant sneller gaar was dan de rest van het gerecht. Dit is nu niet meer het geval met deze combi-oven. Mijn taartjes en cake zijn nog nooit zo mooi gebakken.
Bij de oven krijg je voldoende accessoires, zoals een bakplaat, grilrek en pizzaplaat. Erg handig is de vleesthermometer.

Ik ga mijn cake zo weer uit de oven halen.
Dit product raad ik iedereen aan!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Hoge temperatuur instelbaar
  • Overzichtelijk menu
  • Veel standen mogelijk

Minpunten

• Via een omweg in menu naar magnetron

Hoeven 01-03-2017 Product paar dagen in bezit

Prima bakresultaat, stil in gebruik en mooi design

We hebben deze combi-oven nu enkele dagen in bezit. Voor dit apparaat gekozen vanwege uitgebreide mogelijkheden voor bakken in combinatie met magnetronfunctie. Tot nu toe alleen cakejes in gebakken en die waren goed gelukt. De ervaring is zeer luxe door het mooie design, intuïtieve vormgeving en lage geluidsproductie. Bijkomend voordeel, met name bij aanwezigheid van kinderen, is dat de glazen deur niet heet wordt tijdens gebruik van de oven. Het apparaat blaast koude lucht naar buiten tijdens gebruik.
Toebehoren bestaat uit een braadslede en (magnetron)rooster. Bakplaat zit er niet bij, maar braadslede kan als bakplaat dienen. Ook maakt het in- en uitschuiven van rooster/braadslede redelijke wat geluid, maar dat is te verwachten.

Pluspunten

• Volledige ovenfunctionaliteit
  • Stil in gebruik
  • Intuïtieve vormgeving

Marloes 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne degelijke oven voor een goede prijs

Ik heb de oven inmiddels een week in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. De over warmt snel op, is lekker ruim en heeft alle functies die je van een moderne oven mag verwachten.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Mooi display
  • Warmt snel op

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Skinle 23-03-2016

Klein maar zeer compleet in zijn mogelijkheden

Uiteindelijk besloten om in de nieuwe keuken toch een oven te plaatsen.
Vooral het gemak waarmee je de instellingen doet is geweldig.

atilgan 23-01-2016

mooi design

makkelijke en duidelijke bediening. koelt geluidloos af met duidelijke indicatie.
zeker kopen zal ik zeggen

Hardam 25-11-2015

Tevreden mens

ik heb het net in gebruik genomen en het lijkt alsof het er al langer staat. Ook een mooie uitstraling, jammer dat ik nog geen ned,talig kookboek heb.

Deleriden 10-11-2015

Pracht van een oven

Geweldig apparaat. We kunnen er alles mee. Handig in gebruik, geen moeilijke knoppen of onduidelijkheden. Prachtig uiterlijk, stil. Helemaal goed.

Ruud Mulder 16-10-2015

Ideaal apparaat

Zeer gemakkelijk en simpel in gebruik zonder dat er opties of functionaliteiten ontbreken.

Zeer snel voor ververwamd en altijd goed warm. En zeer gemakkelijk te reiningen.

Al met al een top aankoop en zeker een aanrader!

Robin 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ideale oven. Duidelijke beschrijving in handleiding. Snel warm en goede bediening! Uitgebreide fabrieksgarantie bij aankoop van 5 of meer siemens producten!

S. Veenstra 13-12-2015

Trekt de braadslede bij jullie ook krom bij verwarmen

Koksmaat 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Compacte maar zeer ruime oven. Veel mogelijkheden en strakke vormgeving. Goed schoon te maken. Een enorme verbetering vergeleken met de oude die zo'n 20 jaar mee is gegaan.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom bij het verwaremen

Nath1985 02-07-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze oven nu een aantal weken en zijn erg tevreden over dit apparaat. De oven ziet er mooi strak uit. De oven maakt weinig geluid. Hij is heel erg snel voorverwarmd en snel afgekoeld.
Top!

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als jullie verwarmen

Pijnappel 71826 25-05-2015 Product maand in bezit

Prima oven, met prima bakresultaten. Het kost alleen wat tijd om alle mogelijkheden te ontdekken. Deze zijn namelijk legio. Strakke vormgeving en het oogt allemaal robuust. Bovendien is het schoonmaken van de binnenkant erg eenvoudig. Kortom, een uitstekende aankoop.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als deze wordt verwarmd