Siemens CB635GBS1 - Reviews

Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

Marloes 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne degelijke oven voor een goede prijs

Ik heb de oven inmiddels een week in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. De over warmt snel op, is lekker ruim en heeft alle functies die je van een moderne oven mag verwachten.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Mooi display
  • Warmt snel op

Minpunten

• Nog niet ontdekt

S. Veenstra 13-12-2015 Product maand in bezit

Bij het verwarmen trekt de braadslede zo krom als een hoepel. Navraag bij Siemens leert dat dit zo kan gebeuren (staat ook in de gebruiksaanwijzing) en daarna weer bij het koelen recht trekt. Dit klopt wel, maar voelt wel GOEDKOOP aan. Net een fietsband die lekt en die zich zelf herstelt. Zodra je met de vingers aan het chroomwerk komt zitten er ook afdrukken op en dus weer poetsen. Bij onze vorige Pelgrim was dit niet zo. Duidelijke minpunten.

Robin 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ideale oven. Duidelijke beschrijving in handleiding. Snel warm en goede bediening! Uitgebreide fabrieksgarantie bij aankoop van 5 of meer siemens producten!

Koksmaat 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Compacte maar zeer ruime oven. Veel mogelijkheden en strakke vormgeving. Goed schoon te maken. Een enorme verbetering vergeleken met de oude die zo'n 20 jaar mee is gegaan.

Nath1985 02-07-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze oven nu een aantal weken en zijn erg tevreden over dit apparaat. De oven ziet er mooi strak uit. De oven maakt weinig geluid. Hij is heel erg snel voorverwarmd en snel afgekoeld.
Top!

Pijnappel 71826 25-05-2015 Product maand in bezit

Prima oven, met prima bakresultaten. Het kost alleen wat tijd om alle mogelijkheden te ontdekken. Deze zijn namelijk legio. Strakke vormgeving en het oogt allemaal robuust. Bovendien is het schoonmaken van de binnenkant erg eenvoudig. Kortom, een uitstekende aankoop.