Bosch HBG676ES1 - Reviews

Inbouwhoogte
5,85 cm
Inbouwbreedte
5,6 cm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jappo0 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie oven, superstil en bakt prima. Tot nu toe twee keer de perfectbake sensor geprobeerd, maar dat valt dus tegen. De spongecake kwam er veel te gaar uit en de appeltaart hebben we maar afgebroken voor hij echt verpest werd. Dat is dus gewoon niet goed en erg jammer, want dat maakt de ovens met deze extra mogelijkheid wel een stuk duurder.

JanvMile 08-11-2016

nu nog leren koken

Kost wat, maar dan heb je ook wat. Wat een ontzettend luxe ding! We hebben deze oven aangeschaft in combinatie met de Combi Magnetron CMG836NS1/05. Apparaten sieren de keuken. Softclose op de deur werkt fijn. Mogelijkheden zijn eindeloos. Assist werkt goed en wij zijn blij eindelijk weer een fijne oven te hebben waarmee we lekker kunnen koken en bakken. Een absolute meerwaarde voor onze keuken waardoor we veel meer uitproberen en de keuken een veel belangrijkere plek wordt. Hoge verwachtingen, maar die worden tot op heden waargemaakt!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Roy Kouwenberg 24-09-2015

Top!

Super makkelijk te bedienen en heel erg leuk met de afbeeldingen op de display!
vlees/vis makkelijk te bereiden met de vlees/vis pen geeft zelf aan wanneer het klaar is, ideaal!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl