AEG KM4400001M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KM4400001M op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

w************@h********** 02-09-2021

Slechte kwaliteit, beperkte levensduur.

Geschreven voor: AEG KM4400001M

Dit apparaat is zijn prijs helemaal niet waard. De levensduur is ongeveer 3 jaar.
Zoals andere reviewers al hebben aangegeven is er een probleem met condens tussen het dubbel glas van de deur.
Daar bovenop is de microgolf na 3 jaar stuk gegaan. De microgolfgenerator was kapot. Deze hebben we laten herstellen (rond de € 250). En nu 3 jaar later is deze opnieuw stuk. Als ik die zou laten herstellen hebben we op 6 jaar tijd al even veel betaald aan herstellingen als het toestel kost. Volgens de technieker straalt die microgolfgenerator zichzelf kapot, een constructiefout dus.
Door Ixina werd AEG ons aangeprezen als een premium merk, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ixina heeft trouwens wel meer fouten gemaakt, maar dat is een ander verhaal.

Pluspunten

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • bediening is niet intiutief
  • prijs / kwaliteit is ondermaats

Deboel John 07-11-2019

mooi toestel

Geschreven voor: AEG KM4400001M

zeer moeilijk om er mee te werken gekocht9-9-2014 defect 13-6-2017 de micro unit defect
2-9-2019 terug defect de verliesschakelaar valt uit.gebruiken het toestel weinig.

Minpunten

• moeilijk te bedienen

Wouter 23-01-2019

Ik koop nooit meer AEG

Geschreven voor: AEG KM4400001M

Dit product werd ons aangeraden door Ixina, AEG was volgens hun een premium merk. De bediening is echter onlogisch, de deur wasemt aan als je de oven gebruikt (dat duurt dagen vooraleer het weggetrokken is) en na net 4 jaar gebruik is de microgolf-functie defect. Dit toestel is zijn € 600 niet waard.

Pluspunten

• het warmt eten op

Minpunten

• onlogische bediening
  • slechte bouwkwaliteit
  • niet duurzaam