AEG BSE798280M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BSE798280M op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

steven 22-12-2020

multifunctioneel

Geschreven voor: AEG BSE798280M

Ik heb deze oven mogen testen, en heb besloten om hem te houden omdat ik er zeer tevreden over ben. Groenten stomen is echt zeer lekker, en er zit nog een bite aan. Ook heb ik er al een entrecote in bereid met de temperatuursensor en die was mooi medium gebakken en toch knapperig aan de buitenkant. Waar ik ook heel tevreden van ben is de opwarmfunctie, vooral met chinees of italiaans is dit super. Het smaakt gewoon hetzelfde als de dag ervoor. Maar het beste van deze oven is toch het onderoud, Door stoomreiniging hoef je de oven maar uit te wrijven of er is ook een droogfunctie en je kan het rek aan de zijkant wegnemen. Het enige minpunt vindt ik dat ze veel dingen in de app sous-vide klaarmaken, maar dit was er niet bijgeleverd. Het is een mooie oven met een handig touchscreen en via je wifi netwerk kan je de oven bedienen via een app waar dus ook gerechten opstaan die je dan kan doorsturen.

Pluspunten

• combi functies
  • onderhoud
  • touchscreen

Minpunten

• sous vide niet meegeleverd

dkemps 11-12-2020

de chefkok in huis

Geschreven voor: AEG BSE798280M

Wat een handige oven, sinds enkele weken al verscheidene opties geprobeerd, gewoon bakken, stomen, sous-vide, alles werkt perfect, bij de meeste gerechten kies je in het menu, dat zelfs touchscreen is, welk product je in de oven plaatst, hoe je het gebakken wilt, en de oven doet al de rest, zeker met de temperatuursensor die je in het vlees kan stoppen krijg je een perfect resultaat.
Na het gebruik heb je dan een keuze uit verschillende reinigingsprogramma’s zodat je daar ook al niet al te veel tijd moet insteken.
Eventueel kan je hem zelfs bedienen via je smartphone met de bijhorende app.
Een dikke aanrader wat ons betreft!

Pluspunten

• handig touchscreen menu
  • perfecte stoomfunctie
  • temperatuursensor
  • reiningsfuncties

Minpunten

• prijzig

Kris G 10-12-2020

Zeer tevreden van mijn aankoop

Geschreven voor: AEG BSE798280M

Wat een heerlijk toestel! Het was even zoeken hoe alles werkte want de handleiding is redelijk beknopt. Va de site van AEG kon je een kookboek aanvragen en daar staan fijne gerechten in. We bakten oa pistolets, klasboeken, rosbief,... Er zit ook een sous-vide programma op en dat hebben we uitgetest met een heerlijke entrecote. Even lekker als op restaurant en perfect gebakken. Er zit ook een kernthermometer op zodat je kan instellen wat de kerntemperatuur moet zijn van je gerecht. Handig als je liever saignant of medium hebt als bakwijze. Je kan je oven ook verbinden via wifi, helaas werkt dit niet bij ons, wij hebben een 5ghz netwerk en dit is niet ondersteund (nog niet) Ik raad deze oven zeker aan!

Pluspunten

• kookhulp
  • stoom/warme lucht/grill/ sous-vide....
  • Wifi

Minpunten

• oven niet ondersteund voor 5ghz netwerken

Julie4 06-12-2020

Topkwaliteit

Geschreven voor: AEG BSE798280M

Deze oven is de max! Alle programma's die erop staan, zijn perfect ingesteld én kan je volgen via je gsm op de app. Je kan vanop afstand je oven bedienen of kijken hoe lang hij nog moet opstaan.
De smaken van de producten blijven beter bewaard waardoor je een volle smaak krijgt. Een afbakbroodje is nu écht een perfect broodje zoals je het in de winkel zou kopen. Krokant, rondom volledig gebruind en vanbinnen lekker zacht. Wat minder is, is de droogfunctie nadat je de stoomfunctie gebruikt hebt. De oven is dan niet volledig droog, dus laat je hem best nog even openstaan.

Het perfecte garen van een stuk vlees, kan je met deze oven. Je hoeft je niet druk te maken om eten dat zal aanbranden. De oven is echt een gemak in de keuken. Ik dacht dat ik hierdoor meer tijd zou besteden in de keuken, maar dat hoeft helemaal niet. Ik zou niet meer zonder kunnen…

Tania 05-12-2020

Wauw wat een oven

Geschreven voor: AEG BSE798280M

Deze AEG oven kan veel! Een heel eenvoudige kook- en bakassistent kan je via het display begeleiden met de instellingen, met enkele drukken heb je het juiste programma voor wat je wil doen. Zelfs mijn vriend lukte het via de bakassistent om de pizza functie te vinden ;-). Heerlijk stomen, een lekkere appelcake bakken, een heerlijk gebraden kippetje niks is voor deze oven te veel, je het ook een sous-vide functie maar deze heb ik tot op heden nog niet getest. Wat ik heel handig vind is de temperatuursensor je prikt deze in het vlees en als de temperatuur binnenin het vlees de door jouw ingestelde temperatuur bereikt dan laat de oven dit weten en kan je hem uitzetten zo is het vlees nooit meer te droog. Verder kan ik nog zeggen dat het reinigingsprogramma handig is en dat je de oven met een app kan verbinden waar je ook receptjes kan vinden.

Pluspunten

• Geen knoppen
  • Reinigingsprogramma
  • Vele functies
  • De oven warmt zeer snel op
  • Inclusief toebehoren om te stomen