Siemens iQ700 HS636GDS2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 HS636GDS2 op Kieskeurig.be.

Kees 16-02-2021

Veel smaakvollere gerechten door de stoomoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Het werkt na enige inwerking fantastisch. Door de stoom die de gerechten gaart een veel vollere smaak.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • handige programma`s erop

Barry 19-12-2020

Mooie goeie oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de oven. Alleen moet je wel goed inlezen hoe deze werkt. Het is zo uitgebreid dat je je er echt in moet verdiepen. Buiten dat is het echt een aanwinst in je koken zoveel mooie geavanceerde opties. Er gaat een nieuwe wereld qua koken voor je open.

Stoomoven 25-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende oven die voldoet aan alle verwachtingen

Stoomoven 25-11-2020

Alblas 23-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 4 maanden voor de eerste moeten ontkalken. Gelijk in storing en zodanig dat er gelijk een monteur langs moet komen. Oven is nu dus onbruikbaar. Dit is een oven die wij als opvolger van onze vorige siemens stoomoven kregen aangeboden, die ging namelijk na 2 jaar kapot. Tot dusver zijn de combi stoomovens van Siemens niet goed bevallen.

Ruud 22-11-2020

Gewoonweg heerlijk!

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er is een hele nieuwe kookwereld opengegaan met deze oven met stoom. Zo smakelijk wat er bereid wordt.

K. Landfiets 09-11-2020

Prachtig met heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast mijn andere oven heb ik deze geweldenaar! perfecte groeten gestoomd, Vlees met stoom toevoeging zodat het kipfiletje niet droog wordt briljant! 1 min puntje het vullen en terug zetten van het waterbakje daar mors ik vaak mee. (beetje onhandig)

marc 05-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handig, werkt perfekt, gerechten instelling prima.

Bloempje 29-10-2020

Geweldige stoombakoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb veel plezier van mijn nieuwe stoombakoven. Dankzij de kookworkshop gebruik ik hem nog meer. Stomen van groente en regenereren gebruik ik vaak. Ook de kleine gril is heel handig.

Anoniem 02-10-2020

Siemens stoomoven voor lekker en gezond eten

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Siemens stoomoven is een kwaliteitsproduct. Gebruiksvriendelijk en het resultaat van bakken, braden en stomen is uitmuntend, De oven is makkelijk schoon te maken en een sierraad voor je keuken.

Suzanna 23-09-2020

Super oven! Zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven met veel mogelijkheden. Bereiden met hetelucht, conventioneel, of met stoom, regenereren, alles kan. Ook de voorgeprogrammeerde recepten zijn praktisch en heel goed. Verder is deze oven ook heel stil. Dat is heel fijn als je ook in de keuken zit te eten. Kortom, ik ben erg tevreden met deze oven.

Luc. 31-08-2020

Uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer strak design met simpele bediening en vele functies. Stoomfunctie werkt uitstekend en voegt echt iets toe in de keuken van een hobbykok.

Angelique 22-08-2020

Fijne stoom oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn te bedienen, grote inhoud. Schoonmaken valt me tegen. Na ieder gebruik maak ik het schoon van binnen, maar ik krijg het vuil er moeilijk af.

Joyce 18-08-2020

Goede stoomoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Product werkt naar behoren. Al het eten wat je in de oven stopt komt er heerlijk uit. Het bijvullen van het waterreservoir is erg makkelijk. En de keuzes op het scherm lijken oneindig. Ook als er een gerecht niet bij de opties staat is het makkelijk om zelf een product samen te stellen.

Robin 17-08-2020

Veelzijdige en ruime oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Veel functies, ruimte is zeer groot. De gerechten optie bied de mogelijkheid om zonder na te denken perfecte bereidingen te doen van vlees, groeten, brood, en nog veel meer.

Pluspunten

• Ruimte
  • Functies

Minpunten

• Menu is soms wat moeilijk door heen te navigeren

Lynner 14-08-2020

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima oven met veel standen om gerechten te bereiden. Ook het opwarmen van kliekjes gaat prima. Wel even wennen om na elke stoombeurt de oven droog te maken. Bakje voor water is wat onhandig, morsen gebeurt al snel.

Eric 20-06-2020

Gekocht als tweede oven naast onze stoomoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Super fijn oven die we vooral gekocht hebben als tweede oven naast onze stoomoven. Makkelijk te bedienen, overzichtelijk en ondanks dat er geen pyrolise functie opzit makkelijk schoon te maken en houden.

Prima Oven 08-05-2020

Fijne Oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bedieningsgemak is gemakkelijk. Het gebruik van de stoomfunctie vergt wel wat extra handelingen, zoals het extra drogen en schoonmaken van de oven achteraf. Timer en wekfunctie zijn prima. Het resutaat van de beoogde overgerechten is uitstekend. Bij het openen kan wel eens warmte direct op je afkomen, daarom wat afstand houden, als jet het gerecht snel eruit wilt halen. Het boekje met allerlei tijden en te gebruiken opties voldoet prima.

Joyce 06-04-2020

Mooie oven. Vele tools

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Prachtig product met vele opties. Het apparaat is duidelijk. Ook de instellingen zijn oneindig Wij kunnen niet meer zonder.

Pluspunten

• Veel opties