ETNA CM851RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851RVS op Kieskeurig.be.

Frank Wennekers 23-01-2020

Heerlijk grote ovenruimte

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Praktische en grote combi-oven waarin gemakkelijk een forse ovenschaal past en die door het ontbreken van een plateau ook nog eens makkelijk schoon te maken is.
Eenvoudige en duidelijke bediening middels tiptoetsen met meer dan voldoende instelmogelijkheden. En naast dat alles ook nog een mooie vormgeving.
Wij hebben deze combi-oven nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt ons meer dan goed👍🏻

Pluspunten

• Grote ovenruimte
  • Eenvoudige bediening middels tiptoetsen

Minpunten

• Minuten instelling loopt snel op.

Officiele reactie van Atag 24-01-2020

Beste Frank Wennekers,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over zowel het gebruiksgemak als het design. Heel veel plezier met de combi-magnetron.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

BEAUTY! 22-01-2020

prachtige uitstraling, echt een cadeautje!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Hebben lang gezocht, vooral naar de technische snufjes. Toen dit apparaat gevonden met echt een hoogstandje voor alle mogelijkheden. Het is echt een plaatje in de keuken! We love it!!

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • goede instructie boekjes
  • veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste Beauty! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA met een trendy design. Heel veel plezier met CM851RVS. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Paul Vreeke 23-12-2019

in gebruik genomen en daarna de gebruikshandleiding gelezen

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi oven magnetron is zo makkelijk te bedienen dat wij hem in gebruik hebben genomen en daarna pas de handleiding erbij genomen hebben. Niet omdat het niet goed ging, integendeel, maar omdat 'men' vindt dat je dat eigenlijk van tevoren moet doen....Eigenlijk overbodig voor eenvoudig gebruik, maar als je leest wat je er allemaal nog meer mee kan doen, geloof je je ogen niet. En ook je smaakpapillen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • variëteit aan bakmogelijkheden

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,
Wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de combi-magnetron. Heel veel kook en bakplezier.
Groet, Femke
Webcareteam ETNA

Luc 19-12-2019

Mooi overzichtelijk uiterlijk met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Oude combi magnetron had het begeven zodat we aan een nieuwe moesten.
Door eenvoudig in te bouwen op de reeds vrijgekomen plek in de keuken, plus eenvoudige bediening hebben we voor deze combioven gekozen. En tot volle tevredenheid.
Hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk
  • Grote ruimte met zijn 51 liter inhoud

Officiele reactie van Atag 20-12-2019

Beste Luc, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Veel plezier nog gewenst met de aankoop. Groet Claudia Webcare team ETNA.

j-an-s 14-12-2019

grote oven

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

mooie grote oven. hoewel hij 100 watt minder had dan onze oude presteert hij beter dan de oude. makkelijke duidelijke bediening. we zijn tevredenbediening

Pluspunten

• grote oven
  • makelijke bediening

Minpunten

• inbouw diepte als stopkontact er midden achter zit

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste J-an-s,
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de ETNA oven CM851RVS. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Jolanda 08-12-2019

Etna CM851RVS COMI MAGNETRON

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooie goed werkende magnetron. Display goed en duidelijk verlicht. Past perfect in onze keuken. We hebben deze gekocht bij atag. Ze hebben deze aanbevolen . Goede keuze. Hij is door ze geplaatst, de oude eruit gehaald en afgevoerd. Super service. Ook hebben ze onze magnetron/oven geregistreerd voor de extra garantie.

Pluspunten

• Grote ovenschalen passen erin
  • Goed verlichte display

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Jolanda,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een een positieve reactie hebt achter gelaten. Wij wensen je nog veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Annemarie 23-11-2019

Oven met magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Super mooi design en handig in gebruik.
Ideaal door de verschillende niveaus waarin de bakplaten en rooster in kunnen worden gebuikt. Makkelijke bediening. Handige functies voor koken en stomen.

Pluspunten

• Veel niveaus voor plaatsen rooster en bakplaten
  • Duidelijke bediening
Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Annemarie,

Fijn dat deze combi-magnetron helemaal naar je wens is.
Veel kook, bak en stoomplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Denise 05-11-2019

Ruime combi oven/magnetron met nette uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi magnetron/oven van Etna ziet er super strak en netjes uit van de buitenkant. Apparaat is gemakkelijk te bedienen met digitale toetsen.
Er is genoeg keuze in verschillende programma's.
Inhoud van het apparaat is groot genoeg voor een ovenschotel of taart.
Je krijgt er genoeg accessoires bijgeleverd, zodat je meteen aan de slag kunt.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • inhoud van het apparaat

Officiele reactie van Atag 07-11-2019

Beste Denise, ik wil u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Veel bakplezier met deze oven met magnetronfunctie. Groet Heidi van webcareteam ETNA

A. Jongeling 24-10-2019

Dat was nog een hele klus !!!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Nadat onze Pelgrim combi magnetron na 10 jaar de geest had gegeven zochten wij een andere. Op vele internet sites en in winkels kijken welke magnetron we zouden kopen. En kopen wij bij de vakhandel of bij een " dozenschuiver " waar uiteraard de laagste prijs gevraagd wordt. Na het lezen van vele reviews en het bekijken in diverse winkels kwamen wij bij de consumentenbond uit. Uit hun test kwam de Etna er als beste uit. Toen was de keus gemaakt. De Etna toch via de vakhandel gekocht, wel eens waar een fractie duurder maar dan kun je ook ergens op terug vallen mochten er problemen zijn. De Etna werd bezorgt en aangesloten en hij/zij is een sieraad voor onze keuken. Het oog wil tenslotte ook wat. Wij zijn nu op het punt gekomen om de Etna uit te proberen maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Pluspunten

• De Etna heeft vele mogelijkheden / instellingen.
  • Overzichtelijk bedienings paneel
  • Zeer fraai uiterlijk en ziet er degelijk uit

Minpunten

• Bedieningspaneel zit scheef. Dat wordt opgelost
  • Eerst nog uitproberen, toe nu toe geen

Officiele reactie van Atag 25-10-2019

Beste heer/mevrouw Jongeling, wat leuk om te lezen dat de keuze, na grondig onderzoek, op de combimagnetron van ETNA is gevallen. Bedankt voor je mooie waardering en uitgebreide review. Heel veel kook en bakplezier! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Moonger 09-10-2019

Combi-Magnetron met grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooie Magnetron met tiptoets bediening met een hoop mogelijkheden en programma's
Ook makkelijk te reinigen door een bakje met water in de machine te plaatsen en daarna te laten stomen
Zijn benieuwd naar het eerste taartje

Pluspunten

• Grote inhoud
  • goed te bedienen tiptoetsen

Minpunten

• Goed de handleiding doornemen

Officiele reactie van Atag 10-10-2019

Beste Moonger, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Dat wordt smikkelen van je taartje! Veel bakplezier! Groet Heidi van webcareteam ETNA.

josl01 17-12-2018

relatief grote inhoud t.o.v. inbouwmaat

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Etna, onderdeel van Atag ziet er degelijk uit.
het is nog wat wennen voor voorverwarmen, in instructieboekje niets erover kunnen vinden.

voldoet verder aan ons verwachtingspatroon.
We hebben in het verleden meerdere Atag ovens gehad, welke gebruiksgemak met een lange levensduur combineerden.

prettig is de nauwkeurig in te stellen oventemperatuur, wat bij sommige ovengerechten een must is.

Pluspunten

• topper v.w.b. de inhoudscapaciteit

Officiele reactie van Atag 18-12-2018

Beste heer/mevrouw, wat leuk te lezen dat u zo tevreden bent over onze ETNA oven met magnetron. Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen.
Veel plezier gewenst van deze aankoop.
Webcare Team ETNA