ETNA CM851RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851RVS op Kieskeurig.be.

Denise 05-11-2019

Ruime combi oven/magnetron met nette uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi magnetron/oven van Etna ziet er super strak en netjes uit van de buitenkant. Apparaat is gemakkelijk te bedienen met digitale toetsen.
Er is genoeg keuze in verschillende programma's.
Inhoud van het apparaat is groot genoeg voor een ovenschotel of taart.
Je krijgt er genoeg accessoires bijgeleverd, zodat je meteen aan de slag kunt.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • inhoud van het apparaat

Officiele reactie van Atag 07-11-2019

Beste Denise, ik wil u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Veel bakplezier met deze oven met magnetronfunctie. Groet Heidi van webcareteam ETNA

A. Jongeling 24-10-2019

Dat was nog een hele klus !!!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Nadat onze Pelgrim combi magnetron na 10 jaar de geest had gegeven zochten wij een andere. Op vele internet sites en in winkels kijken welke magnetron we zouden kopen. En kopen wij bij de vakhandel of bij een " dozenschuiver " waar uiteraard de laagste prijs gevraagd wordt. Na het lezen van vele reviews en het bekijken in diverse winkels kwamen wij bij de consumentenbond uit. Uit hun test kwam de Etna er als beste uit. Toen was de keus gemaakt. De Etna toch via de vakhandel gekocht, wel eens waar een fractie duurder maar dan kun je ook ergens op terug vallen mochten er problemen zijn. De Etna werd bezorgt en aangesloten en hij/zij is een sieraad voor onze keuken. Het oog wil tenslotte ook wat. Wij zijn nu op het punt gekomen om de Etna uit te proberen maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Pluspunten

• De Etna heeft vele mogelijkheden / instellingen.
  • Overzichtelijk bedienings paneel
  • Zeer fraai uiterlijk en ziet er degelijk uit

Minpunten

• Bedieningspaneel zit scheef. Dat wordt opgelost
  • Eerst nog uitproberen, toe nu toe geen

Officiele reactie van Atag 25-10-2019

Beste heer/mevrouw Jongeling, wat leuk om te lezen dat de keuze, na grondig onderzoek, op de combimagnetron van ETNA is gevallen. Bedankt voor je mooie waardering en uitgebreide review. Heel veel kook en bakplezier! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Moonger 09-10-2019

Combi-Magnetron met grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooie Magnetron met tiptoets bediening met een hoop mogelijkheden en programma's
Ook makkelijk te reinigen door een bakje met water in de machine te plaatsen en daarna te laten stomen
Zijn benieuwd naar het eerste taartje

Pluspunten

• Grote inhoud
  • goed te bedienen tiptoetsen

Minpunten

• Goed de handleiding doornemen

Officiele reactie van Atag 10-10-2019

Beste Moonger, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Dat wordt smikkelen van je taartje! Veel bakplezier! Groet Heidi van webcareteam ETNA.

josl01 17-12-2018

relatief grote inhoud t.o.v. inbouwmaat

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Etna, onderdeel van Atag ziet er degelijk uit.
het is nog wat wennen voor voorverwarmen, in instructieboekje niets erover kunnen vinden.

voldoet verder aan ons verwachtingspatroon.
We hebben in het verleden meerdere Atag ovens gehad, welke gebruiksgemak met een lange levensduur combineerden.

prettig is de nauwkeurig in te stellen oventemperatuur, wat bij sommige ovengerechten een must is.

Pluspunten

• topper v.w.b. de inhoudscapaciteit

Officiele reactie van Atag 18-12-2018

Beste heer/mevrouw, wat leuk te lezen dat u zo tevreden bent over onze ETNA oven met magnetron. Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen.
Veel plezier gewenst van deze aankoop.
Webcare Team ETNA