ETNA CM851ZT

• Best Reviewed 2 keer jan 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851ZT op Kieskeurig.be.

Koen Raad 31-01-2020

top Etna combi

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Ik had voor de aanschaf links en rechts wat reviews gelezen. Deze Etna kwam in dit segment als een van beste uit de tests. Een enkeling had iets negatiefs te zeggen over de deur en over moeilijke bediening. Maar aangezien er erg veel positieve meningen waren over deze Etna heb ik toch gekozen voor deze oven/magnetron combi.

Ik heb 'm nu een week en ik moet zeggen dat ik erg blij ermee ben: echt een fijn ding!

En de negatieve punten zoals ik net zei heb ik helemaal niet aangetroffen.
Integendeel zelfs: super simpel qua bediening en de deur is lekker zwaar want kwaliteit.

Door het menu lopen gaat snel en eenvoudig. En er zijn veel soorten programma's.
Heb gisteren voor het eerst groente via de magnetron gekookt en dat ging super.
Er zit ook een uitgebreide timer op zoals uitgesteld koken.

Pluspunten

• grote inhoud (>50 liter)
  • mooi en strak design (zwart)
  • simpel en snel te bedienen

Minpunten

• qua installeren in je uppie is hij wel zwaar

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Beste Koen,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron helemaal naar wens is. Wensen je veel kook- en bakplezier.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Albert 31-08-2020

Ruimtelijk product en prachrig design

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Prachtig uitziend apparaat,met een ruimtelijke oven.
Vooral de inhoud van de combi oven vinden wij machtig!!

Pluspunten

• Ruimte
  • Prachtig design

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Albert,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over combimagnetron. Heel veel kook- en bakplezier!

Marcelle 26-02-2021

Mooie, eenvoudige combimagnetron

Eenvoudig bedienbare combimagnetron
Genoeg ruimte
Mooie uitstraling
Makkelijk schoon te houden
Fijne tip toets functie

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Makkelijke tip toets functie
  • Mooie magnetron / oven plaat

Minpunten

• Maximale oventemperatuur 230°

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Marcelle,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze combimagnetron in alle opzichten helemaal naar uw wens is. Daar worden we blij van!

We wensen je dan ook heel veel plezier van deze aankoop.

Combi oven etna 25-02-2021

Goede combi oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Goede combi oven met veel functies. Eerste cake is goed gelukt. Mooi design en handige Touch functies. Ruime oven met meerdere lagen. Erg stil.

Officiele reactie van Atag 26-02-2021

Beste gebruiker,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review bij ons achter te laten. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Fijn om te lezen dat de eerste cake goed gelukt is.

Heel veel kook en bakplezier met deze oven met magnetronfunctie en dat er nog meerdere baksels mogen volgen!

Groet Heidi

Scholtz 19-02-2021

Prachtige uitstraling en maak keuken compleet

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Prachtige combi oven en heeft een mooie uitstraling in de keuken. Ook gemakkelijk in gebruik. Alles bij elkaar een top product

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk in gebruik
  • Fijne extra’s zoals schalen en stoombak

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Geachte heer/mevrouw Scholtz,

Veel plezier van deze aankoop.

Henk 11-02-2021

Mooi design in matzwart

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Vooral gekeken naar kwaliteit/prijs en toch alle functies zoals vooral oven en magnetronfunctie , zelfs grillen en stomen. De test op dergelijke apparaten gelezen en kwam uit op de groep ATAG-PELGRIM - ETNA. De gratis verlengde garantie en verschillen bekeken. Ook de test van deskundigen ingezien en de prijs die type gewonnen heeft.
Dan kom je uit op ETNA en dit model. Toen even gekeken waar ik een mooie prijs zag. Die gebeld voor offerte en daarna keuze snel gemaakt. De vorige had draaiplateau en kon je lastig in bakken. Bovendien kon ik daarin geen bakplaat installeren. We zijn hier blij mee. Vandaag ontvangen. Eerst handleiding doornemen en dan plaatsen. Vroeger hadden we thuis al een gasfornuis van ETNA en die bleek onverslijtbaar.

Pluspunten

• KWALITEIT
  • GEBRUIKSMOGELIJKHEDEN
  • PRIJS
  • GARANTIE
  • DESIGN

Minpunten

• INSTALLATIE IN JE UPPIE

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste Henk,

Leuk om te lezen dat je na grondig onderzoek en positieve ervaring met het gasfornuis hebt gekozen voor de CM851ZT. Fijn dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak.

Wij wensen jullie veel bak- en kookplezier toe!

Eddie 03-02-2021

Mooi , goed en vooral ruime combi oven !

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Op basis van de goede beoordelingen en het uitvoerig naast elkaar leggen van de prestaties van diverse combi ovens , sprong deze oven er wel boven uit , en is de Etna CM851zt nu ruim een maand in ons bezit , en met 3 puberende kinderen word hij ook flink gebruikt
Ik kan deze oven echt iedereen aanraden , prachtig design , zeer ruim , super makkelijk display met verlichte tip toetsen , makkelijke installatie en weinig warmte straling naar boven , of zijkanten toe (geen gesmolten chocolaatjes meer in het kastje boven de oven ;) .
Een puntje van kritiek is tot nu toe moeilijk te vinden , alleen zoals andere ook al schreven ben ik gewent aan een los open rooster , jammer dat deze er niet bij zit (zit overigens wel een rooster bij , deze kan je op de bakplaat zetten !).

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • werking
  • bediening
  • prijs

Officiele reactie van Atag 04-02-2021

Hallo Eddie,

Bedankt voor deze leuke review en dat je hiervoor de moeite heeft genomen. Een mooie opvallende oven met magnetronfunctie én geen gesmolten chocolaatjes meer! Wat wil je nog meer... oja een rooster, wellicht dat deze past in je oven: https://onderdelennl.atagbenelux.com/OverzichtOnderdelen.aspx?oid=400269

Veel bakplezier met z'n allen!

Groet Heidi

Bm 03-02-2021

Mooi design

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Ruime inhoud, mooi design. Makkelijk te bedienen, symbolen spreken voor zich.
Cake bakken ging prima, mooie cake goed gaar. Idem voor appeltaart.

Andy 02-02-2021

Mooi uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Alles duidelijk en gemakkelijk te gebruiken
Mooi strak en ziet er goed uit en voelt stevig aan goed materiaal
Erg blij mee

Officiele reactie van Atag 03-02-2021

Beste Andy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent met deze combimagnetron.

We wensen je nog heel veel plezier van je aankoop.

Etna combi-oven 27-01-2021

Mooie combi-oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Mooie praktische oven met veel ruimte
Even wennen met de programma’s en de juiste schalen te gebruiken.
Er is ook een stoomkoker bij wat erg handig is .

Pluspunten

• Veel ruimte voor een combi-oven
  • Goede verlichting

Minpunten

• Even wennen voor programma’s in te stellen

Officiele reactie van Atag 28-01-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ed Visser 17-01-2021

Inbouw van ETNA, gewoon goed!

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Wat een fijne oven, eenvoudig in te stellen, alles voelt als zijnde kwaliteit en een boekje erbij met een duidelijke handleiding, zo kan het dus ook, bakken maar!

Pluspunten

• Bediening
  • Kwaliteit
  • Papieren handleidig

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Ed Visser,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit, bediening en handleiding van deze oven/magnetron.
Wij wensen u veel kook en bakplezier!

Hennny 17-01-2021

Rustig de uitleg lezen en dan werkt het eenvoudig simpel .

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

OP een webshop de keuze's bekeken tussen de merken, en daar kwam de Etna naar voren in vooral prijs kwaliteit verhouding, daarbij won hij het bij ook omdat het een Nederlands bedrijf is.
daarna heb ik het bij de plaatselijke ondernemer besteld , die het keurig kwam afleveren en plaatsen, en per saldo was ik niet duurder uit dan bij een webshop.

Pluspunten

• eenvoudige makkelijke bediening
  • compleet uitgerust

Minpunten

• als hij op temp. is hoor je alleen een piepje.
  • ik mis een temperatuur lampje

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Hennny,
Wat fijn om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de eenvoudige bediening en de complete uitrusting. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Roy Neil 05-01-2021

Beautiful to eyes and super easy to use

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Already using this since last 1 week and must say that this is one of the easiet combitrons that i used. In lot of reviews, I saw that it is difficult to operate but that is not correct. Ofcourse all the devices comes with manaul and you have to spend 30 mins to get used to it. Once you go through manual, it is breeze. Manual is idiot proof (even an idiot can operate it :).

What I also liked is clean design as it fits my already beutiful kitchen. I hate knobs and buttons, my previos appratus from very well know company had to changed twice before short circuit.

Most wondersful things that I like is extra warranty (3 years), so total of 5 years, which reflects the confidence ETNA has in this product.

With similar fucntions, most of the combitrons are alomst 1000 Euro, I think with this price, design, warranty and ease of use, this is best you can get in market as this point of time.

Pluspunten

• Design, Price, exrta warranty
  • Functions

Minpunten

• yet to find

Officiele reactie van Atag 06-01-2021

Beste Roy,

Bedankt dat je de moeite neemt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Fijn dat deze zo goed bevalt.

We wensen je heel veel plezier van deze mooie combimagnetron.

Rob 23-08-2020

Super strak disign

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Dag in bezit maar hij doet wat die moet doen. Mooi scherm en een super handige bediening. Ze zeggen wel eens het oog wel wat !! nou dat heb met deze combi magnetron. Super afgewerkt . En een fijne handleiding .

Pluspunten

• Binnenkant strak afgewerkt
  • Bediening en geen draaiend plato

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Rob,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de strakke afwerking en de bediening van deze combimagnetron. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Jolande 06-08-2020

ETNA CM851ZT

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Helaas bevalt mij deze oven totaal niet.
Wat ik niet handig vindt is dat je een speciale plaat voor de magnetron hebt en ene speciale plaat voor de oven. De plaat van de oven MOET het rooster op. Je kunt het rooster dus niet los in de oven plaatsen, dus altijd met een plaat eronder.
Stokbrood, pizza etc. wordt aan de bovenkant bruin maar blijft aan de onderkant zacht.
Ik heb contact gezocht met ETNA en ik kreeg de lachwekkende reactie om de broodjes halverwege de baktijd om te draaien.... zie je het voor je met de pizza. Nu snap ik waarom er een plaat onder moet. Ook is er geen los rooster te bestellen die helemaal in de oven past.
Je snapt mijn lage cijfer nu vast.... voor mij geen ETNA meer.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Oven werkt niet voor pizza's en broodjes.

Officiele reactie van Atag 07-08-2020

Beste Jolande,

Bedankt voor je review. Wij betreuren het om te lezen dat je niet tevreden bent over de oven. Bij de CM815ZT wordt standaard naast de keramische bakplaat een geëmailleerde bakplaat met inleg grillrooster geleverd. Er is een los inschuif rooster als extra accessoire bij te kopen. (Artikelnummer: 400269) Deze is te verkrijgen via https://onderdelennl.atagbenelux.com/OverzichtOnderdelen.aspx?oid=400269

Christiaan 18-05-2020

Mooi design en veel inhoud

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een en al lof voor dit apparaat, klein nadeeltje is de bediening waarbij iets meer moeite gedaan moet worden.

Officiele reactie van Atag 19-05-2020

Beste Christiaan,

Wat een mooie review en waardering! Bedankt, daar zijn wij erg blij mee. Heel veel kook- en bakplezier.

Dick 23-01-2020

alles naar wens .

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Het bakken van de eerste appeltaart is naar wens verlopen en smaakte prima. Het stomen van de groente ga ik morgen proberen.

Pluspunten

• aanwinst

Officiele reactie van Atag 24-01-2020

Beste Dick,
Wat leuk om te lezen dat het bakken van de appeltaart zo goed is gelukt. Wij hadden graag geproefd 😉
Wij hebben er alle vertrouwen in dat het stomen ook naar wens verloopt. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

MK 22-01-2020

Mooi strak design gecombineerd met gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

keramische binnen kant is makkelijk schoon te maken en de oven heeft genoeg vermogen is hierdoor zeer snel op temperatuur. magnatron werkt ook perfect. Mooi strak design staat mooi bij onze keuken

Pluspunten

• handige touch toetsen
  • oven snel voorverwarmt
  • veel ruimte
  • geen draai plateau
  • keuze menu gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste MK, Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA met een trendy design. Heel veel plezier met de CM851ZT! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste MK, Bedankt voor je review.
Ik vind het fijn om te horen dat je tevreden bent over deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA mèt een trendy design. Ik wens je veel plezier met de CM851ZT. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Pascalle 19-01-2020

Prachtige matzwarte oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Na lang zoeken voor deze Etna CM851ZT gekozen: de vormgeving is mooi strak en matzwart. Makkelijk te bedienen. De gebruiksaanwijzing wijst voor zich. De papieren gebruiksaanwijzing is zeer uitgebreid. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en een super snelle levering door Coolblue.

Pluspunten

• Inhoud 51 liter
  • Stoomfunctie aanwezig
  • Mooi strakke vormgeving
  • Duidelijke display
  • Makkelijk zelf in te bouwen

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Beste Pascalle,

Wat goed te lezen dat deze combi-magnetron helemaal naar wens is! Dat lezen we graag. En een win-win situatie voor wat betreft de bezorging! Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

A godding 14-01-2020

Een mooie combi oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een mooie ruime combi oven magnetron.
Makkelijk in gebruik.
Hij is ook ruim van binnen, gaat makkelijk een grote ovenschaal in.

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste A. Godding,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt door ons zeer gewaardeerd dat je een positieve beoordeling achterlaat. Wij wensen je veel kook- en bak plezier toe!
Groet, Alice Webcareteam ETNA