Siemens CP565AGS0

Inhoud
36 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CP565AGS0 op Kieskeurig.be.

Marian 01-04-2019

Mooie vormgeving duidelijk overzicht

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Goede oven. Erg snel. Stomen nog even wennen, gaat goed, maar heeft wel tijd nodig
Goede magnetron. Tiptoetsen soms wat onhandig. Goed opletten of je nou wel of niet op start gedrukt hebt want hij staat snel weer op pauze als je per ongeluk 2 keer drukt

Pluspunten

• Snel en goed
  • Supersnelle voorverwarming oven
  • Magnetron is goed

Minpunten

• Tiptoetsen gauw verkeerd ingetoetst
  • Na stomen veel water opvegen in oven

LJ50 29-04-2019

Mooie combimagnetron met onhandige touch-velden

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Wij hebben onze oude Siemens combimagnetron, op advies van de installateur, vervangen door deze met stoom mogelijkheden. Hebben hem nu een aantal dagen een gebruik en nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Wat we hebben gedaan doet het goed. De vormgeving is mooi en strak. Wat ons opvalt is dat je zelf een informatie sticker aan de binnenkant moet plakken wat niet echt handig is en de touch-velden (tiptoetsen) om een functie te kiezen niet oplichten in het donker zodat je in de avond en de nacht deze niet goed kunt onderscheiden. Ook is de start/stop knop is niet handig. Zitten te dicht bij elkaar. Tot nu toe nog niet super enthousiast gezien de best prijzige uitvoering van deze combimagnetron.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Lekker grote knoppen en duidelijk

Minpunten

• Zelf een sticker plakken
  • Touch knoppen in het donker niet goed te zien.
  • Start/stop knop te dicht bij elkaar

Janlouise5 30-10-2018

Bijzondere combinatie

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

De magnetron en oven functie voldeden direct aan onze verwachtingen. De stoomfunctie pas na uitproberen omdat de tijden in de bijgeleverde instructie niet klopte. Het moest veel langer maar dan ook een smaakvol resultaat. Helaas geen Siemens kookboek voor dit type apparaat wat een gemis is.

Henk 28-11-2019

Krachtige allrounder

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Goede ovenfunctie met prima warmteverdeling. De stoomfunctie is erg goed. Wij koken geen groenten of aardappelen meer, alles gaat in de oven. Veel meer smaak en een stuk gezonder. De automatische functies zijn goed doordacht en beproeft, dat merk je aan het constante goede resultaat dat het oplevert. Of het nu om koken, ontdooien of reinigen gaat, het doet altijd precies wat je er van verwacht. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-08-2019

veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

apparaat is redelijk eenvoudig te bedienen. Voorgeprogameerde programma's zijn super handig en werken goed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]