Bosch Serie 6 CMA585MS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 CMA585MS0 op Kieskeurig.be.

Anoniem 30-12-2020

Mooie combi magnetron met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ten eerste zeer goed verpakt,ziet en voelt degelijk en robuust uit. Pas precies in de inbouw plaats. Ik heb wel een 2 tal kanttekeningen ten eerste als je de grote knoppen indrukt dan komen ze scheef in de behuizing te zitten zeg maar. Dan omdat deze combi magnetron diep is is het moeilijk iets vanuit de achterkant te pakken wegens de deur die naar beneden openklapt.
Dan heb ik het nog niet als je de achterwand wil schoonmaken. Misschien bij een upgrade een draaideur optie mogelijk maken.

DkTjno 26-10-2020

Gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het aparaat is gerbuiksvriendelijk. Ik heb geen goede ervaring met het maken van popcorn. De popcorn bakt niet goed af.
Het was even wennen omdat ik hiervoor een andere had en de duur voor het opwarmen van drank of voeding nu langer is.

Bosch oven 08-10-2020

Bosch oven

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed en overzichtelijk bedieningspaneel. Oven voldoet aan onze verwachtingen

Dani Elle 30-04-2020

Handige bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Aangezien we meerdere Bosch apparaten wilde kopen is onze keus op dit apparaat gevallen. De gebruiksaanwijzing heb ik toch wel vaker erbij genomen omdat er veel functies aanwezig zijn. Onze ervaring is bij de hetelucht dat hij niet zelf uitschakelt en door blijft warmen, waardoor toch regelmatig onze baksel,afbak broodjes en pizza's te zwart werden. Je moet in de buurt blijven en regelmatig opletten en zelf uitzetten. Dit vinden wij een nadeel. Hij warmt meest aan achterzijde. De rubberen pootjes van het rooster zijn snel stuk/ ingebrand waardoor metaal op metaal contact maakt en je vaker vonken ziet komen. Het product is niet zoals we verwacht hadden.

Minpunten

• bakt op hoge temperatuur, zelf lager instellen
  • temperatuur stopt niet na timer instelling
  • rooster zijn onhandig

Martien 09-02-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn om mee te werken voor zowel oven als stomen

Pieter 04-02-2020

Top combi-oven/magnetron

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijn apparaat. Eenvoudig in gebruik en werkt super. De speciale pizza-stand is erg fijn aangezien de kinderen zelf graag pizza's maken.

Anoniem 08-01-2020

Tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed na een half jaar gebruik. Duidelijk bedieningspaneel.
Wel raar dat bij elke keer magnetron gebruik de ventilator laat draaien voor een bepaalde periode.