Siemens CM676GBS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676GBS1 op Kieskeurig.be.

GreeBraadslee 13-12-2018

Super combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Na mijn vorige combimagnetron van siemens die 22 jaar dienst heeft gedaan weer een siemens aangeschaft. De bak en braad resultaten zijn perfect. Veel handige snufjes waaronder de schoonmaak dmv pyrolyse. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb ook de inbouwstrip erbij aangeschaft, zodat de combimagnetron perfect aansluit.

Monique1963 02-05-2019

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de oven nu ruim een week en zijn al helemaal happy, wat een super apparaat. Hiervoor hadden wij ook een Siemens bakoven, maar deze heeft alweer zoveel veranderingen.
Zo is de nieuwe ontzettend snel op temperatuur waardoor de gerechten nog sneller klaar zijn.
We hebben deze oven ook gekozen voor het reinigingsprogramma, dit nog niet gebruikt trouwens.

Koos S 20-02-2019

SIEMENS Magnetrons CM676GBS1

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Reeds een aantal weken in huis. Door aanpassingen in keuken de oven pas een week in gebruik.
Alle functies getest en werken perfect. Een prima oven/magnetron waar je op kan vertrouwen. Een aanrader!

gerard1908 30-11-2018

Alles er op en er aan!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is onze tweede combi oven/magnetron van Siemens en ook deze bevalt weer erg goed. Er zitten veel verschillende programma's op en handige tips met bakstanden voor verschillende gerechten. Zeer tevreden!

Elsa A 12-01-2018

Fantastische combioven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Een fantastische oven, helemaal uit deze tijd. Het menu is uitgebreid en zeer eenvoudig te bedienen. De vormgeving is prachtig en het display helder en overzichtelijk. Veel goed doordachte programma's voor de bereiding van een grote variëteit aan gerechten. En reinigen is een koud kunstje. Ik hoop dat deze weer net zo lang mee gaat als mijn vorige Siemens oven.

Eric 03-08-2017

Super combioven, prettig om mee te werken

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Ik werk er nu ongeveer 4 weken mee en ben er erg blij mee. Geweldige combioven met zeer veel functies en zeer gemakkelijk in de omgang mede door en zeer duidelijke handleiding. Prachtig vormgeving en voldoende ruimte om 2 grote schalen kwijt te kunnen. kortom een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • zeer makelijk te bedienen

Maria 22-02-2017

de perfecte combi

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hebben deze gekozen vanwege de combinatie prijs/kwaliteit. De gebruiksmogelijkheden en programmakeuzes zijn zeer doordacht. De handleiding en bediening zijn erg gebruiksvriendelijk. Het pyrolyse-systeem is een uitkomst. Dit apparaat maakt onze verwachtingen volledig waar.

Linda 30-01-2017

Eindelijk weer heerlijk eten!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

De nieuwe oven voldoet enorm aan alle verwachtingen.
Hij heeft hele simpele logische knoppen. De instructie is makkelijk te begrijpen. Er is een uitgebreide handleiding met veel praktische tips. De vormgeving is prachtig. Een juweel in je (nieuwe) keuken. De oven is heel goed schoon te maken te maken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi van vormgeving
  • verwarmt en verhit perfect

Eric50 12-01-2017

Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik

Mooie styling
Gebruiksvriendelijk
Touchscreen
Voorgeprogrammeerde gerechten
PyrolyTische functie erg handig om het apparaat schoon te houden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchscreen
  • voorgeprogrammeerde gerechten

Stefan 27-12-2016

Touchsreen, uitgebreide programma's, heerlijke pizza's

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Zeer content met onze oven. De bodem van de pizza is heerlijk dankzij de speciale pizzastand. Het menu van de oven is gebruiksvriendelijk en heeft een touchscreen.

Pluspunten

• Pizzastand
  • Gebruiksvriendelijk

Kenneth 08-09-2020

iQ700

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Niet blij met deze apparaat. Om een simpel 1 minuut opwarmen met de microwave moet je eerst aan zetten, druk op scherm menu, druk op watts, druk op scherm tijd, draai, draai, draai het knopje elke 10 seconds to vanaf 1 minuut tot 2 minuut dan klik op start. zo veel intoetsen. Helaas ik liever mijn oud Siemens combi veel beter. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Trees Israel 19-06-2020

(Ver-)draai(d) knopje

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Het apparaat is qua wèrking oven en magnetron een perfecte opvolger van de Siemens HB86P.70 waarvan ik afscheid moest nemen. Ik ben alleen totaal nìet gecharmeerd van die draaiknop waarmee ik de keuzes moet maken voor diverse functies en het stellen van de kookwekker. Vreselijk ontwerp, niet gebruikersvriendelijk. Daarom geef ik toch niet het maximum aantal sterren. Waarom niet gewoon bij het oude gebleven Siemens? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Debbie 20-05-2020

Geweldige combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Heeft veel functies en maakt het bakken een stuk simpeler. Nog erg tevreden ook na een lange tijd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 06-05-2020

Hadden we eerder moeten doen...

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Ik twijfelde of ik onze oude combi oven moest laten repareren. Omdat hij echter nooit echt goede baksels opleverde, toch ook een studie gemaakt voor een nieuwe en bij dit model uitgekomen. En wat zijn we blij met deze combi oven, het is nu eindelijk een feest om te bakken. Ook de schoonmaak functie werkt nog beter dan verwacht. Ik kan verder geen minpunten bedenken van deze oven, hij is snel warm, stil en eenvoudig te gebruiken. Ik kan hem warm aanbevelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

B v G 26-04-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Fijne oven. Makkelijk in gebruik door het menu waarin je bereidingswijze al voor geprogrammeerd staat. Mogelijkheid dit aan te passen. Snel voor verwarmd. Makkelijk schoon te houden ook met t programma. Magnetron krachtig en ondergeschikt aan de oven waardoor je echt goede oven hebt, maar ook combi kunt bereiden. Wij gebruiken hem zeer intensief en zijn zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan K 08-04-2020

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hadden een 20 jaar oude combimagnetron, en wat is deze oven dan een verademing. Hij kan veel, hij doet veel, en is in staat om zichzelf te reinigen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ron 02-03-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wat een geweldige oven is dit. Het koken is weer zo leuk geworden! Duidelijke display met allerlei mogelijkheden, heel duidelijk leesbaar en allemaal goed te snappen. Kippetje gegrild, pizza gebakken, ik kreeg veel complimenten over hoe lekker het was. Wat een vooruitgang vergeleken met mijn oude oven.
Ik heb de oven iets hoger geplaatst en het is erg leuk en mooi om het ligt te zien branden. Leuk ook om de cake te zien rijzen.
Ik heb ook een magnetron functie in de oven. Die doet het ook prima. Effectief en snel opwarmen en ontdooien.

Pluspunten

• Zeer effectieve oven die gewoon alles kan
  • Mooi uiterlijk en leuk om naar te kijken.
  • Duidelijke display en goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Geen.

Evelien 03-01-2020

Fantastische aankoop

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Een geweldig apparaat waarbij de functies eindeloos zijn te noemen.Gerechten gaan sneller en zijn gelijkmatig gebakken/warm waar ze in de oven ook staan.En wat voor mij echt zo fijn is...de automatische schoonmaak functie wat een uitvinding is dat zeg.Met één druk op de knop een schone oven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniel83 12-05-2019

Super praktisch en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Nu een maand in gebruik en hij bevalt erg goed. Makkelijke bediening met een handig menu waardoor de meest gebruikte functies zo te starten zijn.

Anoniem 10-05-2019

Erg mooi design en kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is mijn 3e magnetron/combioven van Siemens in 30 jaar de techniek staat natuurlijk niet stil en dat is ook te merken deze nieuwe heeft weer veel nieuwe snufjes zoals snel voorverwarmen en een prachtig werkend digitaal menu en ook optisch gezien een strak design.
De pyriolitische werkt erg goed na gebruik oven weer btandschoon