Siemens CM676GBS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676GBS1 op Kieskeurig.be.

Koos S 20-02-2019

SIEMENS Magnetrons CM676GBS1

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Reeds een aantal weken in huis. Door aanpassingen in keuken de oven pas een week in gebruik.
Alle functies getest en werken perfect. Een prima oven/magnetron waar je op kan vertrouwen. Een aanrader!

GreeBraadslee 13-12-2018

Super combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Na mijn vorige combimagnetron van siemens die 22 jaar dienst heeft gedaan weer een siemens aangeschaft. De bak en braad resultaten zijn perfect. Veel handige snufjes waaronder de schoonmaak dmv pyrolyse. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb ook de inbouwstrip erbij aangeschaft, zodat de combimagnetron perfect aansluit.

gerard1908 30-11-2018

Alles er op en er aan!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is onze tweede combi oven/magnetron van Siemens en ook deze bevalt weer erg goed. Er zitten veel verschillende programma's op en handige tips met bakstanden voor verschillende gerechten. Zeer tevreden!

Elsa A 12-01-2018

Fantastische combioven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Een fantastische oven, helemaal uit deze tijd. Het menu is uitgebreid en zeer eenvoudig te bedienen. De vormgeving is prachtig en het display helder en overzichtelijk. Veel goed doordachte programma's voor de bereiding van een grote variëteit aan gerechten. En reinigen is een koud kunstje. Ik hoop dat deze weer net zo lang mee gaat als mijn vorige Siemens oven.

Eric 03-08-2017

Super combioven, prettig om mee te werken

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Ik werk er nu ongeveer 4 weken mee en ben er erg blij mee. Geweldige combioven met zeer veel functies en zeer gemakkelijk in de omgang mede door en zeer duidelijke handleiding. Prachtig vormgeving en voldoende ruimte om 2 grote schalen kwijt te kunnen. kortom een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • zeer makelijk te bedienen

Minpunten

Maria 22-02-2017

de perfecte combi

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hebben deze gekozen vanwege de combinatie prijs/kwaliteit. De gebruiksmogelijkheden en programmakeuzes zijn zeer doordacht. De handleiding en bediening zijn erg gebruiksvriendelijk. Het pyrolyse-systeem is een uitkomst. Dit apparaat maakt onze verwachtingen volledig waar.

Linda 30-01-2017

Eindelijk weer heerlijk eten!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

De nieuwe oven voldoet enorm aan alle verwachtingen.
Hij heeft hele simpele logische knoppen. De instructie is makkelijk te begrijpen. Er is een uitgebreide handleiding met veel praktische tips. De vormgeving is prachtig. Een juweel in je (nieuwe) keuken. De oven is heel goed schoon te maken te maken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi van vormgeving
  • verwarmt en verhit perfect

Eric50 12-01-2017

Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik

Mooie styling
Gebruiksvriendelijk
Touchscreen
Voorgeprogrammeerde gerechten
PyrolyTische functie erg handig om het apparaat schoon te houden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchscreen
  • voorgeprogrammeerde gerechten

Stefan 27-12-2016

Touchsreen, uitgebreide programma's, heerlijke pizza's

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Zeer content met onze oven. De bodem van de pizza is heerlijk dankzij de speciale pizzastand. Het menu van de oven is gebruiksvriendelijk en heeft een touchscreen.

Pluspunten

• Pizzastand
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

Daniel83 12-05-2019

Super praktisch en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Nu een maand in gebruik en hij bevalt erg goed. Makkelijke bediening met een handig menu waardoor de meest gebruikte functies zo te starten zijn.

Anoniem 10-05-2019

Erg mooi design en kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is mijn 3e magnetron/combioven van Siemens in 30 jaar de techniek staat natuurlijk niet stil en dat is ook te merken deze nieuwe heeft weer veel nieuwe snufjes zoals snel voorverwarmen en een prachtig werkend digitaal menu en ook optisch gezien een strak design.
De pyriolitische werkt erg goed na gebruik oven weer btandschoon

Henkes 04-05-2019

Mooi design, makkelijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Mooi design, makkelijk te reinigen maar vergeleken met mijn vorige Siemens nu toch wat meer toetsen in moeten drukken voor sommige programma’s, maar het zal wel even wennen zijn.

Monique1963 02-05-2019

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de oven nu ruim een week en zijn al helemaal happy, wat een super apparaat. Hiervoor hadden wij ook een Siemens bakoven, maar deze heeft alweer zoveel veranderingen.
Zo is de nieuwe ontzettend snel op temperatuur waardoor de gerechten nog sneller klaar zijn.
We hebben deze oven ook gekozen voor het reinigingsprogramma, dit nog niet gebruikt trouwens.

Vincent 22-04-2019

goed duidelijk bedienings scherm LED en in kleur

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hebben dit apparaat nu 1 maand. Diverse gerechten gemaakt, pizza's krokant zoals het moet. Ovengerechten door en door warm enz. zeer tevreden. Magnetron doet het prima op diverse ingestelde vermogens.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • indicaties op LED scherm in kleur
  • geluidsarm

Anoniem 08-03-2019

Top product (op een paar kleine dingen na)

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

De oven bevalt prima op twee kleine punten van kritiek na.
Wat erg vervelend is het op tijd zetten van de klok.
Deze kun je alleen per minuut voor of terugzetten.
Als je pech hebt moet je blijven draaien aan de knop voordat je de juiste tijd bereikt heb. (gelukkig gebeurt dit maar twee maal per jaar)
Wat minder is, is dat als de oven op ooghoogte geplaatst is je prominent de metalen onderkant van de oven ziet.
Dit had eenvoudig opgelost kunnen worden door deze mat zwart te maken.

EduardDH 10-02-2019

Fijne combi-oven!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hebben deze combi-oven nu een maand en hebben er al veel plezier van gehad. Zowel de magnetron als de oven werken goed, duidelijk en snel. Een aanwinst voor onze keuken!

Stef04 29-12-2018

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de Combi-oven nu 2 maanden in gebruik. Deze bevalt uitstekend. Zoveel keus uit voorgeprogrammeerde programma's. Deze werken uitstekend en hebben nog niet gehad dat iets mislukt is hierdoor. De Combi-oven is lekker stil, heel verschil met onze vorige. Voorverwarmen gaat heel snel en broodjes komen er lekker knapperig uit. Minpunten vinden wij het geluid van de bakplaten, bij het erin en eruit schuiven en het instellen van de tijd of graden is soms wel heel lang draaien. Verder zijn wij zeer tevreden met de Combi-oven. Totaal geen spijt gehad van de aankoop. Ik raad hem ook zeker aan.

krijnbl 25-10-2018

Waarom dit apparaat aanschaffen

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit apparaat deze maand gekocht ter vervanging van onze oude Siemens oven magnetron.
Voldoet uitstekend aan de door ons gestelde eisen, en werkt vlot en makkelijk

Gerja61 04-12-2017

Compact met fantastisch resultaat

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Door slimme ecosysteem hele goed taartjes en koekjes gemaakt. Handleiding duidelijk voor alle soorten gerechten

greetje 61 31-10-2017

gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

heb deze oven nu een paar maanden en ben tevreden. bediening is gemakkelijk, wat eruit komt is heerlijk en het schoonmaken is ook eenvoudig. wat wil je nog meer?