Siemens CM676G0S6

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676G0S6 op Kieskeurig.be.

Anoniem 27-10-2019

gebruiks beoordeling

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

werkt gewoon perfect en doet wat die moet doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tennislady 31-05-2019

Geweldige oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Deze oven met magnetron ziet er super mooi uit en is een aanwinst in onze keuken. De oven is binnen 5 minuten op temperatuur en erg makkelijk in gebruik. Echt een aanrader.

Anoniem 28-05-2019

mooi uitgevoerd design staat sjiek in de keuken.

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Prachtig apparaat en je kunt er heel veel mee. De wijze van instellen op oven en magnetron is prima maar ook de andere functies zijn geweldig. Oa recepten. Ben er heel blij mee en hij doet het perfect. Dankjewel siemens

Nelusb 24-04-2019

Mooi design en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden.
De bediening is intuitïef en daardoor erg eenvoudig.
De voorgeprogrammeerde bakinstellingen maken het nog makkelijker.

Gertlich 04-02-2019

Jaren eerder moeten doen.

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Intussen al vaak gebruikt. Jaren lang gebruik gemaakt van een magnetron met een ovenfunctie en dan is dit een heel verschil. Simpel effectief het werkt gewoon zoals het moet en dan nog ietsjes beter.

Martin161 12-01-2019

Wat een gemak en precisie

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Sinds een paar weken in huis en ik kan niet anders zeggen dan wat een geweldig makkelijke oven. De bediening is kinderlijk eenvoudig en intuïtief. Het mooie grafische menu zegt alles. Recepten staan gewoon klaar en via HomeConnect is het kinderspel om de die heerlijke cake af te bakken. Even dat brood ontdooien ook geen punt. De kracht van de magnetron is prima. Ook de hete lucht functie en boven -en onderwarmte zijn precies en gelijkmatig. Ik raad de oven zeker aan voor iedereen die het gemak wil van een mooie oven om te zien en de gemakkelijke functies die deze te bieden heeft.

Guido47 05-01-2019

Geweldige combi magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Hadden al een Siemens combi magnetron die zeer goed functioneerde maar was na 15 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. Deze nieuwe combi magnetron werkt beter, sneller en is daarnaast ook nog middels een app te bedienen. Zeer tevreden met dit apparaat dat compleet aan onze verwachtingen voldoet.

liesvanzef 28-12-2018

wat een makkie!

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

begin december deze oven gekocht. De gebruiksaanwijzingen waren super duidelijk. De bediening van de oven is ook enorm eenvoudig. Een kind kan de was doen...!
Zelfs mijn man is nu in staat de oven te bedienen. Bof ik even!

Noyo 24-12-2018

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

In november gekocht. Al heel veel gebruikt. Ook verschillende manieren van bereiden gebruikt. Werkt SUPER.

FJC1 16-12-2018

Wat een heerlijk apparaat om mee te werken!!

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Super apparaat wat precies doet wat ik ervan verwacht. Altijd een perfect product bij zowel de oven- als magnetronfunctie. Perfecte uitvinding is de uitschuiflade.

Bob R 04-11-2018

Fantatisch en zeer gebruikers vriendelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Mooi vormgegeven appparaat met heel veel mogelijkheden. Gebruikersvriendelijke interface en dus makkelijk te bedienen.

Taraje00 17-06-2018

super luxe oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

in vergelijk met onze vorige oven is dit een verademing!
Alles wordt perfect gebakken, opgewarmd enz. en alles zo stil, zo stil zelfs dat we er aan twijfelden of de oven het wel deed toen we hem voor de eerste keer gebruikten.
Bijzonder makkelijk in gebruik
In één woord en perfecte oven!

Gerda1962 25-01-2018

Super

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Ik heb dit apparaat gekocht als vervanger voor mijn oude al 21 jarige Bosch combi magnetron en ik ben aangenaam verrast door het gebruiksgemak. Super apparaat.

Loek 10-06-2017

Een week in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Na een week gebruik bediening snel onder de knie. Geweldige resultaten.
Aankoop vanwege 17 jaar ervaring met Siemens vergelijkbaar product.

Leom 17-11-2016

Variospeed oven met wifi

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Na een week is het apparaat eenvoudig te bedienen. Echter het instellen van de tijdsduur van bijv de oven is bewerkelijk. Dit vind ik het enige minpuntje van het apparaat. Via de app gaat dat vele male sneller en eenvoudiger. Zo zou het ook moeten kunnen zonder app. De wifi maakt het verschil.

jpa1980 24-06-2016

Goede oven, maar mag ook wel voor die prijs

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

ruime oven (vorige was stuk kleiner)
eenvoudig te bedienen
binnenkant lijkt makkelijk schoon te maken
pizza stand gister gebruikt en hadden knapperige bodem (was niet het geval bij vorige oven)
oven is snel voorverwarmd

hanplo 09-05-2016

Super magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Prima magnetron met heel veel slimme programma instellingen. Bediening spreekt voor zich . Lekker compact en zelfs op afstand te bedienen.

HP Vosselman Jansen 29-04-2016

Tevreden

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Na 19 jaar keuken apparatuur vervangen ten gevolge van waterschade door de stoomoven. Tevreden met de keus voor Siemens.