Siemens CM676G0S6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676G0S6 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

John B 27-12-2021

Verbeter punten om apparaat beter te maken.

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

We hebben de Combi nu bijna een jaar.
Werkt goed.
Waar ik me mateloos aan irriteer zijn de 2 haken aan de deur. Ben er al aantal keren aan blijven haken met een hete schaal in m'n handen levensgevaarlijk. Zou misschien een tip zijn om dit model met een deur uit te rusten die van boven scharniert.
Ander punt is de klok op tijd zetten. Ben je vijf minuten aan de knop aan het draaien.
Al met al een mooi apparaat met aantal hinderlijke eigenschappen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• De twee haken aan de deur
  • Klok op tijd zetten na stroomuitval

w**********@h********** 30-10-2021
Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Zeer tevreden over de magnetron, veel mogelijkheden, veel ruimte en erg gebruiksvriendelijk

Monique 15-07-2016

Geweldige oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

We hebben hem net een week in huis en al een aantal keer gebruikt zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Erg makkelijk. Het resultaat is geweldig! Broodjes rondom helemaal bruin, hartige taart gelijkmatig gaar. Koekjes gelijkmatig gebakken. Ook de magnetron is makkelijk in gebruik. Een geweldig apparaat en ziet er heel strak uit.