ETNA A2193 - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud

4,2
Ik heb deze combi oven nu 8 jaar, inmiddels 3x kapot geweest
2x defecte hoofspanningstrafo
1x defecte printplaat
Wil je graag iets bakken word je best beperkt omdat deze oven maar tot 200 graden kan.

Heb nu een Pelgrim gekocht, hopelijk gaat deze langer mee

Lambo-Frank 21-12-2013 Product paar dagen in bezit

4,8
Heb 6 jaar een gelijkwaardige Etna combimagnetron gehad en deze is zeer weinig gebruikt omdat we 2 ovens hadden. De andere was een AEG en had met dezelfde instellingen een duidelijk beter kookresultaat. Helaas kregen we een vorm van kortsluiting met zeer grote vonken bij de wieltjes van het loopwerk onder de glasplaat. Dit gaf grote schroeivlekken op de onderplaat en dat terwijl deze 100% schoon was. Dit is echt BRANDGEVAARLIJK !! Ik heb hier de foto's van bewaard Nadat ik met de service-afdeling van Etna contact op had genomen kreeg ik enkel te horen dat deze weinig gebruikte combimagnetron net 1 jaar buiten de garantie viel. Ze vroegen niet hoe het brandgevaar ontstond en toonde verder helemaal geen interesse. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met deze brandgevaarlijke situatie en ook hier was enkel de opmerking dat het apparaat 1 jaar buiten de garantie was. Ze konden wel een servicemonteur sturen om naar deze brandgevaarlijke situatie te kijken maar dat moest ik betalen. Deze vorm van kortsluiting/grote vonken die schroeiplekken achterlaten ontstond volgens hun omdat ik de magnetron aan had staan. Tja, zegt u het maar.

pvanwell 05-03-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8