Siemens CM656NBS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656NBS1 op Kieskeurig.be.

7,9

Conny 29-11-2016

combi oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Wat een fijn apparaat zeg! Makkelijk instelbaar. Sommige vinden de magnetron instelling moeilijk te vinden maar dat vind ik van niet. Heb hem zo ingesteld dat hij start als magnetron. Is makkelijk voor de kinderen. Wilde naast een combi stoomoven ook graag een oven met magnetron functie erbij beide van de IQ700 serie. Valt niet mee om deze ergens in het echt te zien. Dus alles op gevoel gekocht. Geen moment spijt van gehad. :)

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • luxe uitstraling

johanna 26-02-2017

En, nog steeds tevreden over deze oven? We zijn benieuwd, zoeken momenteel een nieuwe..

Troubles 16-03-2018

Magnetron doet het helaas niet

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De oven is prima, het is erg simpel in het gebruik maar de magnetron floept na enkele seconden al uit. Heb al een afspraak voor onderhoud. Jammer want het ging echt om de combi.

RHV 17-02-2018

CM656NBS1 bakoven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Na 12 jaar afscheid genomen van onze AEG deze Siemens voldoet aan onze eisen op basis van informatie, natuurlijk ook uitgeprobeerd , gemak dient de mens
Handleiding gelezen en hoppa makkelijker kan niet. Bediening perfect en duidelijk
Nu maar kijken of het de AEG overtreft

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Mooi display en duidelijk
  • Installeren snel en gemakkelijk
  • Design top

Ruud1 06-02-2018

Veelzijdig, groot van binnen, ideaal

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Sinds vorige maand ben ik in het bezit van deze mooie oven-magnetron van Siemens. Wat meteen duidelijk werd is dat de binnenruimte enorm is in vergelijking met met vorige oven-magnetron. De uitgestelde start is ideaal als je het eten om een bepaalde tijd klaar wilt hebben. De menufunctie is praktisch, eenvoudig met veel opties. De bakplaat is via de rails handig erin en eruit te krijgen. Erg veelzijdig aparaat dus en werkt voorspelbaar.

HansDraak 21-09-2017

Diversiteit van mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Ik ben zo enthousiast dat ik diverse gerechten, cakejes, pizza's en ovenschotels direct uitgeprobeerd heb. Even inlezen in de handleiding en in een handomdraai kun je je gerecht de oven inschuiven. Een verademing met de mogelijkheden wat naar meer mogelijkheden "smaakt".

engeltje 18-05-2017

snel warm

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Bijna 4 weken in bezit, en ben er heel blij mee.
Veel bak en opwarmmogelijkheden, en snel opgewarmd.
De inhoud is ook erg ruim, en met 4D hetelucht op 2 niveau's makkelijk te bereiden.
Handig en overzichtelijk te bedienen.

Rene 25-11-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Mooie en goede machine. gemakkelijk in bediening.
Echt een aanrader. De combi oven/magnetron ziet er
chique uit en is een aanwinst in de keuken

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • werkt uitstekend
  • mooi design

anneke79 05-10-2016

Fijne combi magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De combi werkt erg makkelijk en doet waar hij voor bedoeld is. Er passen twee ovenschalen naast elkaar. Ook als je op twee niveaus iets bakt (bv pizza) dan gaart hij goed gelijkmatig. Kortom een goede keus.

FB 21-09-2016

Veelzijdig te gebruiken oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Zeer complete compacte bakoven.
Deze is van alle gemakken voorzien zoals boven/onderwarmte, grill, hete lucht, magnetron en een combinatie van deze allen.

Zeker de menustructuur en alle keuzemogelijkheden zijn fantastisch. Voor veel alledaagse dingen zitten er voorgeprogrammeerde programma's in.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • 4D techniek

jannie1949 22-04-2016

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Pas in huis maar al veel gebruikt, het is even wennen met de knop maar alles is duidelijk aangegeven en werkt prima.

Jeroen V 18-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Zo'n geweldig en makkelijk te bedienen apparaat! Alles werkt naar behoren en we hebben spijt dat we deze oven/magnetron niet eerder hebben gekocht. Wat ik wel een min puntje vind is als je de tijd van de magnetron insteld je ver terug moet draaien om bij bijvoorbeeld 10 seconden te komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-08-2020

Super fijne en efficiënte combi oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Onze oude oven maakte zoveel herrie en deed het niet goed meer en dus moest er een alternatief komen. Deze is super stil, zeer snel en heel makkelijk in bediening.

Binnen no time konden ook onze kinderen er goed mee overweg. Gerechten smaken heerlijk. We gebruiken voornamelijk de magnetron functie, de boven en onderwarmte functie, pizzastand en de 4d hetelucht. Er kan nog veel meer mee, maar daar moeten we ons nog eens in verdiepen.

Ook de zelfreinigende functie is super! Zeer compleet apparaat voor een goede prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ella 19-08-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Een geweldige oven/magnetron, doet alles wat men beloofde. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henri en Maria 17-05-2020

geweldige oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

het is even oefenen en uittesten maar met deze ervaring kun je alle soorten vlees brood en taart bakken ,een geweldige ervaring. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniel Meijerink 08-03-2020

Buitenruimte deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service

oven met vaatwasser 26-11-2019

perfect

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

2e keer dat we deze oven hebben gekocht, binnen een jaar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GeorgeL 24-04-2019

SUPER- combi oven-magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Onze vorige Siemens oven was na een hele lange gebruiksduur aan vervanging toe.
Natuurlijk kozen wij weer voor Siemens, en de CM656NBS1 is het geworden.
Prima eigenschappen tegen een redelijke prijs.

Kookfan57 14-04-2019

Uitstekend, stil en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Sinds een aantal weken de trotse bezitter van deze Siemens combi magnetron oven. Opnieuw voor Siemens combi magnetron oven gekozen nadat onze oude Siemens na bijna 22 jaar aan vervanging toe was. Over deze waren we altijd al erg tevreden over geweest. We hebben vol overtuiging de keuze gemaakt voor dit type en dat valt absoluut niet tegen. Snel voorverwarmd, stil, met een heldere LED verlichting, een redelijk grote binnenruimte en een scala aan voorgeprogrammeerde bereidingswijzen van gerechten en producten. De programma's die we inmiddels gebruikt hebben leveren uitstekende en smaakvolle resultaten.
Tenslotte past het ontwerp zelfs nog beter in onze bestaande keuken. Kortom erg tevreden en de toekomst ziet er veelbelovend uit,

Marja 59 19-01-2019

Zeer gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Een van de grootste pluspunten is de gemakkelijke bediening. Geleidestangen zijn ook waardevol. Al met al een zeer goede koop