Bosch HNG6764S1 - Reviews

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

bhaveman 06-09-2017

Uitstekende oven, magnetron bijzaak

Hele goede en ruime oven met veel programma mogelijkheden! Magnetron bediening is wat omslachtig tov een losse magnetron, werking is echter wel goed. Lang leve het schoonmaak programma!!!

Vorselaars 10-06-2017

Zeer goede oven en magnatron

We hebben deze bakoven met magnatron functie een week hebben met perfect bake onze eerste cake erin gebakken kwam er super uit

ramvo 26-02-2017

Full Touch waardeloos

Full Touch ring om de oven te bedienen is echt waardeloos. Soms ben je een minuut bezig om simpel de oventemperatuur in te stellen. Dus bij elk gebruik begin je met een irritatie, terwijl de oven zelf natuurlijk wel goed functioneert.

JanJ 05-02-2017

oven/magnetron en stoomstoot-functie.

Bosch HNG6764S1 oven met magnetron en stoomstoot-functie.
Eenvoudig in de bediening, apparaat helpt je met de juiste instellingen oven/magnetron en stoomfunctie goed tot zijn recht komen.
Via Touch velden kun je keuzes maken en met de bedieningsring stel je alle waardes in. In het midden van deze ring zie je de waardes die je kunt veranderen.
Super is de functie opwarmen (genereren) met stoom.
De deegrijsstand om deeg te laten rijzen is ook super.
Echt handig is de braadthermometer.
Het op temperatuur komen gaat snel in 10 minuten 240 graden, zonder snel-voorverwarmen.
Verder is de functie CombiSpeed heel handig, veel verwarmingsmethoden zijn met de magnetron te combineren.
Er is nog zo veel te ontdekken.
Deze oven vervangt mijn “oude” Bosch-oven die toen ook het top-model was en nog altijd werkt na 17 jaar. Ik heb geen moment spijt van mijn huidige aankoop, helemaal top!

Pluspunten

• stoomstoot-functie.
  • deegrijsstand met de stoomstoot-functie.
  • Echt handig is de braadthermometer
  • 67 liter inhoud

JanJ 05-02-2017

oven/magnetron en stoomfunctie

Bosch HNG6764S1 oven met magnetron en stoomstoot-functie.
Super is de functie opwarmen (genereren) met stoom.
De deegrijsstand om deeg te laten rijzen is ook super.
Echt handig is de braadthermometer.
Er is nog zo veel te ontdekken.

Anna B. 29-09-2016

Aan het handje genomen door de oven/ magnetron

Oven, magnetron van superformaat. Wat wil je doen? Draai maar aan het wieltje en hij geeft je aan welke optie in te geven. Mooie verlichting, Slowcook met mijn gietijzeren pan erin, terwijl we gerust van huis gaan....weelde....ander woord heb ik niet....is zijn geld meer dan waard. Doen!

Martin 17-08-2016

altijd schone oven!

Eenvoudig in de bediening en altijd een schone oven! De pizza's en afbakbroodjes smaakten nog nooit zo lekker. Apparaat helpt je met de juiste instellingen zodat ook alle mogelijkheden van deze oven/magnetron goed tot zijn recht komen. Super product!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • zelf reinigend

Hein63 27-07-2016

Ik geniet steeds weer van het geweldige resultaat

Geen negatieve opmerkingen alleen maar positief, over het resultaat van de bakoven, maar ook de magnetron en de stoomfuncties is een geweldige toevoeging! Fantastische machine!!

Jack 06-03-2016

Keuzering gaat erg zwaar

Op zich een mooi apparaat met veel functies en hij wordt snel warm. Echter, voor het bedienen van al die menu's moet gebruik gemaakt worden van een draairing. Deze gaat erg zwaar, waardoor onze vingers erg eigenlijk gewoon overheen glijden en je eigenlijk een beetje een hekel aan die ring en de menu's begint te krijgen.

Jootjuh 30-09-2015

De geweldigste combi oven ooit

Zo blij met deze oven! Niets kan verbranden, een legio aan mogelijkheden en een kind kan de was doen. En is het vies dan kun je na 4 maanden de kleine crematie optie (Pyrolise) aanzetten zodat de oven naar afloop weer als nieuw is

Henk vd Berg 20-03-2015

zeer compleet !!

brood gebakken, vis gegrild en diverse maaltijden bereid en daarna zelf laten reinigen
alles ging super goed.