ETNA CM751ZT

• Best Reviewed aug 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 296 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM751ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Joshua5 21-03-2017

Goede oven, bediening kan beter

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

De oven werkt prima en is ook sneller dan onze vorige. Dus op dat gebied geen klagen. De bediening kan echter wel beter. We wilden er een met tiptoetsen omdat dit makkelijker schoon te houden is, maar dit werkt net omgekeerd. De glasplaat met de tiptoetsen staat na elk gebruik vol vingerafdrukken. Die tiptoetsen werken ook alles behalve ideaal. De eene toets werkt al wat beter dan de andere (vooral pijltje naar beneden doet het niet zo goed, ben er niet gerust in dat dit lang gaat meegaan). Een exacte tijd instellen gaat ook moeizaam. Per keer gaat er 10 seconden af/bij, als je lang duwt gaat ie per minuut maar dan zo snel dat je direct veel te ver zit en dan per 10 seconden terug moet. Dus heel veel duwen om juist te zetten. Voor mij nooit nog tiptoetsen maar toch maar een draaiknop.

Verder heeft ie een standaard afkoel periode die niet in verhouding staat met wat ie daarvoor gedaan heeft. Het is wat raar dat hij nog een minuut lang staat te koelen als je enkel een kindermelkje 20 seconden heb lauw gemaakt.

Koop hem niet omwille van de stoomfunctie, want dat is gewoon een pot die meegeleverd wordt waar je water ik kan doen.

Dus vervang de tiptoetsen door bvb 2 draaiknoppen en je hebt een heel goed toestel. Zoals ie nu is zou ik voor een ander model gaan.

Pluspunten

• Goede oven
  • Mooie design

Minpunten

• Tiptoetsen werken niet erg handig
  • Tiptoetsen erg vingerafdruk gevoelig

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Beste Joshua,
Wij waarderen het zeer dat u deze uitgebreide review plaatst. Wij zullen uw bevindingen met betrekking tot de bediening meenemen in de ontwikkeling en ontwerpen van onze combi-magnetrons. Verder wensen wij u veel plezier van deze aankoop.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA