ETNA CM751ZT

Inhoud
51 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM751ZT op Kieskeurig.be.

Joshua5 21-03-2017

Goede oven, bediening kan beter

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

De oven werkt prima en is ook sneller dan onze vorige. Dus op dat gebied geen klagen. De bediening kan echter wel beter. We wilden er een met tiptoetsen omdat dit makkelijker schoon te houden is, maar dit werkt net omgekeerd. De glasplaat met de tiptoetsen staat na elk gebruik vol vingerafdrukken. Die tiptoetsen werken ook alles behalve ideaal. De eene toets werkt al wat beter dan de andere (vooral pijltje naar beneden doet het niet zo goed, ben er niet gerust in dat dit lang gaat meegaan). Een exacte tijd instellen gaat ook moeizaam. Per keer gaat er 10 seconden af/bij, als je lang duwt gaat ie per minuut maar dan zo snel dat je direct veel te ver zit en dan per 10 seconden terug moet. Dus heel veel duwen om juist te zetten. Voor mij nooit nog tiptoetsen maar toch maar een draaiknop.

Verder heeft ie een standaard afkoel periode die niet in verhouding staat met wat ie daarvoor gedaan heeft. Het is wat raar dat hij nog een minuut lang staat te koelen als je enkel een kindermelkje 20 seconden heb lauw gemaakt.

Koop hem niet omwille van de stoomfunctie, want dat is gewoon een pot die meegeleverd wordt waar je water ik kan doen.

Dus vervang de tiptoetsen door bvb 2 draaiknoppen en je hebt een heel goed toestel. Zoals ie nu is zou ik voor een ander model gaan.

Pluspunten

• Goede oven
  • Mooie design

Minpunten

• Tiptoetsen werken niet erg handig
  • Tiptoetsen erg vingerafdruk gevoelig

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Beste Joshua,
Wij waarderen het zeer dat u deze uitgebreide review plaatst. Wij zullen uw bevindingen met betrekking tot de bediening meenemen in de ontwikkeling en ontwerpen van onze combi-magnetrons. Verder wensen wij u veel plezier van deze aankoop.

Harry 10-02-2017

Eg blij met deze aankoop

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Erg blij met deze aankoop. Apparaat ziet er goed uit en functioneert prima. Zoals meerdere reviews al hebben aangegeven is het veel doordrukken op de tiptoetsen die soms ook niet reageren. Het zal onze eigen onhandigheid zijn, maar het gebeurt bij ons te vaak dat na instellen we op start drukken en het apparaat toch niet gaat beginnen, dan moeten we weer opnieuw instellen.

Pluspunten

• "Stoomfunctie"
  • Snel warm
  • Nederlands merk/product
  • Erg goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Tiptoetsen soms vaak indrukken
  • Kan niet alleen een ovenrooster in

Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste Harry,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron zo goed bevalt. De tiptoets bediening vergt soms wat "handigheid" het is een "tip' toets de vingertop er vlak opleggen werkt het beste. De hete lucht functie word veelal als oven-stand gebruikt.
Veel plezier gewenst van deze aankoop en een fijne jaarwisseling.

Steffroud 31-07-2018

Top combioven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik wilde een grote combioven met goede recensies. het ziet er ook goed uit. Ik hou van het merk etna.

Pluspunten

• Groot
  • Snelle verwarming

Officiele reactie van Atag 01-08-2018

Dank je wel voor je review. Veel plezier met je oven. Mocht je nog vragen hebben bekijk dan onze site www.etna.nl
Groetjes Webcare Team ETNA , Angélique

Yvonne 19-10-2016

Prima product, voor goede prijs.

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Was enige tijd op zoek naar een nieuwe combimagnetron, ben afgegaan op de uitslag van de cosumentenbond, en besteld via internet. Heb het product nu enkele weken in mijn bezit en ben tot nu toe heel erg blij met deze aankoop.
De bediening is even wennen met tiptoetsen maar eenmaal onder de knie is het makkelijk om de oven of magnetron in te stellen. De oven is snel opgewarmd, en geeft een signaal wanneer deze op temperatuur is.
het nadeel vond ik dat er wel een rooster in zit maar dat deze niet los in de oven kan worden geschoven, het rooster kan alleen op de keramische plaat of de bakplaat worden gezet. Ik kan bij Etna wel een los rooster kopen voor 38,- dat vind ik wel duur, misschien dat ik later nog een uitschuifbaar bakrooster koop, maar ik mis deze nu nog niet.
De inhoud van de oven is groot maar de bakplaat vult niet het hele oppervlak, helaas.
Maar al met al is het niet de duurste combi magnetron, dus ben ik zeer tevreden met het gebruiksgemak van deze combi-magnetron. Ik heb na registratie bij Etna, er ook nog eens drie jaar extra garantie bij gekregen, dus in totaal vijf jaar garantie.
Ook is hij makkelijk schoon te houden door de glazen deur.
Er zit ook nog een plastic stoompannetje bij, deze heb ik nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel schoon
  • Snel opgewarmd
  • Veel programma's

Minpunten

• Bakrooster past alleen op bakplaat, kan niet los
  • Inhoud is groot maar bakplaat vult de ruimte niet

Peter 14-10-2016

Mooi design en makkelijke bedieding

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Fijn apparaat en makkelijke bediening. In oven stand zeer snel opgewarmd naar de juiste temperatuur. Ook de reeds diverse voor geprogrammeerde programma's zijn zeer handig. Begrijpelijk dat dit apparaat is uitgeroepen tot beste koop 2016! Is niets aan gelogen en maakt de verwachtingen waar.

Fam Talle

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijke bediening
  • Prijs / kwaliteit

Frank's loftrompet 18-01-2020

Grote inhoud, veel opties, handige bediening. Topaankoop!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Zo'n grote inhoud had ik niet voor mogelijk gehouden. De hoogteverstelmogelijkheden zijn super handig. Het bedieningspaneel is kraakhelder. Gunstige prijs. Ik ben súper (met streepje op de u) enthousiast!

Pluspunten

• grote inhoud
  • hoogteverstelmogelijkheid
  • keuzeopties
  • gunstige prijs
  • Strak design

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Beste Frank,

Daar zijn wij héél (met de streepjes op de ee) blij mee:-) Fijn dat deze mooie combi-magnetron helemaal naar wens is. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ermee.

Jos 28-07-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik heb deze Etna gekozen omdat het van oudsher een betrouwbaar merk is, ik heb veel combiovens vergeleken en deze kwam voor mij als beste eruit. Het is even puzzelen met de tiptoetsen, maar als je de handleiding leest is het prima te doen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Veiligheidsslot

Minpunten

• Tiptoetsen vaak gebruiken om in te stellen

Officiele reactie van Atag 30-07-2018

Hallo Jos, fijn te lezen dat je keus is gevallen op ons merk ETNA. We wensen je veel plezier van deze aankoop. Met vriendelijke groet.
Ursula

Fam de Boer 12-07-2018

Niet te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Tiptoetsen reageren niet/slecht. Zowel mijn vrouw als ik kunnen hier niet mee omgaan. Volgens Etna ligt aan onze handen. Gaan dit apparaat niet meer gebruiken is een echte miskoop.

Pluspunten

• Nog niet kunnen vinden

Minpunten

• Niet te bedienen
  • Lange opwarmtijd

Officiele reactie van Atag 13-07-2018

Geachte heer, mevrouw De Boer, wij bedanken u voor de genomen moeite omtrent uw ervaring met betrekking tot de combimagnetron.
Helaas kunnen wij zonder uw gegevens niet zien wat de bevindingen van onze monteur is.
Wilt u alsnog gebruik maken van onze diensten, neemt u dan contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 088-8821821. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur. Groet Priscilla webcare team Etna.

t Gebak is lekker 05-08-2017

lekker oventje

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Inmiddels softwareupdate geweest die zorgt dat ingestelde tijd niet langer verdwijnt als je hem opent zoals bij de eerste modellen. Ik ben redelijk snel klaar met instellen, glasplaat is dan vettig, maar het is geen etnaglasplaat maar gewoon een glasplaat. Dus niet mekkeren, lap erover klaar. Let even op dat de oven werkelijk aanstaat als je hem hebt geopend en gesloten, je moet dan de vink aandrukken, dan gaat hij weer verder. Maar dat is allemaal goed te begrijpen. Ik warm standaard 20 graden hoger op en stel dan lager in als de temp bereikt is. Het is een hetelucht oven, die gaat anders met temp om. Bakresultaten zijn prima.

Pluspunten

• Italiaanse vormgeving
  • karakter

Minpunten

• Italiaanse electronica
  • je moet haar begrijpen

Mary 05-06-2017

Goedkoop blijkt duurkoop

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik was op zoek naar een nieuwe combimagnetron en ben op het oordeel van de consumentenbond afgegaan. Spijt!!! Ik moet wel eerlijk zeggen dat de prijs erg laag is (490 euro betaald via internet). Tiptoetsen werken niet fijn, moeten vaak worden ingetoetst om juiste stand te krijgen. De oven geeft al na enkele minuten een pieptoon om aan te geven dat de ingestelde temperatuur is bereikt, maar dit is helemaal niet zo. Duurt min. 30 minuten en temperatuur haalt nooit de 200 graden, de hoogste stand is ook slechts 230 graden. Dus als je brood wilt bakken op 220 graden lukt dit niet goed omdat de oven niet heet genoeg wordt. Ik heb al meerdere malen ongare produkten uit de oven gehaald helaas. Apparaat heeft een afkoeling waarbij er lucht uit het apparaat wordt geblazen en dit maakt veel lawaai. Het rooster kan niet alleen worden gebruikt, dit ligt in de bakplaat.

Pluspunten

• prijs is relatief laag

Minpunten

• voorverwarmen duurt heel lang
  • ingestelde temperatuur wordt niet gehaald
  • Tiptoetsen werken niet erg handig
  • Tiptoetsen erg vlekgevoelig
  • rooster kan niet los worden gebruikt
Mary 05-06-2017

Ik heb geen score kunnen geven voor Mogelijkheden, Gebruiksgemak, Vormgeving en Duurzaamheid omdat ik per ongeluk enterde en de review hier al werd getoond.
Mogelijkheden lijken voldoende, ik heb ze niet allemaal geprobeerd.
Vormgeving : slecht door onhandige bediening tiptoetsen en sluithaken in de deur
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, omdat ik het apparaat pas vanaf februari in bezit heb.

Nicole 01-05-2017

Goede magnetron slechte oven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Sinds december 2016 in bezit. Magnetron werkt als beloofd. Oven niet. Moet minimaal 30 minuten voorverwarmen, ondanks dat piep afgaat binnen no-time die aangeeft dat oven op temperatuur is. Oven wordt niet goed warm. Je kunt er met je bloten handen na een half uur gerust in.
Let op dit is een magnetron waarin je heel incidenteel iets kunt warmen in de oven. Hij wordt verkocht als oven met magnetron functie. Dit is het dus niet. Voorgeprogrammeerde programma's werken niet omdat deze bijvoorbeeld 14 minuten duren en de oven 30 minuten nodig heeft om op te warmen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • makkelijk schoon te maken
  • veel programma's

Minpunten

• omslachtig om functies te activeren
  • oven werkt niet naar behoren

combimagnetron Etna CM 751 ZT 23-11-2016

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

werkt prima ziet er mooi uit en gemakkelijk schoon te houden sinds een paar dagen in bezit verder moeten wij het nog uitproberen

asjanse 12-10-2016

Kleine roosters/platen

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Besteld via internet vanwege beste koop predikaat. Verwachtingen van de inhoud vielen sterk tegen. De inhoud is weliswaar 51 liter, maar het rooster en de bakplaat zjjn opvallend klein. Geen optimaal gebruik hierdoor van de inhoud. Dit viel zo tegen dat in de aankoop heb teruggedraaid.

J.a. Adema 21-01-2020

Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prachtig produkt met snelle combifunctie om broodjes af te bakken. Dit ging heel snel. Ook de magnetron had een glas melk uit de koelkast ook in 1 minuut goed op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 22-01-2020

Beste Adema,
Fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen en wij wensen je nog veel kook en bakt plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Corine 16-01-2020

Top Service van Etna!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Waarom schrijf ik dat Ertna Topservice heeft? Om een of andere reden hadden wij het getroffen dat we tot drie keer toe een oven in huis kregen waarvan we zagen dat de deur ten opzichte van het bedieningspaneel scheef zat. Na uiteindelijk een telefoontje werd kosteloos een monteur gestuurd die het letterlijk binnen 10 minuten voor elkaar had. De eerste twee ovens hadden wij zonder probleem terug kunnen sturen naar Cool blue. Dus deze bij Bol.com besteld met hetzelfde euvel. Toen dus rechtstreeks naar de Etna met deze sublieme oplossing. Verder bevalt mij de oven uitstekend met een prettige interface van bedienen. Zelfs mijn man (:-) snapt het apparaat. Dus ik zeg DOEN

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Corine, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de oven met magnetron en onze service.
Misschien gaat je man je nog verrassen, met zijn kookkunst. Heel veel kookplezier samen!
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Joep 10-01-2020

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
mooi modern design
de ovenruimte van 51 liter is groter dan gemiddeld
door de Consumentenbond bekroond met het predicaat ‘Beste Koop’.
Dit heeft mij doen besluiten de Etna CM751ZT te kopen

Pluspunten

• Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
  • modern design
  • 51 liter ovenruimte
  • door consumentenbond bekroond

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Joep,

Dat lezen we graag! Fijn dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen deze review te plaatsen.
Veel plezier met deze mooie combi-magnetron.

CN. 04-01-2020

Etna

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik was op zoek naar een nieuwe combi oven die een beetje betaalbaar is en redelijk veel mogelijkheden heeft, wat doe je dan overal op internet zoeken en review lezen en daar kwam ik op de Etna uit. hier voor had ik een Zanussi maar daar was ik niet tevreden over. De Etna durfde ik wel aan omdat ik andere producten van dit merk heb waar ik zeer tevreden over ben, Nu ervaring op doen met de combi oven en hopelijk gaat dat lukken.

Pluspunten

• mooi van prijs.
  • strak model.
  • geen grote knoppen er op.
  • alles in een (oven / magnetron
  • eco energie/ spaarenergie.

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste CN,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent. Wens u heel veel en lang plezier van onze mooie combi-magnetron. Met vriendelijke groet, Ursula

Jill 03-01-2020

grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik heb dit product gekocht naar aanleiding van de positieve reviews die ik las en de tips van de verkopers als beste koop!
Prijs/Kwaliteit.
Veel opties voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Ruim
  • Veel functies
  • all-round

Minpunten

• geen tot nu toe

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Hallo Jill,
Dat klinkt als de juiste keus! Dat horen we graag! Veel plezier van deze aankoop.

Loes 03-01-2020

topper

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

na deze oven 2 jaar in mijn vorige huis te hebben te hebben gebruikt.
wist ik toen mijn oven kapot ging 2 dagen voor kerst welke ik moest hebben.
Wat een fijne oven ruim van binnen, goede bediening en makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.
ik vind het een aanwinst in mijn keuken voor mij als veel gebruiker van de oven.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • makkelijk te bedienen

JeffreyHL 01-01-2020

Doet goed wat hij moet doen

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik heb deze gekocht vanwege de goede reviews en omdat de combimagnetron met 51 liter meer ruimte biedt dan de meeste combimagnetrons van deze maat. Vooralsnog ben ik blij met mijn aankoop en kan eigenlijk geen serieuze minpunten vinden. Ik zou deze aankoop zeker aan anderen aanraden

Ik herken mij enigszins in dat de bediening niet optimaal is, maar niet omdat deze ingewikkeld is of omdat de tiptoetsen niet goed reageren. Als je even de moeite neemt om in het boekje te kijken en de knopjes te proberen is dat prima te doen. Wat ik persoonlijk iets minder vind is dat het instellen van de tijd niet zo snel/makkelijk gaat als ik gewend ben. Als je minuten en seconden in wilt stellen voor de magnetron kost dat soms net 2 a 3 seconden extra. Geen probleem, maar kan beter.

Pluspunten

• Ruim van binnen voor deze nismaat
  • Oven en magnetron werken prima
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Bediening kan beter

Officiele reactie van Atag 02-01-2020

Beste Jeffrey, bedankt voor je review en uiteraard ook je feedback betreft de bediening/ tijd instellen van de magnetronfunctie en zullen dit meenemen voor de productontwikkeling in de toekomst. Veel plezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.