Siemens CM638GRS1 - Reviews

GJ Fraanje 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Erg mooi design met duidelijk touchscreen tft-scherm. Met veel programma mogelijkheden. De combi-oven heeft ook een makkelijk uitschuifbare bakplaatlade. Combi- oven geeft zelfs tips over de te bereiden gerechten.

Martijn 24-09-2015 Product maand in bezit

Mooie oven die goed verlicht is binnen. Het touch display is erg mooi en werkt prettig. enige nadeel is dat je altijd het apparaat aan moet zetten, voordat je de magnetron in kunt schakelen.
Verder ruime afmeting binnen en een overvloed aan programma's die ook nog eens goed werken.
Volautomatisch knapperige vissticks in 11 min!

Jojo 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is erg gemakkelijk in gebruik en doet zijn werk prima, slechts een aantal stappen nodig, ook ontdooien en opwarmen in een handomdraai.

Maartje 07-08-2015 Product maand in bezit

Heel erg fijn apparaat, modern uitgevoerd en heel gebruiksvriendelijk. Apparaat geeft zelf suggesties en instructies. Heel erg blij mee!

Petbo 02-07-2015 Product kwartaal in bezit

Na de Quantum Speed hebben we lang gezocht naar een apparaat met vergelijkbare mogelijkheden. Deze bevalt zo mogelijk nog beter. Het is een echte oven met daarnaast handige andere functies en combi-functies. De oven is snel op temperatuur met de snel voorverwarm functie. Het menu wijst vanzelf de weg en bediening is kinderlijk eenvoudig. De duurzaamheid van het apparaat is voor ons nog moeilijk te beoordelen, maar gezien de goede ervaringen met de QuantumSpeed hebben we daar het volste vertrouwen in. Erg handig en voor ons erg interessant zijn ook de voorgeprogrammeerde functies. Het is een modern strak vormgegeven apparaat met een degelijke uitstraling. Handgreep, klep en rooster voelen duurzaam aan. Weliswaar trok de lage bakplaat al snel krom, maar deze werd thuis keurig vervangen door een servicemonteur door een tweede diepere bakplaat.
We hebben onlangs een garantieverlenging van 6 jaar afgesloten.

Ine van der Ham 28-06-2015 Product paar weken in bezit

mooie strakke vormgeving.
makkelijk in gebruik door middel van tiptoetsen
alles individueel instelbaar

ReneedeM 22-06-2015 Product paar weken in bezit

Een absoluut mooi apparaat wat samen met de bijbehorende stoomoven het uiterlijk van onze keuken afmaakt.

In onze vorige keuken hadden wij reeds Siemens apparatuur welke altijd goed bevallen is. Dus de keuze voor Siemens was voor ons een logische bij onze nieuwe keuken. Oorspronkelijk hadden wij een oven en magnetron gekozen, maar toen eind 2014 een complete nieuwe IQ700 lijn toegevoegd werd met een prachtig strak uiterlijk hebben wij onze ovens aangepast.

Qua functionaliteiten overtreft deze combi-magnetron dus absoluut de verwachtingen omdat het in eerste instantie voor ons slechts als magnetron bedoeld was.

Ervaringen zijn er nog niet heel veel, maar vooral het snel voorverwarmen is voor ons een absolute winst. Niet meer lang wachten, maar snel aan de slag kunnen.

dhr Arts 29-04-2015 Product paar weken in bezit

wat een top produkt, samen met de combi-stoomoven gekocht, dus heb alles dubbel. Geen overbodige luxe!! Tijden in de recepten kloppen over het algemeen, en de coolstart is ook ideaal.veel mogelijkheden die je allemaal wel gebruikt. Tot op heden zeer tevreden!!!

ReinP82 12-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer strakke en nette kompacte oven/magnetron combinatie. net een paar dagen kunnen gebruikten en bevalt zover goed. makkelijk in het gebruik en erg stil. mooi en duidelijk touch screen. De tijd en klok is wel wat lastig in te stellen omdat je deze d.m.v. het draaiwiel in moet stellen vanaf 0 dus als je 30-03 moet invullen is het even draaien :P