Bosch HMG6764B1 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Chrisan 01-11-2016

inbouw oven

Het is een prachtige oven, maar duidelijk bedoeld als inbouwoven op ooghoogte.Bij mij is hij onder het aanrecht ingebouwd en dan is hij niet fijn. Je kunt er niet in kijken tijdens het bakproces en je kunt het interieur ook niet geheel uittrekken, zodat het zicht op het bakproduct zeer matig is. Met het bakproces zelf moet ik nog leren omgaan, het overzicht over de talloze mogelijkheden ontbreekt mij nog een beetje. Die keuzes zitten achter een ring, die met 1 vinger soms lastig te draaien is. Daar had een holletje in moeten zitten.

mvanzeist 11-04-2016

een super apparaat

Nadat onze vorige Bosch oven met magnetron functie na 10 jaar kuren begon te vertonen (bij dagelijks gebruik) hebben wij deze aangeschaft. We hebben hem nu een paar weken in huis en hij bevalt erg goed. Hij ziet er modern uit, veel instellings-- mogelijkheden, je merkt dat je weer een nieuw modern product hebt. Producten worden goed krokant gebakken (zoals het hoort zou je zeggen, maar toch) en door combinatie instellingen is de bereidingstijd verkort. Grafisch ziet één en ander er ook erg mooi en modern uit. Enige hele kleine nadelige puntje dat ik zou willen noemen is het feit, omdat het voornamelijk bedient wordt door middel van touchscreen, je er wel veel vette vingers ziet, maar ach met doekje er overheen en dan zie je dat ook niet meer. Samengevat wij zijn dik tevreden met deze nieuwe aanwinst!

Lilian88 09-04-2016

Meer dan alles in één !!

Alles wat je in de keuken nodig hebt in 1 apparaat , wat wil je nog meer!!!
Makkelijk in gebruik en ook nog een hulprogramma voor als je het (nog) niet weet.

Familie van Zanten 26-12-2015

Goede resultaten, nog wennen aan instellen

Heerlijk, een oven op werkhoogte. Fijn ook de vele niveaus (5!). Normale instellingen geen probleem. Geluidsniveau alarm mag nog hoger kunnen. Het gebruiken van de assist functie zal nog de nodige tijd vergen.

M Broer 19-11-2015 Product paar weken in bezit

Dit is een hele fijne, slimme en zeker ook fraaie combi-oven! Binnenin heerlijk ruim en perfect bake/perfect roast is echt een uitkomst. Instellen werkt ongeveer als een smartphone, heel gebruiksvriendelijk. Een pronkstuk in onze keuken! I.v.m. onze zoon (3) is het een veilig idee dat de buitenzijde niet heet wordt tijdens gebruik.

Hellamir 27-09-2015

Geweldig product.

Ik had al eenzelfde combi-oven, maar dan 18 jaar oud. Deze nieuwe oven heeft dezelfde eigenschappen en dan alles net een beetje beter: meer watt voor de magnetron, sneller voorverwarmen, zelfreinigend. In een woord fantastisch.