Bosch CMG633BS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG633BS1 op Kieskeurig.be.

8,9

Hans 16-11-2016

koude wind

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Een kopje melk warm maken. 20 seconden. Vervolgens 5 minuten nakoelen.
In onze situatie blaast dat ding 5 minuten koude wind over je hoofd. Afstand 2 meter tussen tafel en magnetron. Zeer hinderlijk.
Draaiknop is met iets natte vingers (tijdens het koken) moeilijk te draaien. Roland V-Combo VR-09 Live Performance KeyboardAarom geen schijf met ribbels?
Doe mij maar een simpele draaiknop met keuze uit magnetron, oven of gril.

Tewusi 25-01-2017

geweldige machine maar..

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Echt een stoer apparaat, maar de bedieningsring is veel te glad, hopelijk wordt dat nog verbeterd. De koelventilator is wel heel krachtig, met name bij het gebruik van de magnetron resulteert dit in een heleboel koude lucht, met name hinderlijk als je voor de machine aan het werk bent. Maar wellicht dat ik het van de zomer meer waardeer.

Mevrouw Henderson 03-09-2015

De bediening van het apparaat is weinig intuïtief. De handleiding is beslist noodzakelijk. Helaas lukt het ons niet om de tijd in te stellen.

els61 31-10-2015

Enorme vooruitgang

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Mijn vorige combimagnetron van Bosch was 20 jaar oud. Wat een verschil maakt mijn nieuwe combimagnetron. Het bedieningsgemak is fantastisch en ik heb erg veel mogelijkheden. Het bedieningspaneel zit nu boven i.p.v. rechts en dat geeft minder hoogte, maar veel meer breedte. En dat is gemakkelijk voor ovenschotels. Ik ben er heel erg blij mee!

Jenny Fix 01-10-2015

mooi en functioneel

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

De combioven is zeer ruim in vergelijking met andere inbouwovens. Groot gebruiksgemak, ruime keuzes, gemakkelijk schoon te houden.
Eén minpuntje: er zit een millimeter ruimte tussen het glas en het paneel, waar kruimels in kunnen vallen, die je er niet meer uit kan halen.

Hannie 31-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Tot nu toe bevalt de combioven uitstekend. Vriendelijk in het gebruik, makkelijk schoon te maken en een mooie vormgeving. In combinatie met de oven eronder een uitstekende koop.

Arnoud 24-04-2020

Mooi vormgegeven oven met prima bakresultaten

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Even wennen die draaiknop voor de instellingen, maar nu werkt het prima. Heel goed is de calibratie: de baktijden en temperatuurinstellingen komen heemaal overeen met hetgeen op verpakkingen of in recepten vermeld staat. Plezierig is de korte voorverwarmtijd. De oven heeft meer dan genoeg instellingen waarin ik me nog verder ga verdiepen om er het maximale uit te halen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ideale Combi Magnetron-Oven! 20-04-2020

Zeer fijn apparaat dat prima functioneert!

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

We hebben ondanks dat we al zeer tevreden een Bosch Combi-Magnetron oven hadden bij de nieuwe keuken gekozen voor een nieuwe. Dit mede om dan ook alles niet te hebben.
Opvallende eigenschappen: Eenvoudige werking, Doet wat je verwacht en ook nog eens goed schoon te maken. Aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik en schoon houden!
  • Verlichting separaat bedienbaar

Dhr van der Werf 09-04-2020

Combi oven /magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Het is een super makkelijk en mooie oven / magnetron. Enige waar je aan moet wennen is de vlakke draai schijf ipv een knop. Knop is makkelijker.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snelle opwarmingen

Minpunten

• Vlakke bediening schijf ipv knop
  • Maakt herrie bij opwarmen dmv de ventilator

Anoniem 31-03-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Gemakkelijk in te stellen en middels 2 schroeven los te draaien is het isolatieraam er af te pakken waardoor zoveel het isolatieraam als het ovenraam goed is schoon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alphons 30-03-2019

Duidelijke programmainstellingen

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Een geweldig apparaat met veel programmainstellingen die aan te passen zijn qua gewicht, tijd en temperatuur. Geeft ook aan wanneer producten gekeerd moeten worden d.m.v. signaal. Combi hetelucht en magnetron ideaal.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Duidelijk keuzemenu d.m.v. wrijfring.
  • Makkelijk reinigen.

Minpunten

Ralph 15-01-2019

Mooi ontwerp

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Mooi uiterlijk, gemakkelijk te gebruiken. Redelijk snel op temperatuur. Stevige deur maar prima te bewegen.

Caca74 06-01-2019

Heerlijk bakken

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

We hebben de combi nu een paar weken en bevalt prima! Heerlijk bakken en lekker opwarmen. Meg een extra knop versnelt voorwarmen. Ideaal! Ben erg blij met deze combi oven.

Katrien 07-01-2018

Goed toestel, moeilijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Niet geschikt voor oudere mensen met artrose in de vingers. De draaischijf heeft geen grip. Voor de keuken van mijn schoonouders was het een miskoop. Ze hebben hun ouders toestel terug op het aanrecht gezet. :(

Safetyman 09-12-2017

Uitstekend werkende bakoven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Alle functies zijn duidelijk en gedetailleerd omschreven in de handleiding. Gezien de vele, vele mogelijkheden is het lezen van de handleiding eigenlijk een must!
Zelf inbouwen was geen enkel probleem. Bij dit inbouwen zijn geen accessoires nodig. Bosch kan wel sierlijsten leveren, maar deze zijn feitelijk overbodig.

Gerard Dix 25-10-2017

gebruiksvriendelijke en uitstekend werkende oven

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Deze oven met magnetronfunctie is een uitstekend apparaat als je meer gebruik maakt van de oven functie dan van de magnetronfunctie. De oven heeft vele mogelijkheden, is snel op temperatuur, makkelijk te bedienen en ziet er mooi uit. Voor alle thuisbakkers een uitstekende keuze

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel op temperatuur
  • stil
  • mooi design

Stella 06-10-2017

Mooie gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Heel fijn apparaat gebruiksvriendelijk en warmt snel en goed! Aanrader!
Heb ook een combi oven naast de oven en werken beide perfect.

Bert Jan 04-09-2017

duidelijk, oven,

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

super product! makkelijk in gebruik en alles smaakt super lekker; kunt producten instellen, duidelijk omschreven

Ella 17-08-2017

fijne combi oven/magnetron groot genoeg

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Fijn om oven en magnetron in 1 koop aan te schaffen. Losse magnetron in keuken staat nooit echt mooi en dit is echt een mooie machine. Werkt super en is groot genoeg als je geen kerst kalkoen wilt braden.

Pluspunten

• groot genoeg
  • heldere gebruiksaanwijzing

Willy 05-11-2016

Zeer veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Bediening moet eerst wennen. De combineerstand van magnetron met convectie zou meer mogelijkheden moeten hebben. B.v. 180 W magnetron combineren met convectie.