Bosch CMG656BS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG656BS1 op Kieskeurig.be.

8,9

Anoniem 22-01-2020

redelijk

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Twee opmerkingen: door ons wordt de magnetron het meest gebruikt. Je moet altijd via menu naar magnetron. Als er gasten komen zoeken ze naar de magnetron. Zou direct in het eerste scherm moeten komen.
De tijd moet je met de ronddraaischijf instellen. Dat is een heel gedoe. Vinger nat maken om de getallen te zien toe of afnemen. Soms nogmaals proberen. Niet zo'n handig middel!

Karen 14-09-2017

Mooie oven met enkele beperkingen

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Op zich een hele mooie compacte oven, zeker het uiterlijk is erg fraai.
Helaas zit er geen memory toets op. Even snel een snee brood ontdooien of melk opwarmen vraagt daardoor onnodig extra handelingen, dat is niet praktisch.
De draairing gaat inderdaad erg stroef en moet even loskomen. Als je 20 seconden iets in de magnetron wilt verwarmen ben je ongeveer net zo lang bezig met instellen als met het verwarmen. De draairing is daarvoor niet echt handig.
Opvallend vind ik ook dat hij (in vergelijking met mijn vorige compacte Bosch oven) heel erg lang staat na te blazen/draaien (ook bij kort gebruik). Dit hoor je erg goed omdat de uitlaat aan de voorzijde van de oven zit.
De borden opwarmfunctie is totaal nutteloos, magnetron werkt daarvoor prima.
Tot nu toe lijkt hij wel minder warm te zijn dan mijn oude oven, mijn lasagne was in elk geval niet zo gaar/warm als ik gewend was bij mijn oude oven. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik.
Er zitten wel leuke geluidjes op (die je ook kunt uitschakelen als je niet van geluidjes houdt.)

Paul 08-12-2016

Luxe uitstraling, makkelijk menu en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Het is een geweldig apparaat. Alle functies werken zoals verwacht en de bediening is eenvoudig. Veel ovenruimte.
Van buiten een luxe uitstraling.

adel 08-03-2021

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende combi oven er zijn veel combinaties mogelijk met deze combi

Robin 06-02-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude combi/magnetron heeft net na de kerst (gelukkig ) de geest gegeven dus was het tijd voor een nieuwe. Na wikken en wegen gezien de aanschafprijs , werd het toch deze Bosch.

Installeren is echt een makkie alleen moet je wel opletten dat de breedte waar je de schroefjes in moet schroeven , breed genoeg is ( kwestie van kijken en meten ) wat bij ons resulteerde in 1 schroefje die net niet pakt , zit er naast.
Voor de rest is dit een geweldig apparaat, zeer stil vergeleken met ons oude apparaat. De eerste ochtend dat ik in de keuken beneneden kwam had ik bijna een idee dat het apparaat nog goedemorgen ging zeggen. Leuke geluidjes en zeer duidelijk en fijn in gebruik.

Kortom, tot nu toe zeer tevreden.

Piet 24-12-2020

Snel en handig

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven met magnetron is erg snel met het opwarmen, dus je kunt snel aan de slag. De bediening is erg handig en overzichtelijk met de aanwijzingen in het scherm. Het instellen van de tijd met de draaiknop werkt ook prima.

Frits Jagers 18-12-2020

topapparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is niet alleen een prachtige oven maar ook een oven met ontzettend veel mogelijkheden. Hij is het geld zeker waard.

Roland 14-12-2020

Luxe oven met veel opties

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verschillende zaken al gedaan met de oven, van pizza's bakken tot broodjes en het simpelweg opwarmen van eten in de magnetron. Nog even aftasten qua tijden, maar dat komt vanzelf.

De draaischijf is even wennen, en dat opties achter een menu zitten, maar met vaker gebruiken wordt het steeds makkelijker.

Inge 07-10-2020

Zeer fijne combi-oven met stijlvolle uitstraling

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne combi oven, zeer makkelijk in gebruik en erg stil. Voorverwarmen gaat zeer snel en resultaten zijn ook zeer goed. Gemakkelijk in onderhoud.

Gebruikersvriendelijke ov 03-10-2020

Wat een gebruikersgemak!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een simpel en gebruikersvriendelijk combimagnetron. Werk simpel en goed. Goede hoogte en mooi que vormgeving.

Adje 08-08-2020

Uiterst tevreden

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving en simpel bedienings gemak

Tine 14-06-2020

Goede combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zitten handige functies op, maken er goed gebruik van

Anoniem 10-06-2020

Must have in de keuken!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht ter vervanging van een Bosch combi van 10 jaar oud. Deze heeft een modern design, ideale assistent-functie in het display waardoor je de gebruiksaanwijzing niet hoeft te gebruiken. Plug & Play! En met het zelf reinigingssysteem wordt alles voor je gedaan! (deurtje open, maaltijd erin, assistent inschakelen, PLING, deurtje open, gerecht er uit halen! Smakelijk eten! #bijtwijfeldoen !

Anoniem 02-06-2020

Prima Combi oven magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne Combi oven magnetron, het werken met de ring voor tijd instelling vergt wel enige oefening.

W v Rooijen 02-01-2020

Combi magnetron/oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, tiptoets magnetron van 600 naar max. blijft wat hangen

Gebruik 28-11-2019

Gebruik

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moeilijk in gebruik. Mis verlichting op bedieningspaneel voordat je een programma kiest

stoffeerhilbrands 31-10-2019

Prakisch instelbaar

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

We hebbe hem sinds kort, maat vinden hem zeer prettig in gebruik.
Het is ons aanbevolen bij de keukenloods veendam door de verkopster

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Tot nu toe geen

Anoniem 16-06-2019

Een topper

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Zoveel mogelijkheden en instellingen voor een perfect resultaat.
Bijvoorbeeld een pizza. Vele ovens geprobeerd en diverse soorten pizza's, maar in deze oven een pizza met krokante bodem en blijft heel lekker van binnen.
Brood bakken? Neem deze oven

Ingrid1969 16-05-2019

Super magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Heel makkelijk te bedienen en hij ziet er ook nog heel mooi uit.
Ik heb geen beschrijving nodig gehad om het apparaat te leren kennen,
Hij geeft alles heel makkelijk aan.
Dus heel erg tevreden.

Kees 30-01-2019

Moderne opvolger van onze Bosch Gourmet

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Deze oven-magnetron doet precies waar hij voor is. Met een gemakkelijke menustructuur is de perfecte combinatie eenvoudig in te stellen. Je kan je eigen instelling kiezen, maar ook gebruik maken van de vooraf ingestelde waarden. Grote keuze uit wat je ook maar wilt bakken. Onze eerste appeltaart kwam er perfect gebakken uit. Ook handig is de keuzeknop 'nagaren'. Een prima opvolger van onze oude Bosch Gourmet combi-magnetron.