Bosch CMG656BS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG656BS1 op Kieskeurig.be.

8,9

Paul 08-12-2016

Luxe uitstraling, makkelijk menu en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Het is een geweldig apparaat. Alle functies werken zoals verwacht en de bediening is eenvoudig. Veel ovenruimte.
Van buiten een luxe uitstraling.

Gebruik 28-11-2019

Gebruik

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Moeilijk in gebruik. Mis verlichting op bedieningspaneel voordat je een programma kiest [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

stoffeerhilbrands 31-10-2019

Prakisch instelbaar

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

We hebbe hem sinds kort, maat vinden hem zeer prettig in gebruik.
Het is ons aanbevolen bij de keukenloods veendam door de verkopster

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Tot nu toe geen

Anoniem 16-06-2019

Een topper

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Zoveel mogelijkheden en instellingen voor een perfect resultaat.
Bijvoorbeeld een pizza. Vele ovens geprobeerd en diverse soorten pizza's, maar in deze oven een pizza met krokante bodem en blijft heel lekker van binnen.
Brood bakken? Neem deze oven

Ingrid1969 16-05-2019

Super magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Heel makkelijk te bedienen en hij ziet er ook nog heel mooi uit.
Ik heb geen beschrijving nodig gehad om het apparaat te leren kennen,
Hij geeft alles heel makkelijk aan.
Dus heel erg tevreden.

Kees 30-01-2019

Moderne opvolger van onze Bosch Gourmet

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Deze oven-magnetron doet precies waar hij voor is. Met een gemakkelijke menustructuur is de perfecte combinatie eenvoudig in te stellen. Je kan je eigen instelling kiezen, maar ook gebruik maken van de vooraf ingestelde waarden. Grote keuze uit wat je ook maar wilt bakken. Onze eerste appeltaart kwam er perfect gebakken uit. Ook handig is de keuzeknop 'nagaren'. Een prima opvolger van onze oude Bosch Gourmet combi-magnetron.

van Trier 17-01-2019

Superblij met deze combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Onze vorige combi oven van een ander premium merk had het begeven. Ik heb deze voornamelijk gekozen vanwege de vee mogelijkheden, de reinigingsfunctie en het design. In andere reviews heb ik gelezen dat de ventilator erg veel en hard zou blazen, maar vergeleken met mijn vorige oven is dat zeker niet het geval. Ik vind hem stil en juist weinig blazen.
De oven heeft een snel voorverwarmen functie, wat ideaal is als. Ook de binnenverlichting is fijn.
Kleine minpuntjes zijn: het draaiwieltje dat je gebruikt bij instellen van bijvoorbeeld de tijd, vind ik wat stroef gaan. Een ander nadeel is dat de bakplaat van ijzer is. Dat betekent dat je die moet verwijderen als je de magnetronfunctie op vol vermogen zet. Gelukkig had ik de Pyrex plaat van mijn vorige over nog (die paste precies).

Sandra 07-12-2018

Makkelijk, stil en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Heb mij goed verdiept in combimagnetrons. Dagelijks gebruiken wij de magnetron en zeer regelmatig een oven. Na 20 jaar ging de magnetronfunctie haperen. Tijd voor nieuwe. Nu twee weken in gebruik. Installeren ging heel makkelijk omdat de vorige ook zelfde inbouwmaten had. Stekker erin en op zijn plek schuiven. Deze Bosch uitvoering is tot nu toe veelzijdig, stil, fijne geluidjes (ook uit te zetten of te veranderen). Heb alleen nog maar hete lucht gebruikt voor de oven en de magnetron. Rest nog ontdekken, zin in! Heb één klein nadeel ontdekt, maar misschien kan ik dit ook instellen, nog niet gevonden: wij ontdooien dagelijks 30 seconden broodjes. Alleen de magnetroninstelling begint altijd op 60 seconden. Dat zou ik willen aanpassen. Verder blaast de magnetron vrij veel lucht uit na kort gebruik (om te drogen).

Joost 06-11-2018

Super oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Nu 3 maanden in bezit. Zeer gemakkelijk in gebruik en doet alles wat je verlangt van een oven. Goede programma's en menu structuur. Zeer veel mogelijkheden maar geen overkill.

Sandra 07-06-2018

Superblij met deze combimagnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Echt een verwennerij zo'n apparaat met zoveel mogelijkheden. Luxe, prettig welkomstgeluid. Mooie vormgeving, de eindresultaten zijn altijd goed

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • veel mogelijkheden als wecken en borden verwarmen

Minpunten

• de draaiknop is even wennen, niet altijd soepel

Ruben2238 26-04-2018

Mooi uiterlijk, handige en uitgebreide bediening

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

De functies die erop zitten, zijn heel uitgebreid. De assistent hulp is subliem. Heel fijn dat alle mogelijkheden vooraf ingesteld zijn.

Yvonne van Leenen 17-03-2018

Geweldige vervanging van onze 22 jaar oude combi

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Wel wenen na onze 22 jaar oude combi magnetron omdat dit een combi oven is met betere eigenschappen. Werkt echt als een oven dus minder voorverwarmen en veel vooraf ingestelde programma's. Na veel zoeken bij deze Bosch Combi Oven uitgekomen. De instellingsring is niet heel gevoelig. Blaast veel lucht tijdens het gebruik voor ons niet hinderlijk. Ik ben zeer tevreden met deze Bosch Combi Oven mooi design en gebruiksgemak.

Arjan 22-02-2018

Strak design

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Een lust voor het ook. Mooi meegenomen is dat het net zo goed werkt als dat het er uit ziet. Front blijft lekker koel tijdens het bakken.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk in gebruik

MentkoCMG656 17-02-2018

Combimagnetron voldoet aan mijn wensen

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Design is super. Bediening uitstekend en doordacht.
Gebruiksaanwijzing incl. kooktips en raadgeving, uitstekend

D 21-12-2017

Super ontwerp!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Wauw wat een gaaf apparaat, handig menu dmv draaiknoppen en mega veel functies, De pizza functie en snelvoorverwarmen zijn bij ons favoriet. Handige zelf reinigende combi oven, absoluut een aanrader.

Bijzz74 11-11-2017

Wat een fijne oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Makkelijke bediening, duidelijke handleiding. Nu een appeltaart, lasagne en pizza erin gebakken en dat ging super. Oven is mooi stil. Alleen blaast hij wel hard, als ik de keuken inloop voel ik de wind. Vind dat zelf niet zo’n probleem. De magnetron is ook eenvoudig in gebruik. Tiptoets bediening en dan spreekt het voor zich. Ook de binnen verlichting is heel fijn. Zo kun je het gerecht goed in de gaten houden. Tot nu toe dus zeer tevreden en super blij met deze aankoop.

Sander 25-09-2017

Een heel fijne combi bakoven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Deze oven sinds januari 2017 in gebruik en doen er werkelijk alles mee. De oven is voorzien van een heldere display met desgewenst suggesties voor de bereiding.
+ verwarmd snel
+ energie zuinig
+ veel mogelijkheden

Karen 14-09-2017

Mooie oven met enkele beperkingen

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Op zich een hele mooie compacte oven, zeker het uiterlijk is erg fraai.
Helaas zit er geen memory toets op. Even snel een snee brood ontdooien of melk opwarmen vraagt daardoor onnodig extra handelingen, dat is niet praktisch.
De draairing gaat inderdaad erg stroef en moet even loskomen. Als je 20 seconden iets in de magnetron wilt verwarmen ben je ongeveer net zo lang bezig met instellen als met het verwarmen. De draairing is daarvoor niet echt handig.
Opvallend vind ik ook dat hij (in vergelijking met mijn vorige compacte Bosch oven) heel erg lang staat na te blazen/draaien (ook bij kort gebruik). Dit hoor je erg goed omdat de uitlaat aan de voorzijde van de oven zit.
De borden opwarmfunctie is totaal nutteloos, magnetron werkt daarvoor prima.
Tot nu toe lijkt hij wel minder warm te zijn dan mijn oude oven, mijn lasagne was in elk geval niet zo gaar/warm als ik gewend was bij mijn oude oven. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik.
Er zitten wel leuke geluidjes op (die je ook kunt uitschakelen als je niet van geluidjes houdt.)

Somers 13-03-2017

Fijne bediening, snel warm

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Snel warm, het apparaat voelt robuust aan. Gemakkelijk en snel je keuze maken voor het programma. Staat mooi in een strakke keuken.

Rik 29-01-2017

CMG656BS1 van BOSCH

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Zeer mooi ontwerp met de 3 kleurendisplays. De displays en geluidsondersteuning zorgt voor een zeer duidelijke interface. De assist functie en de snelvoorverwarm functie zijn een echte aanwinst voor deze oven,

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • kleuren display
  • assist functie