Bosch CMG656BS1 - Reviews

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Paul 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Luxe uitstraling, makkelijk menu en veel ruimte

Het is een geweldig apparaat. Alle functies werken zoals verwacht en de bediening is eenvoudig. Veel ovenruimte.
Van buiten een luxe uitstraling.

Sander 25-09-2017

Een heel fijne combi bakoven

Deze oven sinds januari 2017 in gebruik en doen er werkelijk alles mee. De oven is voorzien van een heldere display met desgewenst suggesties voor de bereiding.
+ verwarmd snel
+ energie zuinig
+ veel mogelijkheden

Karen 14-09-2017

Mooie oven met enkele beperkingen

Op zich een hele mooie compacte oven, zeker het uiterlijk is erg fraai.
Helaas zit er geen memory toets op. Even snel een snee brood ontdooien of melk opwarmen vraagt daardoor onnodig extra handelingen, dat is niet praktisch.
De draairing gaat inderdaad erg stroef en moet even loskomen. Als je 20 seconden iets in de magnetron wilt verwarmen ben je ongeveer net zo lang bezig met instellen als met het verwarmen. De draairing is daarvoor niet echt handig.
Opvallend vind ik ook dat hij (in vergelijking met mijn vorige compacte Bosch oven) heel erg lang staat na te blazen/draaien (ook bij kort gebruik). Dit hoor je erg goed omdat de uitlaat aan de voorzijde van de oven zit.
De borden opwarmfunctie is totaal nutteloos, magnetron werkt daarvoor prima.
Tot nu toe lijkt hij wel minder warm te zijn dan mijn oude oven, mijn lasagne was in elk geval niet zo gaar/warm als ik gewend was bij mijn oude oven. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik.
Er zitten wel leuke geluidjes op (die je ook kunt uitschakelen als je niet van geluidjes houdt.)

Somers 13-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne bediening, snel warm

Snel warm, het apparaat voelt robuust aan. Gemakkelijk en snel je keuze maken voor het programma. Staat mooi in een strakke keuken.

Rik 29-01-2017 Product paar weken in bezit

CMG656BS1 van BOSCH

Zeer mooi ontwerp met de 3 kleurendisplays. De displays en geluidsondersteuning zorgt voor een zeer duidelijke interface. De assist functie en de snelvoorverwarm functie zijn een echte aanwinst voor deze oven,

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • kleuren display
  • assist functie

Peter 23-11-2016

Oven en magnetron werkt goed. Design niet helemaal

Goede oven. Ook magnetron werkt goed.
Bij bestellen wel meteen een sierstrip erbij bestellen om onderkant mooi af te kunnen werken.
Oven blaast warme lucht recht naar voren over een afstand van 2m. Dit kan hinderlijk zijn als je in de luchtflow staat te koken.
De oven heeft een RVS ring die je moet draaien om de oven in te stellen. Dit gaat soms moeizaam omdat ring glad is. Vinger vochtig maken helpt

Ludo 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ding

Ik heb deze oven/magnetron nog maar kort dus ik kan niets zeggen over duurzaamheid en ik heb veel functies nog niet uitgeprobeerd maar ik kan al wel zeggen dat hij er goed uitziet, dat hij belachelijk veel opties en standen heeft en dat alles wat ik geprobeerd goed werkte. Hij geeft wel een geluidje als je hem aanzet dus als dat je op je zenuwen werkt zou ik een andere kopen.

memyselfandI 22-08-2016

Zeer snel opgewarmde combi oven

We zijn blij verrast met deze combi oven, die een sneltoets heeft, zodat deze extra snel de juiste temperatuur heeft. Ook de voorgeprogrammeerde menu's doen wat ze beloven. Daarbij maakt deze erg weinig geluid. Ook hebben we het idee dat de oven sneller afgekoeld is. We kunnen zien als deze nog warm is; ook dat is erg fijn.

jhvs 25-07-2016

geweldige, practische en mooi uitziende oven

de Bosch CMG656BS1 is de vervanging van onze oude Bosch oven, waarvan na 20 jaar de magnetron kapot ging. De nieuwe oven heeft meer functies gekregen en de interactieve bediening is veel praktischer dan de oude oven. Wij zijn dan ook zeer tevreden. De bakresultaten zijn verbluffend, waarbij de assistent een uitkomst is. Al met al een aanrader zeker voor zijn prijs.

kbender 18-07-2016

Topqualiteit van een Topmerk!

Goede voorgeprogrammeerde programma's
Bedieningsgemak
Mooi design
Goede oven met veel mogelijkheden
Gemakkelijk te reinigen

Freddy 14-07-2016

Goede, en vooral mooie functionerende oven.

De oven doet wat hij aangeeft en is snel warm, en mede door het mooie design en de eenvoudige bediening ben ik erg blij met dit product.
De oven is bij het gebruik maken van de assist functie eenvoudig te bedienen en is bijna kinderspel.

maarten 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch combioven

Erg tevreden met dit product design ziet er super uit en er zitten erg veel functies op deze combi oven. Ben er tot nu toe erg blij mee.

jos17 22-06-2016

zeer goed vind ik deze oven

Ik heb een open keuken en deze combioven is zeer stil ge hoord de oven amper zodat en hem op kan gebruiken al je gasten hept

Kees 16-06-2016

Schitterende inbouwoven die aan alle eisen voldoet

Omdat we met vakantie waren, de oven gisteren in gebruik genomen.Resultaat gisteren en vandaag perfect. Het is wel even zoeken hoe alles werkt want in vergelijking met onze oude Bosch oven (20 jaar) is er in deze tijd heel veel veranderd. Het is een beetje puzzelen met de gebruiksaanwijzing maar het gaat best wel.

Ilse 10-06-2016

Perfect

Ik heb nog niet alles geprobeerd, wat veel mogelijkheden zitten er op. Het is even wennen maar als de tijd neemt om het menu door te nemen, dan volgt alles vanzelf. Hij ziet er schitterend uit, van buiten en ook van binnen. Heb meteen een tweede combi rooster erbij besteld, handig voor 2 pizza's.
De oven is enorm snel op temperatuur. Ik ben er erg blij mee.

Kaassie 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik met veel mogelijkheden

Intuïtieve ring werkt goed. Veel mogelijkheden en het spreekt eigenlijk allemaal voor zich. Helaas bleek na installatie de (led) verlichting niet te werken. Dit is 3 dagen later door bosch keurig vervangen onder garantie uiteraard. Volgens de monteur komt dit niet vaak voor en zou led-verlichting normaal gesproken niet stuk mogen gaan. Tevens heeft de monteur toch de Intuïtieve ring nog even los gehaald (makkelijk zelf te doen, zie omschrijving in het boekje) omdat ie toch wat zwaar liep vond hij. Na deze goed schoongemaakt te hebben loopt ie nu lichter. Al met al een mooi apparaat met een strak design. Ook de gerechten komen mooi egaal bruin en niet onbelangrijk goed gegaard uit de oven. Aangezien we de oven nu een paar dagen hebben kan ik niks vermelden over duurzaamheid.

Hilbert52 19-03-2016

Mooi en goed

ERg mooie uitvoering en werkt uitstekend. Goed en duidelijke handleiding met aanwijzingen voor receopten etc.

AvanVeen 16-08-2015

Goede, degelijke oven

De oven is snel op temperatuur. zeer eenvoudige bediening. Ook aan veiligheid is gedacht. Display geeft netjes aan dat de oven heet is dmv rode kleurengloed. Buitenkant blijft op kamertemperatuur, ondanks dat de oven heet is. Bakresultaten tot nu toe ook goed. Pizza's, bladerdeeghapjes perfect resultaat. Magnetron doet wat het moet doen. Tot nu toe twee weken in bedrijf. erg tevreden.