Neff CFT 1848 N MC

• Inhoud 25 liter
  • Vermogen 900 watt
  • Draaiplateau (diameter) 31,50 cm
AEG MSB2547D-M

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Elna 28-12-2016

Fijn apparaat

Wij hebben deze combi- stoomoven nu een half jaar. We hadden eerst een Atag gekocht bij onze nieuwe keuken maar hier was de service erg slecht, we moesten 6 weken wachten tot er een monteur kwam. Aangezien we al een Neff Inductieplaat hadden en daar de service perfect was mochten we nadat de Atag 3 x stuk was geweest beslissen om een ander apparaat aan te schaffen. Dat werd deze Neff stoomoven. Een geweldig fijn apparaat, ik bak er brood in, gebak, vlees met de kernthermometer (een aanrader!) ik stoom er de heerlijkste groenten mee. Soms werkt het display niet en we hadden daar een monteur voor laten komen. Maar we zijn er pas achter gekomen dat dat gebeurt als we vergeten het water uit de watertank te gieten na gebruik. Dan wordt het waarschijnlijk te vochtig achter het display. Even laten drogen en dan werkt het weer. Maar dat is echt het enige minpuntje...
Oorspronkelijk gepost op Neff

Ruben 22-07-2016 Product half jaar in bezit

Een absolute AFRADER

Sinds de aanschaf van deze oven (februari 2016) is het bedieningspaneel al 3x vervangen geweest en is de oven al 2x aan de computer gehangen voor een software update. Wij hebben voor al deze bezoeken al een week aan vrije dagen op moeten nemen om de monteur te kunnen ontvangen!

Momenteel loopt de oven nog steeds met enige regelmaat vast en is de enige oplossing de stekker er in en er uit te trekken. Als reactie van Neff krijgen wij te horen dat wij maar moeten wachten op een nieuwe software update welke hopenlijk deze fout zal oplossen.

Kortom wij zijn bijzonder ontevreden over dit product en de oplossingsgerichtheid van Neff.

Jakobs 09-11-2015

Heerlijk complete oven!

Product een week geleden ontvangen, en al erg veel gebruikt. Het stomen van aardappelen en groenten gaat super, de kinderen hebben nog nooit zo graag groenten gegeten. Ook 2 pizza's tegelijk bakken is een fluitje van een cent. Nog lang niet alle mogelijkheden ontdekt, maar tot nu toe erg blij!
Oorspronkelijk gepost op Neff