Pelgrim MAG694RVS - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
47 liter
Magnetron

6,7

Jasper 29-04-2016 Product jaar of meer in bezit

niet kopen

Nu 1,5 jaar in ons bezit. We wachten nu op de 4de reparatie afspraak. Altijd 3 weken wachten en steeds dezelfde klacht. Display defect waarschijnlijk door warmte. Ook de frontjes van de keukenlastjes haan.in rook op. Pelgrim/Atag is niet thuis bij service. Gewoon een maandagmorgen oven gekocht. Pelgrim verkoopt maar levert geen service!

Anoniem 20-12-2013 Product paar dagen in bezit

2,5
Net de combi-oven ingebouwd. En gelijk appelflappen gebakken als eerste gebruik (half uur op 200 graden). Nadat de oven minder dan een uur heeft aangestaan zijn de omringende frontjes (lade en apothekerskastje) beginnen te smelten (fineer laat los en krimpt). Meteen daarna met Pelgrim gebeld. Hun advies: laat de Pelgrim-monteur komen, die checkt of het apparaat goed werkt (hun norm). Mocht dat zo zijn, dan zijn de kosten voor u! De voorrijkosten zijn 61,50, per 10 minuten: 13,60 (voor het voorverwarmen ben je dus al 25 euro kwijt). Kortom je bent al 100 euro lichter om de monteur te laten zeggen dat het apparaat volgens Pelgrim werkt. Het zal in dat geval aan de keukenkastjes liggen..... Dat die de afgelopen 10 jaar nergens last van hebben gehad met een andere combi-oven er in vind ik zelf opvallend!

hott 04-10-2013 Product paar dagen in bezit

Gisteren bij een plaatselijk keukenbedrijf als openingsaanbieding gekocht en direct meegenomen voor €499,-.
Werkt goed, is stil en zeer makkelijk in te stellen. Nadruk ligt op de oven.
Lekker veel ruimte 42 liter en vierkant van binnen.
Vorige was een Siemens waarvan alleen het magnetron gedeelte nog deed, was aan vervanging toe.
Inbouwmaat is standaard dus je schuift hem er zo in. Is alleen stuk zwaarder dan de Siemens.
Je kunt dezelfde ook als Atag krijgen. Pelgrim en Atag laten deze combi door Samsung maken, dus het is eigenlijk een Samsung (type: FQ315S002/BWT). Zelfs de knoppen zitt
Handleidingen zijn in meerdere talen meegeleverd en duidelijk van opzet.
Zelfs het originele Samsung boekje (in het Engels) betreffende de veiligheidszaken zit erbij.
Kan niet anders zeggen dan dat deze combi goed bevalt.

pblom1972 18-06-2013 Product maand in bezit

Prima magnetron hoop er veel plezier van hebben. Je moet zeker de gebruiksaanwijzing lezen om het apparaat goed te begrijpen en te bedienen. Maar als je dat eenmaal een paar keer hebt gedaan is de bediening vrij eenvoudig. Alleen de tijdsaanduiding van de oven gaat in uren ipv minuten dus daar moet je goed naar kijken. Verder zijn er een hoop mogelijkheden die nog niet ontdekt zijn maar die ik in de toekomst zeker zal gaan uitproberen.

wouterF 29-04-2013 Product jaar of meer in bezit

3,5
Het is een aardig apparaat en voor een magnetron i.c.m. oven goed qua grootte en functies. Na 3 jaar en 3 maanden in 2-persoons huishouden in gebruik echter is de onze volledig (zowel magnetron als oven) ingestort en compleet afgeschreven. Onduidelijk wat reparatie gaat kosten, maar met voorrijkosten, E 14,- per 10 minuten en nog onderdelen gaat dat duur worden. De winkel Nijhof in Baarn wil ook geen gedeeltelijke coulance op reparatie betalen. Nooit meer een Pelgrim of Atag.

FerryDH 09-11-2012 Product paar dagen in bezit

Combi-oven zojuist geplaatst. Het is een lekkere ruime oven met veel mogelijkheden. Het voorverwarmen gaat lekker snel binnen enkele minuten op 200 graden. Hij is lekker stil en ok het afkoelen duurt slechts enkele minuten. Echt heel blij blij mee! Zeker voor deze prijs gewoon een goede degelijke oven.

fambiemans 27-09-2012 Product paar weken in bezit

onze vorige combi oven/magnetron was na 12 jaar aan haar eind. via kieskeurig terecht gekomen bij deze 47 liter pelgrim. pluspunt is dat de bediening aan de bovenkant zt, waardoor je een breede ovenschaal of twee kleine tegelijkertijd erin kwijt kunt. de bediening is eenvoudig, hoewel ook hier geldt dat je de gebruiksaanwijzing het beste een keer goed doorleest. daarin staat oa ook dat de witte bakplaat bij de magnetron functie hoort en niet het rooster. ons testgerecht hele kip met combi is goed gelukt. In drie kwartier een heerlijk bruine kip! Deze oven is wat ons betreft een uitstekende keuze qua prijs/kwaliteit.

bernd schuster 20-06-2012 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk te bedienen en met vele mogelijkheden.
Oven werkt erg goed en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.
Duurzaamheid is eigenlijk nog nvt want we hebben hem nog maar 2 weken.