ETNA CM244ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244ZT op Kieskeurig.be.

8,9

Hielco 14-11-2020

Wat een verademing...

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron aangeschaft ter vervanging van een, slechts 4 jaar oude, Siemens. Wat een ellende heb ik daar mee gehad. Was nu voor de derde keer defect en warmde helemaal niet meer op. Mijn verlies maar genomen en gekozen voor vervangen voor deze Edna. Wat een verademing. Gewoon eenvoudig én goed! Doet wat hij doen moet. Oven warmt echt super snel op. Bediening is intuïtief, maar altijd even wennen in het begin. Omdat de magnetron altijd op 1 minuut start hebben we bewust voor dit model gekozen omdat je met de draaiknoppen veel sneller kunt corrigeren naar bijv 20 seconden voor ontdooien dan met digitale knoppen. De eerste taarten en ovenschotels zijn er fantastisch uit gekomen. 2 zware ovenschotels tegelijk (met extra/hoog rooster dat ik zelf nog had; zit er niet bij) is wel wat te zwaar voor het draaiplateau waardoor deze niet meer draait. Toch was alles gelijkmatig gaar/gekleurd.
Ik ben er echt blij mee. Geen kromme tenen meer of het gerecht wel gaar of de pizza wel bruin wordt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• super snel opgewarmde oven
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Hielko,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.
Veel kook en bak-plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

ep 10-09-2020

mooie combi magnetron handleiding wel goed doorlezen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

makkelijke installatie. Voor gebruik wel eerste de handleiding lezen. Er zitten heel veel instellingsmogelijkheden in het bedieningspaneel.
Handleiding is duidelijk. Jammer dat er geen bakplaat standaard wordt meegeleverd.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • makkelijke installatie

Minpunten

• standaard geen bakplaat meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste ep,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. De CM244ZT heeft zeker veel mogelijkheden; maar liefst 13 automatische programma’s, 5 magnetronstanden met snelstart, 2 ontdooiprogramma’s en 4 combinatiestanden. Hierdoor is het apparaat van alle gemakken voorzien.
Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier.

Ang 23-08-2020

Prima combi magnetron!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Wij hebben deze oven aangeschaft, omdat de vorige oven kapot was. We zijn enorm tevreden over deze combi magnetron van Etna! Hij is super makkelijk te hanteren en er zitten genoeg opties op!!

• Makkelijk schoonmaken

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste Ang,

Wat een enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet. Heel veel kook- en bakplezier.

Maaike 24-04-2020

Mooie functionele combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Het is een mooie combimagnetron met veel opties voor de hobbykok. De bediening is makkelijk en intuitief. Verwarmd snel voor en verhit de maaltijden gelijkmatig in zowel mognetron- als ovenfuncties!

• Makkelijke bediening
  • Verwarmd snel voor

Minpunten

• Lampje binnenin is niet heel fel

Officiele reactie van Atag 28-04-2020

Beste Maaike, bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat deze combi-magnetron zo naar wens is. Veel kook- en bak plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Hans Smorenburg 16-03-2020

Goede en goedkope combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Goede prijs en kwalitatief goed. deze ter vervanging van een eerder zelfde model. gemakkelijk en duidelijk in gebruik.
zou deze zeker aan bevelen.

Officiele reactie van Atag 17-03-2020

Beste Hans,

Wat leuk om te lezen dat je weer voor een ETNA combi-magnetron hebt gekozen en je zo tevreden bent over de CM244ZT. Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee. Heel veel plezier met je aankoop!

F. Vroonen 26-11-2019

Mooie inbouw magnetron, voldoet aan alle eisen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Opgegeven inbouwmaten zijn heel precies en aansluiting verliep zonder problemen. Prima handleiding! levering verliep prima.

Officiele reactie van Atag 27-11-2019

Beste heer/mevrouw Vroonen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Veel plezier van deze combi-magnetron
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Peter 19-11-2019

makkelijk, eenvoud en compleet

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Goede combi met meer dan voldoende mogelijkheden. Werkt erg eenvoudig, bediening soepel.
Verschillende programma's gebruikt. Werkt perfect. Mooi dat de combi ook vrij geruisloos is

Pluspunten

• design
  • eenvoud van bediening
  • goed in wat hij moet doen

Officiele reactie van Atag 20-11-2019

Beste Peter, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat de combi-magnetron perfect werkt. Veel plezier met uw aankoop. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Veer 07-09-2019

Handige en prachtige combi oven

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combi-oven is fantastisch! Wij hadden een ouder model en na jaren trouwe dienst en flink gebruik (2 kleine kinderen) was deze stuk. Wij switchen veel tussen magnetron en de oven. Even hapjes voor de kleintjes opwarmen is zo gebeurd. De sneltoets is heel handig en je kan snel de tijd aanpassen als t iets eerder klaar moet zijn of juist langer nodig is. Sowieso zijn de knopjes makkelijk en snel te leren te gebruiken. Wij hadden de glazen bakplaat met rooster nog van de vorige oven dus konden we zo overzetten. Als je dat niet hebt, zou ik ze los erbij aanschaffen. Het rooster van de ronde magnetronplaat is klein en daar kan je niet grote schalen op kwijt namelijk. Dan is een bakplaat/schaal handiger. Wij hebben gekozen voor een volledig zwarte. Het spiegelt wel een beetje maar staat prachtig in onze keuken.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Snelle magnetron toetsen
  • Snel switchen magnetron en oven

Minpunten

• Glazen bakplaat en rooster apart aanschaffen

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Beste Veer,
Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met deze combi-oven van ETNA. We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice