ETNA CM244ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244ZT op Kieskeurig.be.

F. Vroonen 26-11-2019

Mooie inbouw magnetron, voldoet aan alle eisen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Opgegeven inbouwmaten zijn heel precies en aansluiting verliep zonder problemen. Prima handleiding! levering verliep prima.

Officiele reactie van Atag 27-11-2019

Beste heer/mevrouw Vroonen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Veel plezier van deze combi-magnetron
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Peter 19-11-2019

makkelijk, eenvoud en compleet

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Goede combi met meer dan voldoende mogelijkheden. Werkt erg eenvoudig, bediening soepel.
Verschillende programma's gebruikt. Werkt perfect. Mooi dat de combi ook vrij geruisloos is

Pluspunten

• design
  • eenvoud van bediening
  • goed in wat hij moet doen

Officiele reactie van Atag 20-11-2019

Beste Peter, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat de combi-magnetron perfect werkt. Veel plezier met uw aankoop. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Veer 07-09-2019

Handige en prachtige combi oven

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combi-oven is fantastisch! Wij hadden een ouder model en na jaren trouwe dienst en flink gebruik (2 kleine kinderen) was deze stuk. Wij switchen veel tussen magnetron en de oven. Even hapjes voor de kleintjes opwarmen is zo gebeurd. De sneltoets is heel handig en je kan snel de tijd aanpassen als t iets eerder klaar moet zijn of juist langer nodig is. Sowieso zijn de knopjes makkelijk en snel te leren te gebruiken. Wij hadden de glazen bakplaat met rooster nog van de vorige oven dus konden we zo overzetten. Als je dat niet hebt, zou ik ze los erbij aanschaffen. Het rooster van de ronde magnetronplaat is klein en daar kan je niet grote schalen op kwijt namelijk. Dan is een bakplaat/schaal handiger. Wij hebben gekozen voor een volledig zwarte. Het spiegelt wel een beetje maar staat prachtig in onze keuken.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Snelle magnetron toetsen
  • Snel switchen magnetron en oven

Minpunten

• Glazen bakplaat en rooster apart aanschaffen

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Beste Veer,
Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met deze combi-oven van ETNA. We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice