Siemens KI24RV21FF

Inhoud koelruimte
221 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RV21FF op Kieskeurig.be.

Elwin alblas 03-06-2015
  • Product maand in bezit

Een prima koelkast en van alle gemakken voorzien die je mag verwachten van een koelkast. Het doet wat het moet doen en is ruim van inhoud.

b.simons 02-02-2019

Ruime inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Zeer ruime, overzichtelijke koelkast. Heldere verlichting. Handig flessenrek. De vakken in de deur zijn dan wel niet verstelbaar in hoogte maar pakken melk, pudding of yoghurt passen er wél in. Het onderste flessenvak in de deur is hoog genoeg voor 1,5 liter flessen, daarnaast heb je ook nog een flessenrek voor 4 flessen.
Tot nu toe zeer tevreden.
Onze vorige vergelijkbare Siemens inbouwkoelkast hebben we 20 jaar gehad en hebben we weggedaan omdat het bevestigingssysteem van de deur versleten was.
Maar dat mag ook wel na 20 jaar intensief gebruik.

Pluspunten

• ruimte, helderheid, overzichtelijk

Franky076 03-12-2018

Zeer ruime koelkast.

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Op 22 oktober 2018 is onze nieuwe keuken geïnstalleerd, met daarbij ook onze nieuwe koelkast. Een verademing zo'n grote koelkast. Koelkast is ook lekker geruisloos.

HannieenKees 02-08-2018

Ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

in een nieuwe keuken een nieuwe koelkast. Ruim en een prettige indeling.
Een groot min punt vind ik het eier-rekje. Heel iel en maar voor 7 eieren. Een aanfluiting voor zo'n mooie koelkast.

Titia 10-12-2017

Gewoon een prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Deze kolekast voldoet aan de verwachtingen: koelt goed, zo goed zelfs dat ik hem een beetje minder hard koelen heb ingesteld, biedt genoeg ruimte en is handig ingedeeld. Persoonlijk gebruiken wij nagenoeg geen flessen, dus het flessenrek hebben we vervangen door een extra glazen plataeu.

Onky1989 29-10-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

ideale koelkast voor mensen die veel in hun koelkast willen bewaren.
Extra opbergmogelijkheden voor flessen

elsd 02-07-2017

goeie koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Goeie koelkast qua koelen, indeling.
Een groot minpunt: scharnieren draaien de deur kapot.
Dus deur gaat afhangen en sluit niet meer goed

Ron E. 27-06-2017

Ruime stille Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Een ruime stille koelkast die uitstekend werkt, wordt geleverd met een duidelijke inbouw instructie zodat dit heel goed zelf te doen is. Makkelijke indeling een groot plus is het flessenrek hierdoor kan men 4 flessen extra koelen buiten het deur vak. het geheel is zoals men van Siemens mag verwachten compleet, strak en netjes afgewerkt met degelijke materialen.

Pluspunten

• Indeling
  • Still
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• nog niet gevonden

john 12-05-2017

fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

net de kleine met vriezer eruit gedaan en deze terug. Helemaal blij, wat een ruimte, stil en voelt ruim aan.

Vos 18-06-2016

Gebruiksvriendelijke koeler

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

De koeler is mooi ruim en overzichtelijk, voorzien van een handige flessenrek en voldoende opbergruimte in de deur. Koelt prima en gemakkelijk schoon te houden. De groentela mag voorzien worden van een grotere inkeping van het handvat

Annette Hercules 16-05-2016

Goede inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Goede inbouwkoelkast; makkelijk zelf te monteren, schappen zelf handig in te delen, heel fijn in het gebruik door de grote ruimte waardoor je veel kwijt kunt in de koelkast.

Corien24 13-04-2016

goede koelkast voor weinig geld

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

heb deze koelkast vorige week gekocht ben er super tevreden mee. 2 minpuntjes anders vijf sterren!

1: deurschappen zijn niet te verstellen
2: deurschappen zijn vrij laag waardoor er spulletjes snel uitvallen bijv flesje boter om te bakken.

KI24RV21FF 25-11-2015

Prima koelkast. Flessenrek is super handig. Alleen heb je maar een vak in de deur waar flessen rechtop in passen.

Alex1972 22-10-2015

Mooie, energiezuinige koelkast. Indeling is goed. Helaas iets minder ruim dan onze vorige koelkast, maar dat was geen inbouw.
Ik mis alleen een alarmsignaal als de deur open staat.

Floris 1234 22-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima stille koelkast. De indeling in de deur is niet ideaal. op het tweede niveau passen net geen flessen of pakken melk/yoghurt. De niveaus in de deur zijn ook niet aan te passen. Het eerste niveau zit bij ons al heel snel vol, terwijl in de rest van de deur nog veel lege plekken zijn (maar dus met te weinig beschikbare hoogte).

Bikespike 15-06-2015

Mooie ruime koelkast, gemaakt van degelijke materialen. Voorzien van mooi flessenrek waardoor de wijnflessen stabiel blijven liggen.

vdbeek63 11-06-2015
  • Product maand in bezit

Goed in te bouwen koelkast. Werkt goed, is makkelijk fijn in te delen en voldoende groot. Houdt alles lekker koel.

Anne Willemse 31-05-2015

Jammer dat de schapjes in de deuropening bepaald zijn en je niet zelf de afstand in hoogte tussen de schapjes kunt bepalen. Nu is de hoogte te laag om aanmaak en/of een pak melk/vla in de deurschapjes te zetten. Alleen de onderste schap is hiervoor geschikt.

Ron_1981 25-03-2015

Mooie indeling, vooral het wijnrek is mooi en functioneel. Veel ruimte om zaken in weg te pakken. Zeer tevreden

Johan-63 22-02-2015
  • Product maand in bezit

De koelkast heeft een mooie en degelijk uitstraling. De indeling is goed. Heeft voldoende opberg mogelijkheden en is heel erg ruim. Koelkast is nu 2 maanden in ons bezit.