Siemens KI24RV21FF - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Elwin alblas 03-06-2015 Product maand in bezit

Een prima koelkast en van alle gemakken voorzien die je mag verwachten van een koelkast. Het doet wat het moet doen en is ruim van inhoud.

elsd 02-07-2017

goeie koelkast

Goeie koelkast qua koelen, indeling.
Een groot minpunt: scharnieren draaien de deur kapot.
Dus deur gaat afhangen en sluit niet meer goed
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Ron E. 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime stille Koelkast

Een ruime stille koelkast die uitstekend werkt, wordt geleverd met een duidelijke inbouw instructie zodat dit heel goed zelf te doen is. Makkelijke indeling een groot plus is het flessenrek hierdoor kan men 4 flessen extra koelen buiten het deur vak. het geheel is zoals men van Siemens mag verwachten compleet, strak en netjes afgewerkt met degelijke materialen.

Pluspunten

• Indeling
  • Still
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• nog niet gevonden

john 12-05-2017 Product paar weken in bezit

fijne koelkast

net de kleine met vriezer eruit gedaan en deze terug. Helemaal blij, wat een ruimte, stil en voelt ruim aan.

Vos 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke koeler

De koeler is mooi ruim en overzichtelijk, voorzien van een handige flessenrek en voldoende opbergruimte in de deur. Koelt prima en gemakkelijk schoon te houden. De groentela mag voorzien worden van een grotere inkeping van het handvat

Annette Hercules 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede inbouwkoelkast

Goede inbouwkoelkast; makkelijk zelf te monteren, schappen zelf handig in te delen, heel fijn in het gebruik door de grote ruimte waardoor je veel kwijt kunt in de koelkast.

Corien24 13-04-2016

goede koelkast voor weinig geld

heb deze koelkast vorige week gekocht ben er super tevreden mee. 2 minpuntjes anders vijf sterren!

1: deurschappen zijn niet te verstellen
2: deurschappen zijn vrij laag waardoor er spulletjes snel uitvallen bijv flesje boter om te bakken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

KI24RV21FF 25-11-2015 Product paar weken in bezit

Prima koelkast. Flessenrek is super handig. Alleen heb je maar een vak in de deur waar flessen rechtop in passen.

Alex1972 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, energiezuinige koelkast. Indeling is goed. Helaas iets minder ruim dan onze vorige koelkast, maar dat was geen inbouw.
Ik mis alleen een alarmsignaal als de deur open staat.

Floris 1234 22-06-2015 Product kwartaal in bezit

Prima stille koelkast. De indeling in de deur is niet ideaal. op het tweede niveau passen net geen flessen of pakken melk/yoghurt. De niveaus in de deur zijn ook niet aan te passen. Het eerste niveau zit bij ons al heel snel vol, terwijl in de rest van de deur nog veel lege plekken zijn (maar dus met te weinig beschikbare hoogte).

Bikespike 15-06-2015 Product paar weken in bezit

Mooie ruime koelkast, gemaakt van degelijke materialen. Voorzien van mooi flessenrek waardoor de wijnflessen stabiel blijven liggen.

vdbeek63 11-06-2015 Product maand in bezit

Goed in te bouwen koelkast. Werkt goed, is makkelijk fijn in te delen en voldoende groot. Houdt alles lekker koel.

Anne Willemse 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Jammer dat de schapjes in de deuropening bepaald zijn en je niet zelf de afstand in hoogte tussen de schapjes kunt bepalen. Nu is de hoogte te laag om aanmaak en/of een pak melk/vla in de deurschapjes te zetten. Alleen de onderste schap is hiervoor geschikt.

Ron_1981 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie indeling, vooral het wijnrek is mooi en functioneel. Veel ruimte om zaken in weg te pakken. Zeer tevreden

Johan-63 22-02-2015 Product maand in bezit

De koelkast heeft een mooie en degelijk uitstraling. De indeling is goed. Heeft voldoende opberg mogelijkheden en is heel erg ruim. Koelkast is nu 2 maanden in ons bezit.

Inge00000000000 28-01-2015 Product half jaar in bezit

Uit de rekjes van de deur vallen potjes makkelijk uit. Was handiger geweest als de rand hoger zou zijn.

Hennie pouwels 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Mooie ruime koelkast met prima indeling in de deur .
Het rek voor de flessen zag ik liever plaat zodat hier bier rechtop in kan.
Nu kun je niet zoveel flessen er in plaatsen.