Siemens KI38LA65 - Reviews

A++
Inhoud koelruimte (netto)
244 liter

M en M 06-08-2013 Product paar weken in bezit

Een van de grootste koelkasten met ingebouwd vriesvak. Het enige nadeel vinden wij de ontzettend onpraktische inrichting. Vooral hoge verpakkingen zoals frisdrankflessen kan je nauwelijks kwijt. Ook de instelmogelijkheden van de legplanken is erg beperkt. Alle flesjes die iets hoger zijn staan nu bijvoorbeeld in de onderste groentela. Daarnaast hebben wij een aantal legplanken uit de deur gehaald zodat er toch wat pakken sap in de deur kunnen staan.

Ook qua geluid is de koelkast aanwezig, maar alleen als je erop let en verder niet echt hinderlijk.

Verder geen problemen met openen, zelfs mijn dochter van 3 krijgt 'm open!

Afrit17 21-06-2012 Product paar dagen in bezit

6,7
Sinds een paar dag in het bezit van deze koelkast. Fantastische indeling en wat een ruimte. Vooralsnog zit er een ontzettend groot nadeel aan: hij is niet te openen door onze kinderen en ook niet met 1 hand door mijn vriendin. De deur zit zo vast dicht dat je je schrap moet zetten om de deur te openen. Het lijkt wel of hij vacuum zuigt zodra de deur dicht is. We hebben al contact gehad met de leverancier en die zij het eerst eens een paar dagen aan te kijken... Dat doen we dan maar... Hopelijk gaat het dan beter anders slaat ons enthousiasme om in een hoop frustratie om een niet goedkope koelkast. Zijn we niet gewend van Siemens.