Siemens KI24RV52

Inhoud koelruimte
221 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RV52 op Kieskeurig.be.

Peter 06-11-2019

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Prima koelkast, geen klachten en lekker ruim [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roelf 21-10-2019

Goede ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Zeer ruime koelkast. Weinig/laag energie verbruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

petra peters 08-10-2019

glazen platen

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

ik heb deze koelkast gekocht omdat hij lekker groot is en omdat er glazen platen in zitten dat is namelijk makkelijker schoonmaken dan roosters. ik heb deze koelkast met een hele keuken gekocht en nog 4 andere apparaten van siemens dus krijg ik ook nog eens 5 jaar garantie en korting op de keuken. wat wil je nog meer

Pluspunten

• glazen platen
  • extra korting
  • extra garantie

Minpunten

• niet heel diep

Evelien Jorna 30-09-2019

koelkast: overzichtelijk en handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Overzichtelijk en ruim. Handige indeling met veel variatie voor verschillende artikelen.
Ik houd van helder en dat is deze koelkast. De koeling werkt zuinig; dat is voor ons ook een pré.

Ann 29-09-2019

grote koelkast - makkelijke indeling

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Ik heb de grote koelkast gekozen voor de makkelijke indeling, de groentenla is wat kleiner dan ik hoopte...de deurvakken daartegen zijn heel fijn en sterk, er valt heen pot of tubefles uit.

Pluspunten

• overzichtelijke indeling

Minpunten

• kleine groentenla

nic 06-08-2018

Groot, veel plek

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Grote koelkast met handige flessenhouder, zodat je flessen niet door de hele koeling gaan. Wel heb ik last van wat vocht in de koeling, meer dan normaal. Hier is nog iemand naar aan het kijken. Hij doet in ieder geval wat hij moet doen!

Pluspunten

• ruimte
  • flessenhouder

Minpunten

• meer vocht

Marisca 01-06-2018

ruimte

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Deze koelkast heeft ruimte, na een jaar van gebruik is dat nog steeds erg prettig. Enig verbeterpuntje is dat de koude-regelaar van cijfers voorzien kan worden zodat je ziet hoe koud hij staat. Doordat hij zo goed koelt zijn we een tijd aan het zoeken geweest wat nu de koudste kant was.

mieke 20-01-2018

koelkast met veel 'planken' glasplaten.

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

het is een mooie grote koelkast waar je genoeg in kwijt kan. wel zitten er veel glasplaten bij waardoor je de indeling wat onhandig maakt. Zelf heb ik er een glasplaat uitgehaald waardoor de melkpakken/vla/yoghurtpakken iets handiger in de koelkast op te bergen zijn. de glasplaat heb ik netjes weggeborgen dus wanneer er een keer iets sneuvelt heb ik nog wat achter de hand. wel is er een iets te lage rand in de deur waardoor je niet al te hoge dingen in de deur kan zetten want bij het te snel open doen valt er nog wel iets uit. lage producten passen prima!!!

Jicky1959 02-10-2017

gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

in onze nieuwe keuken is de Siemens inbouwkoelkast een van de apparaten die geplaatst zijn. De koelkast voldoet prima, heeft een goed formaat en heel prettig is het aantal glazen platen, zo is de kast voor een ieder goed in te richten.

IsabelB 03-08-2017

Kenmerken

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Ruime overzichtelijke koelkast. Ik vind het enige minpuntje dat er in de deur alleen onderin mogelijkheid is om frisdrankflessen neer te zetten.

Annemariekenr1 27-06-2017

mooie ruime SIEMENS koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

en geruisloos dat is wat me echt gelukkig maakt aan deze Siemens koelkast, mijn vorige koelkast van een ander merk zoemde zacht.

LuukP 15-06-2017

Goede keolkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Mis wat kleine dingen zoals 2e eierrek, een extra rek in de deur (nu wat veel ruimte tussen de rekken).

Dennis F 31-05-2017

Fijne ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

De koelkast is ruim en daardoor voorzien van goed bruikbare ruimtes waarin ook grotere producten gemakkelijk kunnen staan. Verder is het apparaat in vergelijking met onze oude koelkast vrij geruisloos.

Lian 04-01-2017

grote koelkast met fijn flessenrek

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Deze koelkast is erg ruim. In de deur heb je voldoende plaats om flessen en pakken op te bergen. Het flessenrek dat erbij geleverd wordt, vinden wij erg prettig, omdat flessen zo niet steeds rollen en er naast de flessen nog plaats is voor andere dingen die in de koelkast moeten. De groentelade is groot, waardoor je er veel fruit en groente in kwijt kunt. Kortom een hele fijne koelkast.

Pluspunten

• grote groentelade
  • flessenrek
  • ruime koelkast

Minpunten

• n.v.t.

José Derksen 10-12-2016

Lekker ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Wij vinden dit een fijne ruime en goed in te delen koelkast. Daarnaast is hij ook nog super energie zuinig.

van den Hoogen 29-11-2016

heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

voor ons heeft de doorslag de ruimte gegeven van deze koelkast. ook is de indelingsmogelijkheden behoorlijk zodat alles gestructureerd in de koeler geplaatst kan worden

Pluspunten

• groot
  • indelingvrijheid

Kim Morsman 11-09-2016

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Mooie grote koelkast met veel legplanken en zijvakjes. Groentebak onderin. Geen vriesvak aanwezig. Kortom je kunt mooi alles erin kwijt.

dinie muller 05-09-2016
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Deze koelkast voldoet aan alle eisen die ik aan een koelkast stel.
Het geluid van aanslaan is minimaal,alles is goed schoon te maken de indeling van de deur en leggers zijn goed verstelbaar.

Corry Ponstein 06-07-2016

Een topper

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Wij zijn zeer tevreden over deze fraaie koelkast. Biedt veel ruimte, is energiezuinig en functioneert prima

Jacob 18-06-2016
  • Product maand in bezit

Siemens KI24RV52

Koelkast laten inbouwen
er zit mooi licht in deur draait lekker soepel en houd alles mooi op temperatuur alles wat je er van verwachtenmag