Bosch KUR15A65 - Reviews

tafelmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
138 liter

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,8

Erwin 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk en fluisterstil

Gekozen om overzichtelijkheid en vooral de zelfsluitende deur is ideaal. De groentelade met daarboven een extra lade voor bv. vleeswaren is handig.

Heuvel 03-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Onefficiënt ingedeeld, lastig schoonmaken,goedkoop afgewerkt

Deze ijskast waarin rechts bovenin het nr. KUR 15A65 vermeld staat vind ik ronduit een miskoop! Ik herken hetgeen in de reviews staat dan ook helemaal niet. Er zit geen groentelade in, maar een verzonken plastic bak met lastige klep die er meteen afbrak na aankoop en waarin je groenten spontaan bevriezen. Een vleeslade zit er ook helemaal niet in. De binnenafwerking is goedkoop en de ijskast ziet er in het eerste jaar al uit alsof hij al 10 jaar oud is, de zgn. chromen afwerklijstjes zijn afgebladderd. Schoonmaken is een ramp, overal richels en scherpe kanten. De temperatuur is ongelijk verdeeld in de ijskast en veel spullen bevriezen spontaan. Ik heb nog een 2e veel oudere ijskast van een ander merk en die ziet er nog als nieuw uit. Dit is geen goede ijskast van Bosch. Ik beveel deze ijskast dan ook niemand aan!

Topper 05-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

handige dubbele lade

Fijne, goed werkende koelkast, waarbij de dubbele groente lade echt super handig is.
Heel veel opbergruimte in toch een betrekkelijk 'kleine' koelkast.

Pluspunten

• Compact
  • Werkt prima
  • Groente lade
  • Flessenrek

Jan Willem 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Voor de pantry in het kantoor hebben we deze handzame koelkast aangeschaft. De meubelmaker heeft hem 'op hoogte' ingebouwd, zodat je staand de gekoelde spulletje eruit kunt pakken. Een strakke en efficiënte indeling van binnen en een degelijk en stoer apparaat met klasse!

pvanratingen 27-09-2015

Eenvoudige goede koelkast

In eerste instantie vonden we het grote flessenvak in de deur niet handig.
Pas later ontdek je dat dit toch best handig is, ook het groentevak en de vleeslade zijn zeer goed bereikbaar.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl