Siemens KI38VX20

Inhoud koelruimte
217 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI38VX20 op Kieskeurig.be.

AdH 25-07-2019

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KI38VX20

Super stille en ruime koelkast! Ontzettend grote fruit lade en een super indeling.
De koelkast is zeer gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Ruim
  • Fruitlade

Jrie 12-06-2017

Ruim en Stil

Geschreven voor: Siemens KI38VX20

Goede koelkast, de koelkast heeft een grotere inhoud, vriezer is dan wel iets kleiner maar voldoende ruimte. Wel op letten dan de verhouding van de deuren ook anders is wanneer je de koelkast gaat vervangen.

Shahenaz 13-03-2017

goede praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI38VX20

Goede praktische koelkast, goede prijs-kwaliteitverhouding, energiezuinig apparaat, voldoende opbergruimte met aparte vakken. Ik vind het ideaal. Geen spijt van mijn aankoop.

JeaneMarie 26-09-2016

Perfecte koel- vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI38VX20

De koel-vrieskast voldoet precies aan mijn wensen. Bovendien makkelijk schoon te maken. De flessen passen mooi in het rek en het ziet er heel mooi uit.

Hatice 10-08-2016

Kan beter

Geschreven voor: Siemens KI38VX20

Het is opzich een hele simpele koelkast met eigenlijk geen extra's doet wat hij moet doen op een matige manier niet echt moderne eigentijdse ding.
Het condenseert veel heb erg last van of is aan get vriezen en als je op n lage stand zet vallen de druppels naar beneden, nee als ik t over mocht doen had ik een andere gekozen

Carola 18-06-2016

Koelvries combi

6,7
Vind het jammer dat het geen no frost is en vind het vriesgedeelte erg krap.
De koelvries combi heeft wel in het koelgedeelte genoeg ruimte.

Mark 29-09-2015

Erg fijne koelkast. Doet wat hij moet doen. Indeling is makkelijk en overzichtelijk en tevens is het apparaat ook milieuvriendelijk, verbruik is laag. Al met al een topapparaat

Mirandavd 02-06-2015

Mooie grote koel/vries combinatie. Veel praktische ruimte. Voor grote flessen ook ruimte genoeg. Dus voor een gezin een prima koelkast.

eseezen 30-05-2015

goede ruıme koelkast combinatie goede indeling extreem stil en energie zuınig. heel tevreden met deze aankoop.

Bulletje84 28-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Prima koelkast met genoeg ruimte. Het vriesgedeelte is ook prima maar had groter gemogen. Je hebt eigenlijk maar 1 grote la, de onderste is al veel kleiner. De pizzala is wel ideaal!