Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Inhoud koelruimte
301 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh op Kieskeurig.be.

Bertels 21-07-2019

Fijne koelkast met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Dit merk is en blijft het merk voor koel en vrieskasten. Ook bewust bij de nieuwe keuken gekozen voor een Liebherr koelkast ondanks dat overig apparatuur van een ander merk afkomstig is. Ook hele goede ervaring met de diepvries. Kwalitatief zeer goed. Goede indeling en alles voelt solide aan.

Pluspunten

• Bio fresh vakken
  • Indeling

Minpunten

Sjef 29-10-2019

Geweldige koelkast Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Geweldige koelkast. Groot en practisch in gebruik door zijn handige indeling. Door de 3 biofresh lade's heb is er voldoende ruimte voor groente/kaas/vlees te bewaren. Door de diverse handige oplossingen kan je ook kleine dingen goed en praktisch opbergen.

Pluspunten

• Ruim
  • Opbergmogelijkheden
  • Verlichting

Minpunten

• Nog niet gevonden

Esther 21-10-2019

Super Koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Lekker grote koelkast met apart 3 biofreshlades. degelijk en stevig materiaal geen plastic en makkelijke verdeellade voor alle losse rommeltjes! Koelt super!

Mogelijkheid om te verbeteren. 06-08-2019

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Na 1 dag ging de koelkast kapot, koelkast viel uit en display gaf niks meer aan.
Kan gebeuren. Heb een afspraak voor reparatie.
Echter toen men kwam had men het bewuste onderdeel niet bij zich.
Met de argumentatie "U moet eens weten hoeveel type er zijn"

Natuurlijk een onzin antwoord. Men wist welke koelkast ik had, dus gezien de storing had men het bewuste onderdeel meekunnen nemen. Het lag voor de hand dat het bewuste onderdeel defect zou zijn. Zo complex is een koelkast nu ook weer niet. Maar goed 3 dagen later was het apparaat gerepareerd.

Het is mijn derde Liebherr koelkast. 1ste was prima, tweede was minder glasplaathouder gingen los, koeling was niet denderend veel ijsvorming (waarschijnlijk sloot de deur niet meer goed). Hopelijk heeft deze weer de kwaliteit van de eerste. Afwachten

Officiele reactie van Liebherr 07-08-2019

Ik vind het vervelend om te lezen dat u de service zo heeft ervaren. Helaas is het voor onze monteurs onmogelijk om altijd alle juiste onderdelen bij zich te hebben, er zijn namelijk honderden verschillende soorten Liebherr apparaten waar zij service aan verlenen. Uiteraard zijn veel voorkomende onderdelen altijd voorhanden en proberen zij op basis van de klachtomschrijving de juiste onderdelen op voorhand mee te nemen. In het geval van deze klachtomschrijving kunnen er verschillende oorzaken zijn en bleek de uiteindelijke oorzaak minder voor de hand te liggen dan gedacht. Het vervangende onderdeel moest daarom achteraf besteld worden.

Goed om te lezen dat het probleem daarna naar wens hersteld is. Ik wens u nog jarenlang plezier van uw aanschaf.