Siemens KI24RV51 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
224 liter

jacobs 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

ruime koelkast

ruime koelkast. verschillende hoogtes van schappen en apart eierrek. mooie ruime groentelade. genoeg plateau's om spullen in te leggen.

Daryl 29-09-2015 Product maand in bezit

Mooie hoge koelkast waar je de meeste spullen in kwijt kunt. Weinig op aan te merken en doet zijn werk goed.

Niels 31-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Handig in gebruik, ruimte genoeg voor een gezin met 2 kleine kinderen.

Duurzaamheid is minder, nu - 4 jaar na aankoop - reeds de scharnieren defect.

Ideale gezins koelkast 07-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Perfecte formaat en ideale indeling.
We zijn een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen. En dit is de perfect koelkast voor ons gezin. Weggewerkt in de keuken tussen 4 andere Siemens producten is dit de ideale keuken opstelling.

I. van der Lelie 21-05-2015 Product maand in bezit

Deze Siemens koelkast is heel eenvoudig in gebruik, met een draaiknopje voor de thermostaat. De vakken zijn heel ruim en door de gladde en strakke afwerking heel gemakkelijk te reinigen. In de deur hadden wel iets meer vakken gekund.
De deursluiting en rubbers zijn degelijk. Evenals de bevestiging van de vakverdelers. Wel voorzichtig zijn met de doorzichtige hardkunstof groentebak en de kappen van de deurvakken.

dejongl11 18-04-2015 Product maand in bezit

Ruime koelkast met handige indeling. Indeling is ook naar wens aan te passen. Er zit ook goed licht in de koelkast

smulders1971 22-03-2015 Product maand in bezit

lekkere grote koelkast, is zelfs op stand 1 al heel koud. overzichtelijke indeling, maar ik zou 2 grote schappen hebben in de deur ipv 1 grote en 3 middelgrote voor het neerzetten van geopende yoghurt en frisdranken.

m de jongh 03-01-2015 Product paar weken in bezit

zeer confortabel in gebruik,makkelijk schoon te houden ,overzichtelijk,sluit goed ,koelt goed,kan veel in gekoelt worden,onmisbaar in mijn keuken!

IngBas 03-01-2015 Product paar weken in bezit

Eenvoudige installatie, makkelijk te bedienen, de indeling is geheel naar eigen wens in te vullen. Na een paar dagen opnieuw de koeling ingesteld en koelt nu voldoende. Jammer dat er geen temperatuur instelling beschikbaar is en alleen standen, maar dat geldt natuurlijk voor veel ijskasten

bali33 13-12-2014 Product paar weken in bezit

Perfecte koelkast, enegiezuinig, staat maar op stand 1 en is heel koel. ook hebben we bij de aanschaf gekeken naar de indeling. ook de groente en fruitbak heeft een perfecte inhoud.