Siemens KI40FP60

Inhoud koelruimte
257 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI40FP60 op Kieskeurig.be.

RenéD 28-05-2019

Lawaaierige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

We hebben deze nu 5 maanden in ons bezit. Het is een prima koelkast met voldoende ruimte. Met name het extra grote vriesvakje is prettig. De 0 graden koelboxen onderin voor fruit en groente werken erg goed. Let wel op dat niet alle groente en fruit goed tegen deze temperatuur kan. Groot nadeel is het lawaai van de motor en het feit dat deze niet af en toe maar bijna continue aan staat. Erg irritant aangezien wij een woonkeuken hebben. Dit noemen ze een iQ7 maar ik zou het de iQ2 noemen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Marianne 21-09-2018

Luxe koelkast

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

Handige ,mooie ,luxe koelkast. En belangrijk....energiezuinig. Ik heb eenzelfde gekocht die ik voorheen had,omdat ik deze praktisch en mooi van uitvoering vind. Alleen heb ik pech met de levensduur ( 7 jaar), de betreffende koelkast was niet meer te repareren. Duurzaamheid is naast energiezuinig ook dat de houdbaarheidsdatum reeel dient te zijn.

Lamango 21-05-2018

KI40FP60 KI40FP60 SIEMENS Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

Superfijn grote koel/vries kast. Door de geïntegreerde lades is er heel veel ruimte om op te slaan.
Koelkast heeft een hyper fresh systeem waardoor fruit, groente en overige producten lang goed blijven.

Pluspunten

• LED-verlichting
  • Ruimte

Tkonjer 30-11-2017

Praktisch, veelzijdig en voelt kwalitatief goed aa

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

Eigenlijk alleen maar pluspunten voor deze koelkast. We kregen deze ivm. niet leverbaarheid van onze bestelde koelkast en zijn er erg blij mee.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Gert-Jan 21-11-2017

Lekker groot

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

Vrieser, 0 graden fresh laden en koelkast in een!!! Duidelijke instalatie handleiding bijgevoegd. Wel even opletten koel motor zit aan onderzijde koelkast.

Guillermo Brachetta 03-12-2016

Wonderful, stylish fridge

Geschreven voor: Siemens KI40FP60

The capacity, effectivity, quality of materials, power of cooling, lighting... all is top class. In love with it!

Pluspunten

• Silent
  • Cooling
  • Aesthetics
  • Materials