Liebherr ICUS 3324

Inhoud koelruimte
194 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICUS 3324 op Kieskeurig.be.

7,6

Theo 05-01-2020

Spijt

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

In de koelkast is ijsvorming op de achterwand, waardoor groenten etc snel bederven, bij een koelkasttemperatuur van 5 of 6 graden. Na navraag bij Liebherr en bezoek van een monteur kregen we te horen dat dit normaal is. Verder maakt de koelkast Vrij langdurig een laag bromgeluid. Je krijgt standaard te weinig deurbakken en glasplaten geleverd, die moet je later bijbestellen. Ten slotje is de koelkast vrij donker van binnen als de deur geopend is. Voor een koelkast in deze prijscategorie valt hij erg tegen.

Minpunten

• IJsvorming achterin de koelkast
  • Bromgeluid

H.kleijn 26-12-2019

op advies hebben wij dit product gekocht bij Ree-zo

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

Erg goed product volgens Ree-zo Oosterbeek .het is 1van de beste koelkasten die wij konden kiezen ..

Hester 01-11-2019

Mooie ruime koel-vries combi

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

goede koel/vriescombi, met veel ruimte en goede overall koeling. In het begin wat last van brom, maar kundig opgelost door Liebherr.

Pluspunten

• koeling
  • ruimte

Nicole 02-09-2019

Fijne indeling en goed koelend

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

Deze koelkast koelt perfect, staat bij mij op 6 graden. Is zeer stil, ook als deze koelt. Heb wel het gevoel dat hij veel aanslaat maar op de website van Liebherr staat hier goede uitleg over. Fijne indeling. Groenten en fruit blijven dagenlang vers in de groentelade. Ook de ingebouwde diepvriesladen vriezen prima en zijn ook zeer stil.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • fijne indeling
  • groente en fruit blijven lang vers

Minpunten

• slaat veel aan
  • zorgen voor ventilatieopeningen

fam c 28-08-2019

Heerlijk ruim, mooie verlichting, ideaal verstelbare planken

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

makkelijk verstelbare planken, mooie verlichting en ideaal dat je hem extra kan laten draaien als je net boodschappen hebt gedaan. mooie en degelijke koelvriescombinatie. super ruime groentela met wieltjesgeleider.

schoemaker 20-08-2019

prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

Liebherr is toonaangevend in koel / vrieskasten, zei zijn alleen gespecialiseerd in koelen en kunnen zich daar voor 100% inzetten, ook innovatief zijn hun artikelen

Jan van Hulten 10-08-2019

Koeldiepvries-combinatie

Geschreven voor: Liebherr ICUS 3324

Na een zoektocht op internet voor de koop van een inbouw koel-, diepvriescombinatie ben ik uitgekomen bij de liebherr ICUS 3324.
Belangrijke aandachtspunten voor mij waren met name energieverbruik en het te verwachten geluidsniveau. Bij de goedkopere versies was bij veel reviews te lezen dat de geluidproductie vervelend hoog was.
Het geluidsniveau is bij de liebherr verbluffend laag.
Daarnaast ziet de koelkast er degelijk en goed uit.
Ook de garantievoorwaarden zijn zeer gunstig (7 jaar garantie) wat indirect aangeeft dat kwaliteit goed is en Liebherr staat voor haar product.
Naar mijn mening heb ik een goede keus gemaakt.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • garantie