Siemens KI81RVF30 - Reviews

Kleur(en)
wit

eddy 21-02-2017 Product paar weken in bezit

heel veel ruimte

we kozen voor een echt grote koelkast en dat is deze koelkast zeker weten. Ideaal zijn de grote groentelades onderin de kast.

Pluspunten

• groentelades
  • weinig geluid
  • de ruime indeling

Annebien 17-02-2017 Product paar weken in bezit

geweldige koelkast

geweldige koelkast, energiezuinig, super veel opbergruimte, slimme groentelade zorgt voor lang houdbare producten!

Pluspunten

• opbergruimte
  • slimme groentelade

Anne 15-02-2017 Product paar maanden in bezit

Grote, ruime koelkast met fijne indeling

We zijn ontzettend blij met deze koelkast. Eindelijk genoeg koelruimte, óók als we een feestje hebben, of een weekend uitgebreid koken voor familie en vrienden. De indeling van de koelkast vinden wij heel handig, ondanks dat ik zelf niet heel groot ben, kom ik overal goed bij. We hebben op dit moment nog geen nadelen kunnen ontdekken.

Pluspunten

• ruime koelkast
  • handige indeling
  • werkt perfect

Akkie1957 14-01-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koelkast

Dit is een heerlijke koelkast, lekker ruim, helder, makkelijk schoon te houden en veel mogelijkheden voor het indelen van je koelkast. Lekker grote groente en fruitvakken.

pav 02-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Moderne, ruime en complete koelkast

Deze koelkast bevalt ons gezin heel goed. Veel ruimte, goede (en flexibele) indeling, goede kwaliteit van onderdelen (behalve dat helaas de geleiders van hydroFresh lade zijn te makkelijk breekbaar), makkelijk in schoonmaak, zuinig en de motor is helemaal niet hoorbaar.

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk
  • mooi

Minpunten

• Kapotte hydroFresh lade

Stefan 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, juiste indeling en mooi verlicht!

Deze zeer grote koelkast is logisch ingedeeld. Het toestel is zeer stil, je hoort hem niet! De led verlichting zorgt voor een duidelijk overzicht bij het openen van de koelkast.

Paul 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig grote koelkast, ideel voor een gezin

Mooie grote degelijke inbouwkoelkast. Planken en rekjes kunnen op verschillende hoogtes, voor een zo optimaal mogelijk indeling. Twee grote groentelades onderin de koelkast en meerdere bakjes en rekken aan de binnenzijde van de deur. Een zee van ruimte. Ideaal voor een gezin.

Ron 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer handzaam

Goede en handige indeling met erg veel ruimte. Goede kwalitatieve uitstraling. Laag geluidsniveau. erg stil. Zeer erg erg content mee. Zou dit product zeker aanraden.