Siemens KI34VV22FF

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV22FF op Kieskeurig.be.

Maurice 26-11-2019

Ruime stille koel vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Sinds een half jaar deze inbouw combinatie welke naar volle tevredenheid gebruikt wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-11-2019

Goeie koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

De koelkast werkt naar behoren met ruime opbergplek voor van alles en nog wat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koen 06-11-2019

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Prima koelkast. Doet zijn werk. Wel af en toe ijs achterin als hij te hard staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-08-2019

goede koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Mooie ruime koelkast. Handige indeling. Goed vriezer.
geluid zou wat stiller mogen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

simone 25-06-2019

geweldig

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Mooie koelkast en makkelijke schoon te maken.
Met handig flessenrek. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hesselz 22-06-2019

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

We hebben deze inbouw koelvriescombinatie nu zo’n 6 weken in gebruik. We hebben een open keuken dus we horen hem helaas af en toe wel. Het is niet de stilste. Verder prima. De fleshouders zijn praktisch alhoewel de ruimte er onder niet echt bruikbaar is. Vriezer doet het goed.

Bouwe 31-10-2018

Uitstekende koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Wat je van Siemens mag verwachten: uitstekend apparaat. Zeer stil. Koelt en vriest zeer goed. Ruime opbergmogelijkheden.

Martinh 20-06-2018

Functionele en goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Goede koelkast voor een dito prijs. Indeling is redelijk tot goed, is allemaal even wennen en zn eigen plekje zoeken. Maar indien je dat eenmaal gehad hebt, geen klachten.

LWPR 24-05-2018

Koelt heel erg goed, groot

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

In een nieuwe keuken geplaatst. Grote koelkast. Kleine vrieskast met aparte deur. Jammer dat je de temperatuur van het vriesgedeelte niet afzonderlijk van de koelkast kunt regelen.

Jojo792 10-01-2018

Plastic bakken en flessen rekken snel stuk

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Heb de koelkast nu 1 jaar .en mijn flessenrek in de deur is al stuk.
En er zit een gat in de bak van de vriezer. we hebben er niet ruig mee gedaan .Het is gewoon erg slap en goedkoop

jpvermeulen 17-12-2017

Degelijke inbouw koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Koel/vriescombinatie twee weken in gebruik. Merkbaar dat de techniek weer vooruit is gegaan door de jaren heen. Koelt prima, vriezer stuk kouder dan mijn vorige vrieskast en het geheel is lekker stil. Ook is de koelkast uitgebreid in te delen.

Anne1950 06-12-2017

Ook bij lage stand prima koeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Nu 5 maanden in gebruik, staat op nagenoeg laagste stand en koelt voortreffelijk. Lade funktioneert prima zodat groente etc. langer vers blijft .
Het was gezien het aanbod een moeilijke keuze maar een schot in de roos.

Handlogten 27-07-2017

Hoe een koel-/vriescominatie mij ontzorgt!

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Ik heb het product in mei 2017 gekocht en ben er uitermate content mee. De combinatie is zeer overzichtelijk ingedeeld, en alles is goed bereikbaar ook voor mijn vrouw die is flink kleiner. Er zitten verborgen slimmigheidjes in, die het gemak vergroot. Kortom een ideale koel-/vriescombinatie, die mij werk uit handen neemt.

Marielle47 11-07-2017

Praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Afgelopen maand is deze koelkast bij ons in de nieuwe keuken geplaatst. Voor een 2-persoons huishouden is er meer dan voldoende ruimte om eten / drinken te bewaren. De combinatie met vries hebben wij expliciet gekozen, zodat wij niet elke dag naar de andere vriezer moeten lopen. De 3 laden biedt voldoende ruimte om een aantal basisproducten in te vriezen.

Suzanna 30-05-2017

Mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Ik vind het vooral een mooie koelvriescombi: hij is hoog en daarom imponerend. Alle plankjes en laatjes, dat is mij wat teveel. Daardoor is er in de koelkast geen ruimte om (bier)flesjes rechtop te zetten. Maar ik heb wel alle plankjes nodig...
Ik weet niet wat deze koelkast beloofd qua geluidsniveau, maar je hoort hem wel zacht brommen. Het lijkt me niet de stilste koelkast op de markt...

DBNB 09-05-2017

Koel- vriescombinatie beoordeling.

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Het is een grote, overzichtelijke en stille koel- vriescombinatie die goed koelt zonder veel geluid.

meij70 25-04-2017

Prima koel-/vries combi

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Ruime koel-/vriescombinatie met handige indeling. De doorzichtige bakjes zijn handig zodat je makkelijk de inhoud kunt zien en je kunt ze makkelijk schoonmaken.

Erik Wijnalda 25-07-2016

Koel vries combinatie

Mooi en erg goed !
Enigzins jammer dat je het vries gedeelte niet afzonderlijk de temperatuur kan instellen.

63Jose88 11-07-2016

heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

nadat de vorige was stukgegaan van ouderdom, weer een siemens gekocht ben er nu al meer tevreden over heerlijk stil en zuiniger.

Henkie70 21-03-2016

Functionele indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Sinds een paar weken maken wij gebruik van de koelkast. Ondanks dat deze niet hoog scoort in de energiezuinigheid, is de indeling (met name van de diepvriesladen) voor ons functioneel!